Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud og uff, sider jeg (har vanligvis et åpent sinn, men...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som dælja barnets hode i veggen, var det hun som var med i første sesong? Husker ikke hva hun heter.. Fikk ikke sett ansiktet ordentlig, men synes det lignet litt.

Skrevet

ja og jeg klikker av og se på hun blondina!!

Gjør og sier så mye dumt at jeg blir hissig her...

Skrevet

Helt enig. Man går ikke fra en baby på stellebordet. Også tror hun at grunnen til at helsesøster sa ifra, var fordi hun var ung. Blir oppgitt.

Skrevet

Ja sier det samme. Skammer meg på deres vegne....

Skrevet

Sammenligna med kandidatene i Charterfeber syns jeg disse jentene kan gå med hodet høyt, høyt hevet. Hva var det du reagerte på?

Skrevet

Enig!! Jeeeeez for noen naut.... Blir helt flau!

Men er jo god underholdning da! Haha!

Skrevet

Jeg pleier å være ganske så storsinnet og har vel aldri hisset meg opp over noe som har blitt sagt om denne serien eller de som har vært med,men SERIØST!!!!!!?????? Hvor fant de visse av disse????!!!!

Noen av de er absolutt ikke noe forbilde for unge mødre!

Jeg får lyst til å snakke til de som de snakker selv og gjøre mot de som de gjør mot de rundt seg.Men seriøst så hadde jeg nok aldri klart å være slik.Men JA jeg blir VELdIG frustrert!!!!!!

Skrevet

Reagerer på hun blonde bimboen (ja, for det ER hun). Det er IKKE fordi hun er ung hun er slik, men hun er ikke akkurat oppvakt. Mulig hun gjør seg dummere enn hun er. De andre er jo flinke virker det sånn, mener ikke at det er forbundt å feste.

Skrevet

Jeg bruker ikke å slenge dritt men hun blonde er rett og slett skrekkelig. Håper hun skammer seg.. Vet hun vanker her inne og at det er en viss fare for at hun får dette her med seg. Men det får ikke hjelpe.. Er helt sjokkert.

Skrevet

Hmm.. Lurer på om dere snakker om hun jeg var samtidig med på barsel..? Har ikke sett mye på unge mødre, men det jeg har sett er ikke ulikt det jeg desverre fikk med meg under barseloppholdet. Jeg tror aldri jeg har møtt noen som oppfører seg på den måten før.. Men, kan være en annen person dere snakker om, ble bare nysgjerrig på om det er samme jenta.

Skrevet

Det går vel inn ene øret og ut andre likevel. Vi sier det jo bare fordi hun er UNG.

Skrevet

Hvis du fødte i april så er det henne..hun lå en stundt på rommet ved siden av mitt når jeg ble lagt inn pga prem rier..

Fikk et visst intrykk av henne allerde da..hehe

Skrevet

er ikke snakk om å være ung mor engang, å sitte med ungdomsskole-frekke komentarer til helsesøster er jo iseg selv heelt utrolig. Om helsesøster sier "nå skal vi se hvor flink du er til å ligge på magen" betyr ikke det "nå skal vi sjekke om du har fått ligge noe på magen hjemme du som har så ung mor" håpløst altså.

Hun virker søt mot barnet ,søt jente med masse energi.. men den frekkheten hennes, helt drøyt!

Skrevet

Hun er jo helt på jordet den dama.. Så utrolig barnslig og oppmerksomhetssyk!! Håper hun gjør seg til egentlig..

Skrevet

Ja, da er det kanskje samme jenta ja... Jeg var glad da jeg skulle reise hjem igjen, for jeg ble helt lei meg på andres vegne av alt jeg overhørte og overså.. Kunne nesten ikke tro mine egne ører.. :-/

Skrevet

når er det i reprise??

pleier ikke å si noe "stygt" om folk på tv, men er enig at hun lyshåra jenta ikke er mye god i hode!

ikke er hun pen og heller ikke slank, så jeg skjønner ikke at hun "er" fotomodell eller hva nå enn hun er.....

Skrevet

Ja skjønner hva du mener. Hørte jordmødrene kom med kommentarer til henne også.

Uff syntes synd på typen hennes..han virket faktisk veldig ålreit..rart han finner seg i det.

Skrevet

har sett de første 10 min av filmen nå!

og jeg er helt sjokkert hvordan hun prater i tlf med typen på bussen...

tenker på de gamle damene som både satt foran henne og bak henne de måtte jo høre hva hun sa eller???

hun er lite voksen det er nå helt sikkert!!

Skrevet

Skrev en kommentar om det samme på anonymforumet, men ja... må bare signere deg Hellinor. Dette er første gang jeg skriver stygt om noen her på disse sidene, men hun går over alle grenser når det gjelder frekkhet! Skikkelig egosentrisk, barnslig og usympatisk!

Skrevet

I følge henne selv var hun en sylfide etter fødselen i forhold til alle oss andre på barsel :P

Jeg pleier heller ikke å si noe stygt om folk på tv, men når jeg har opplevd at en person nesten er verre i virkeligheten enn det en ser på tv, så klarer jeg ikke å la være... Hun var veldig frekk ja. Men det jeg reagerte mest på var hvordan hun såret og kjeftet på de som burde vært hennes nærmeste.. Det var så ille at jeg har tenkt mye på disse menneskene i ettertid, og lurt på hvordan de rundt henne har det. Spesielt barnefaren.. Han virket forresten veldig hyggelig :)

Skrevet

Ja, vet hva du mener Ladycaliente.. Syntes utrolig synd på han. Hver gang han gjorde noe feil, så lå det liksom i kortene at han ikke fikk treffe ungen.. Synes det er en stygg ting å bruke over bagateller.

Skrevet

Syns de blir dummere og dummere for hver sesong jeg:) Men hun blonde tar kaka ja..HERREGUD. Pleier hun å være her på DiB??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...