♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er i grunn litt rart, men man lager seg en mening om hvem folk er, ved å lese nicket deres, og ved å lese innlegg, og svar på tråder Hvem tror du jeg er?? Alder, utseende, ol =) Og så kan neste som leser tråden, gjette hvem DU er ...bare sånn at vi har noe å gjøre i kveld..hehe..
Mamma`n til Markus =) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Du er: Lita Søt Lys 27 år hehehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 jeg tror at mamma'n til Markus er i midten av 20-årene, litt sånn fresh dame!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Palmesus er 24-26 år, fin dame, blond....
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Challaballa tror jeg er: 20 år ikke mye mer. Blondt langt hår lita,tynn store pupper Blid og morsom
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Knøtteliten tror jeg er litt kort av vekst, ( les rundt 1.55-1.60) Blid og sprudlende
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Hver gang jeg prøver å hive meg inn på tråden er det noen der som jeg vet hvem er jo!
xxxJulianexxx Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Jeg tror at kokosyklus er ei hormonell dame som vet hva hun vil i livet:o) Mulig uregelmessig menstruasjon? Ellers blid;o)
Gjest Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Meg og lille vampyr er en studerende dame som har plundra lenge med å finne seg jobb, siden hun har utdannet seg innen noe ingen er helt sikre på hva de skal bruke til:p
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Tror jeg må bytte nick!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 masselatterbletildatter er en dame som sitter mye på dib evt har endretnick nylig evt vet hvem jeg er:) he he.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Jeg tror Juliane er i begynnelsen av 20årene. Veldig velstelt og opptatt av å være pen i klærne. Hyggelig og høflig med alle, men har bein i nesa og lar seg ikke plukke på. Blondt hår, middels høy.. Noe riktig i det hele tatt?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #15 Skrevet 18. november 2008 Luringen:) Jaja, egentlig trenger man ikke kjenne meg for å vite det der da, for jeg er ikke så veldig mystisk at det gjør noe. he he.
Alba44 Skrevet 18. november 2008 #16 Skrevet 18. november 2008 Helene tror jeg er lyshåret, ca 30 år, samboer og bor på østlandet. Tipper du er lærer...?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. november 2008 #17 Skrevet 18. november 2008 Hehe, nei, nei ja, nei og nei
Gjest Skrevet 18. november 2008 #18 Skrevet 18. november 2008 Knøttelit1 og Adrian er Oslojente, men bor ikke der lenger. Hun er 25 omtrent og har mellomblondt hår med striper.
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 #19 Skrevet 18. november 2008 megoglillevampyr tror jeg er ei jente som helst skulle vært i bergen. Der vil hun sitte og se ut på regnet mens hun nyter en god kopp kaffe. På bena har hun et par nye camper sko om gjør henne veldig glad. I veska har hun masse salt lakris som hun skal spise i kveld, men først skal hun spise pizza med spinat, skinke og vanvittige mengder hvitløk. Lille Vampyr venter spent på neste sommer og nok en seseong med masse bading og blå lepper.... eller noe i den duren.
Alba44 Skrevet 18. november 2008 #20 Skrevet 18. november 2008 Skulle jo svart nederst, jeg, så noen kan tippe meg )
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. november 2008 #21 Skrevet 18. november 2008 Alba34 er ei livat 34 år gammel jente. Har mellomblond hår og blå øyne.. Liker å finne på mye gøy..
cherry coke Skrevet 18. november 2008 #22 Skrevet 18. november 2008 Lily er ei jente med langt lyst hår, ca 26 år og er veldig utadvent og litt rocka..
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. november 2008 #24 Skrevet 18. november 2008 Alba34 tror jeg er en dame i begynnelsen av trettiåra med mørkt forholdsvis kort hår, slank og ca 170 cm høy. Jeg tror du jobber i en forholdsvis høy stilling og har et stort hus litt utenfor Oslo...?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #25 Skrevet 18. november 2008 nifst og creepy kokosyklus. skulle nesten tro du kjente meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå