Gå til innhold

Hvem tror DU at JEG er =)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i grunn litt rart, men man lager seg en mening om hvem folk er, ved å lese nicket deres, og ved å lese innlegg, og svar på tråder :)

Hvem tror du jeg er?? Alder, utseende, ol =)

Og så kan neste som leser tråden, gjette hvem DU er :D

...bare sånn at vi har noe å gjøre i kveld..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er:

Lita

Søt

Lys

27 år

hehehe ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg tror at mamma'n til Markus er i midten av 20-årene, litt sånn fresh dame! :)

Skrevet

Challaballa tror jeg er:

20 år ikke mye mer.

Blondt langt hår

lita,tynn

store pupper

Blid og morsom

Skrevet

Knøtteliten tror jeg er litt kort av vekst, ( les rundt 1.55-1.60)

Blid og sprudlende

Skrevet

Hver gang jeg prøver å hive meg inn på tråden er det noen der som jeg vet hvem er jo! :)

Skrevet

Jeg tror at kokosyklus er ei hormonell dame som vet hva hun vil i livet:o) Mulig uregelmessig menstruasjon? Ellers blid;o)

Skrevet

Meg og lille vampyr er en studerende dame som har plundra lenge med å finne seg jobb, siden hun har utdannet seg innen noe ingen er helt sikre på hva de skal bruke til:p

Skrevet

Tror jeg må bytte nick! ;)

Skrevet

masselatterbletildatter er en dame som sitter mye på dib evt har endretnick nylig evt vet hvem jeg er:) he he.

Skrevet

Jeg tror Juliane er i begynnelsen av 20årene.

Veldig velstelt og opptatt av å være pen i klærne.

Hyggelig og høflig med alle, men har bein i nesa og lar seg ikke plukke på.

Blondt hår, middels høy..

Noe riktig i det hele tatt?

Skrevet

Luringen:)

Jaja, egentlig trenger man ikke kjenne meg for å vite det der da, for jeg er ikke så veldig mystisk at det gjør noe. :) he he.

Skrevet

Helene tror jeg er lyshåret, ca 30 år, samboer og bor på østlandet. Tipper du er lærer...?

Skrevet

Hehe, nei, nei ja, nei og nei :)

Skrevet

Knøttelit1 og Adrian er Oslojente, men bor ikke der lenger.

Hun er 25 omtrent og har mellomblondt hår med striper.

Skrevet

megoglillevampyr tror jeg er ei jente som helst skulle vært i bergen. Der vil hun sitte og se ut på regnet mens hun nyter en god kopp kaffe. På bena har hun et par nye camper sko om gjør henne veldig glad. I veska har hun masse salt lakris som hun skal spise i kveld, men først skal hun spise pizza med spinat, skinke og vanvittige mengder hvitløk.

Lille Vampyr venter spent på neste sommer og nok en seseong med masse bading og blå lepper....

eller noe i den duren.

Skrevet

Skulle jo svart nederst, jeg, så noen kan tippe meg :o)

Skrevet

Alba34 er ei livat 34 år gammel jente. Har mellomblond hår og blå øyne.. Liker å finne på mye gøy..

Skrevet

Lily er ei jente med langt lyst hår, ca 26 år og er veldig utadvent og litt rocka..

Skrevet

Alba34 tror jeg er en dame i begynnelsen av trettiåra med mørkt forholdsvis kort hår, slank og ca 170 cm høy. Jeg tror du jobber i en forholdsvis høy stilling og har et stort hus litt utenfor Oslo...? :)

Skrevet

nifst og creepy kokosyklus. skulle nesten tro du kjente meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...