Gå til innhold

Hvem tror DU at JEG er =)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer mye der, Lily ;o)

Er ikke mellomblond da, men helt mørk.

Skrevet

muhahah!

Meg og lille vampyur er ikke særlig fan av rotter, selv om mannen hennes ser ut til å trives i deres selskap:)

Skrevet

hva f..! Hvordan vet du dette kokos? jeg får nesten helt noia nå altså! er du syns eller noe...? :)

Skrevet

007-familiy:

Eneste som stemte er alderen :o)

Skrevet

007-family - deg har jeg ikke "sett" før så dette blir ren gjetting:-)

Jeg tror du har vært gift i et par år og har høgskoleutdannelse.

Dere har en sønn på ca 1,5 år.

Du er rundt 1,70 og er slank med mørkt hår.

Skrevet

Ja også alderen da. Jeg tror du er 26 eller 29:-P

Skrevet

Tror du er ung, flere små barn og mener jeg har sett at du driver med søm eller noe slikt

Skrevet

Monajenten du er ei jente på 24år,mørkt skulderlangt hår og mørke øyne. Du har jobb der du yter service og er blid og kundevennlig. Mye av tiden din går med på dine to barn som betyr mest her i livet...... ellers ei sprudlene og omsorgsfull jente som er full av liv =)=)=)=)=)

Skrevet

Monajenten

Du har jeg alltid sett for meg med lyst langt hår og blågrønne øyne. Rundt 1.70 høy og normalvekt.

Ben i nesa og sier ting rett frem.

Vet ikke helt hva du jobber med, noe ute blant mennesker tror jeg.

Skrevet

Noe stemmer og noe er feil:-)

Jeg studerer grafisk design, men håper at jeg kan få en jobb hvor jeg skal yte service og være blid og kundevennlig når jeg er ferdig:-)

Resten stemmer ganske bra, bortsett fra at jeg har blå øyne;-)

Skrevet

Banshee:-) Jeg er bare 1,63 da, og har mørkt hår nesten til skuldrene;-) (Men er egentlig blondine da;-))

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

Banschee tror jeg er en jente på rundt 25 med 2 barn. Lyst litt krøllete hår, veldig smilende og blid, litt barnslig (ikke på en negativ måte, men liker å leke og se på disney), blå øyne, jobber i helsevesenet, barnehage eller noe sånt...

Skrevet

sauen har lyst krøllete hår og er veldig blid og ei skikkelig god jente :-)

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

mørkt krøllete hår, ellers stemmer det=) er ihvertfall som regel blid, om jeg er god får du spørre noen andre om...=P

Skrevet

Sauen - uke 13

Ung, litt over 20 år. Et eller to små barn og et på tur. Lita og lys med et stor smil

Skrevet

Ikke så lett å gjette utifra nicket ditt mammas's lillegull. Men tror du er ca 27 år, 168 høy har striper i håret. Du jobber med barn og har en gutt på mellom 1-2 år. Du er lykkelig samboer, bor i rekkehus og drømmer om en eksotisk ferie med dine kjære:-) Du er sosial men litt sjenert i starten. Du elsker å gå med joggetøy og gidder ikke stelle deg når du er hjemme, men ser alltid velstelt ut i det du går utenfor døren:-) Ellers har du lyst på ny jobb, et barn til og mer penger:-)

Hehe, nå diktet jeg veldig, lurer på om noe stemmer;-P

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

stemmer=) 21, har en jente på 14 mnd og nummer to på vei=) Men liten og lys er jeg ikke=) 169 og mørkt hår,...=P

Skrevet

Hehe Sauen, jeg er 26 år, har et barn og prøver på nr 2.

Har så slett hår som det går an å få, ingen hårprodukter som hjelper på volum engang (jo, faktisk...det dust it pulveret funker!)

Jeg er smilende og blid det meste av tiden og ja, jeg er litt barnslig på en slik tull og tøys måte ;o)

Mørke dådyrøyne og har jobbet både i bhg og helsevesen og har perm fra spl studier.

Du traff rimelig godt :op

Skrevet

Elletuppa.

Tror ikke du er så høy. Mørkt, tykt, halvlabgt har. Kanskje med litt krøll i...

Du er ca 27 år..

En rolig mamma. Du kjefter lite.Bruker mye tid på barna dine.

Skrevet

Tarantellamora.

Du er høy og har rødlig hår. Du er ca. 29 år, og har to barn. Tror du liker edderkopper... :-) Og er en uredd dame som tør prøve nye ting.

Skrevet

Tarantellamora

Er 174, lys med kort hår( tynt grrrr) Og en god del år eldre

Men du har rett i at jeg er rolig, kjefter lite og bruker mye tid på barna.

Skrevet

alatariel82:

Hehe.. Jeg er lita, rund og mørk.

Er litt eldre enne det du sier. Er ikke spesielt opptatt av edderkopper..

Men liker å prøve nye ting, da!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...