Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #27 Skrevet 18. november 2008 Du er urimelig ja.. Stakkars mannen din som er syk,med den umodne oppforselen din!Smelle og bråke når du går??! Det er din egen feil at du forsov deg. Skal du gå over lik for å rekke å sminke deg? Jeg liker heller ikke å gå ut uten sminke,men av og til har man ikke noe valg. Og da faller valget naturlig på barna fremfor sminken...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #28 Skrevet 18. november 2008 Men hvor lang tid trenger du egentlig på å ordne deg da? Hvis du våknet 8 og kunne være i barnehagen 9.30. Det må da holde med en time å ordne seg på morgenen? Regner med at kjøreturen til barnehagen ikke tar mer enn 30 min?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #29 Skrevet 18. november 2008 Når du er hjemme fra jobb pga sykdom , hjelper du han med barnet da? Synes godt han kunne hjelpe deg jeg, vondt i halsen tar ikke livet av noen. Har selv hatt halsbetennelse en gang, det var helt jævlig. Men to barn krever sitt, selv om de var veldig fornøyd med å se tv. Mat, klær, kos, hjelp på do.. De mest elementære ting måtte dekkes, og jeg gjorde det selv om jeg var så sjuk at jeg helst ville gjemme meg under dyna og bare sooove.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #30 Skrevet 18. november 2008 For det første; jeg forstår _godt_ hvordan det er å ha skavanker som gjør at du ikke vil vise deg ute blant folk uten sminke, og nei, jeg tror ikke man kan forstå at dette dreier seg om noe mer enn "vanlig" forfengelighet med mindre en har vært der selv. Slutt nå for pokker å få det til å høres ut som hun forsømmer ungene sine fordi hun valgte å slenge sminke i ansiktet før hun dro; ungene kom vel dit de skulle og det er da heller ikke ungene hun er litt oppgitt over her? For det andre; litt urimelig kan du nok sikkert ha vært, men jeg vet så godt hvordan det er å kjenne sin partner godt nok til å vite at det egentlig er ønsket om å ligge i senga som styrer, sykdommen føles mest som et skalkeskjul ;-) Det er helt naturlig, men menn er som kjent dødssyke når de har hostet mer enn én gang i løpet av et døgn, og kvinner skal gjerne ha brukket nakke og rygg før de tillater seg å be andre gjøre ting for dem fordi de faktisk er syke =) Du tok litt feil, han tok litt feil og hele situasjonen var dum og vrien. Dere kommer nok over det =)!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #31 Skrevet 18. november 2008 Han kunne kjørt henne til barnehagen!! Mannen min gjør det om han så har 40 i feber,men nå har ikke jeg lappen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå