Gå til innhold

Kinkig situasjon !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får du det fra at jeg går tidligere?? Det skjer aldri !

Og når man begynner på jobb et klokkeslett bør man da greie å være der til da ! Klart at det er greit hvis det er noe spesielt som gjør at man blir forhindret, men ikke til vanlig !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver det for det er den meningen jeg har om saken ! Men jeg var interessert i andres meninger. Men dette gidder jeg ikke diskutere med deg, for det er ikke det saken dreier seg om !

Skrevet

Japp, det er desverre eneste muligheten jeg har, bortsett fra å gå på jobb da:(

Skrevet

At man er så uheldig å spørre om noe her inne....Helt utrolig hvor folk vender på det jeg har skrevet...

Takk for svar og glem at jeg spurte.

Skrevet

Nå er det sånn at folk er forsene av og til, og det å bare legge inn 5 minutters margin fra du er ferdig på jobb tild u skal være ved bilen, det var så snaut at her synes jeg du ta må litt skyld selv også. Jeg synes det er på kanten til å være litt frekt å be kollegaen din betale parkeringsboten, så sant det ikke er en vane at han er forsent ute da. Hvis dette var en engangshendelse synes jeg du må ta ansvar for å legge inn så kort margin på parkeringsautomaten.

Skrevet

Så kjip situasjon:(

Hvis jeg hadde vært han hadde jeg tilbudt meg å betale bota.

Og ihvertfall delt den.

Skrevet

Han er jo ikke ansvarlig for hvilket transportmiddel du benytter deg av og til jobb.

Dersom jeg har parkert på et plass, og toget jeg skal ta dit er forsinket, kan jeg jo ikke kreve at NSB betaler boten min?

Eller hvis jeg har legetime kl. 12 og legen er forsinket. Slikt får man alliere seg i mot. Man er ansvarlig for egne handlinger.

Denne synes jeg var drøy!

Skrevet

Men du får tenke deg fryktelig godt om før du parkerer noen plass neste gang, ifølge mange her;)

Skrevet

Ble bare litt nysgjerrig: hva gjør du hvis/når du må på do?

Skrevet

Hehe, da må jeg bare holde meg til det ikke er kunder her. Har toalett i butikken heldigvis:)

Skrevet

Så du mener jeg må alliere meg med en extra halvtime HVER dag ?

En grunn til at jeg og MÅ gå klokken 4 er at jeg må rekke å hente sønnen min i bhg.....

Skrevet

Det var godt du fikk oppklart det for en nysgjerrig sjel ;)

Skrevet

Ikke ment som noe negativt, men vet at noen butikker på det lokale senteret her bruker securitas som går rundt på senteret til å passe butikken når de skal på do eller annet. Og ja, jeg synes du må betale boten din selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...