Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Er det bare meg som reagerer på holdningen til disse anti-røykerne? Om du røyker så må man virkelig sitte å høre på mye dritt. Først er det galt om en røyker spør om man røyke rinne eller ute når man er på besøk, så er det galt at man går ut også! Dere blir faen meg aldri fornøyde!!!!! Jeg driter i om jeg må ut å røyke, røyker ikke inne i mitt eget hus. Men å klage på at naboen røyke rpå verandaen sin, fordi det lukter røyk inne hos deg. LUKK VINDUET!!!! Trenger du gå inn på rommet, ligge unde vinduet når du vet naboen skal ta seg en røyk... AAAARGH!!!! Jeg kjenner sinne krype frem i meg.... Men for al del, jeg trenger ikke høre hvor farlig røyk er. Jeg har hørt det, er klar over det, men nå er det en gang sånn at jeg røyker. Så ikke bry deg!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Typisk dere som royker å være egoister! Velger dere å royke,får dere takle kritikken! Dere plager omgivelsene!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 At vi er egoister?!?!?!? Jeg vet ikke jeg, men har du lest noen av disse røyke-hat innleggene? Røykere blir kasta på gata for å røyke på utesteder o.l, dete r galt at vi røyke rpå verandaen, det er galt at vi står uten for handlesenterene, det er galt at vi tar en røyk på stranda. Er helt greit at dere ikke røyker selv og har deres meninger om det temaet. men ikke si at røykere er egoister. Jeg klarer ikke engang skrive saklig, blir så hissig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Forstår deg godt. Det er liksom lov å hetse røykere for alt det er verdt. Men å antyde at noen som ikke røyker også kan være til sjenanse, ja det er en dødssynd. Har en venninne som ikke tåler parfymelukt (ja hun tåler at jeg røyker), hun har et stort problem, for det er så få som tar hensyn. Folk dynker seg ned, selv om hun har bedt dem pent om å la være.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Røykere lukter, røyk stinker og oser! Er det mulig å være så røyklagt at man ikke skjønner at dette plager folk? Og joda.., jeg mener dårlig kroppslukt, og overforbruk av parfyme, og spesiell matlukt er i omtrent samme bås.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Ja det er egoistisk. Av samme grunn som det er egoistisk å ikke vaske seg,bruke sterk parfyme o.l. Hvorfor kan sjefen min nekte meg å bruke den parfymen jeg vil på jobb pga folk misliker lukta,når de som royker kan lukte 24/7???Når det skjemmer omgivelsene så er det jo egoistisk å gjoere det! Hvis du absolutt vil royke,så kan du gjoere det i din egen stue!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 HI her. Jeg skjønner at enkelte blir plaget av de, og står personlig ikke å røyker folk rett i trynet. Men dette betyr ikke at man har lov til å hetse dem som røyker. Vi er (tro det eller ei) mennesker vi og!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Dette er et fritt land, og slik er det bare.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 jeg kan røyke i min egen stue ja, men jeg gjør ikke det av hensyn til min sønn. Men jeg kan også røyke på min veranda. Fordi jeg eier den verandaen. Og siden dere ikke røykere kan spre om dere med prompelukt, altfor mye parafyme og ekkel matlukt. JA DA KAN JEG RØYKE I FRILUFT PÅ MIN EGEN VERANDA!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Man blir avhengig av røyk, det blir man ikke av parfyme. Selv ikke av en som lukter vondt. Finnes mange dumme folk, og det er lov å være dum også, selv om det skjemmer omgivelsene.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Er det bare ikkerøykere som promper? Da skal jeg begynne å røyke.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Røyk er pju. Jeg er allergisk, selv om dere står ute og damper så plager det meg, f.eks. på bussholdeplasser og lignende. Kan dere ikke bare slutte? Det er ikke tøft å røyke hvis det er det dere tror....Og at dere som har barn røyker er jo virkelig gode rollemodeller for barna deres. Tipper dere er unge mødre også uten utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #13 Skrevet 17. november 2008 Åja,så siden man blir avhengig så er det altså helt greit. Takk for at du opplyste meg. Du virker ikke særlig skarp ut selv,hvis det var det beste argumentet du hadde.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #14 Skrevet 17. november 2008 Det verste er de som sier: jeg røyka under graviditeten, og det gikk bra! Javel, flaks for barnet at det overlevde egoismen din. Hvem vet om noen år og den utvikler astma eller allergi den kunne unngått, og om du hadde hatt den minste innsikt i hvor jævli det er for et foster å være avhengig av nikotin.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #15 Skrevet 17. november 2008 Jaaada, når du ber så pent skal jeg selvfølgelig slutte. For det er jo viktigere for meg å slutte når et fordomsfullt, mindre intelligent menneske på nettet ber om det, enn for min egen helse, barnas helse, eller mine venner og families plager av min røyk. Det er ingen som tror det er tøft å røyke, annet enn muligens du. Hilsen gammel mor med lang utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #16 Skrevet 17. november 2008 Det beste du kan fortsette med da, er vel å røyke barnet midt i trynet så det slipper å grine så jævli av abstinensene. Om du synes det er vanskelig å slutte, tenk hvor fælt mini har det.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #17 Skrevet 17. november 2008 Røyk er pju. Hehehe. Good one. Jeg røyker, er ikke ung mor og har sikekrt bedre utdannelse enn hva du har. Min mor røykte forøvrig da hun gikk gravid med meg. Og jeg har aldri hatt noen problemer i livet. Flink på skolen, svært sjeldent syk, og er i god form.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #18 Skrevet 17. november 2008 Det er faktiskproblematisk for en astmatiker å få den røyklukta sivende inn i huset.. Og det er myyye verre for meg enn det er for deg, bare så du har det klart for deg. For jeg må bruke medisin jeg, bare for at du ikke kan styre deg. Gå 50 m unna huset så går det greit. Men ikke still deg foran inngangsdøra til kjøpesentra, butikker og sykehus, for det ødelegger faktisk dagen for noen. JA, du er ego! Og jeg må bry meg, jeg har ikke noe valg... innsnevring av luftveier, har du prøvd det? Følelesen av å ikke få puste? Har du prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #19 Skrevet 17. november 2008 Lukk døra da for svarte! Ja jeg har prøvd innsevra luftveier tenk, men det var grunnet mandlene ikk astma. Men jeg har vært på legevakten for å bli sendt på sykehuset grunnet at jeg ikke fikk luft. Du har ikke noe valg du nei, dakkars!!!! Du er jo en av dem som har fått kasta oss på gata på utesteder o.l... Seier for deg du! De jeg undrer meg over er og at her i landet er likestilling noe så inni hampen viktig. Men å henge ut enkelte grupper i samfunet, nei det gjør ikke noe. Ja er ikke det da ett brudd på likkestillingslove? (dette er satt på spissen, jeg er ingen geni på lover.) *Hopper ut å tar seg en røyk, for å blåse den ned til naboen*
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #20 Skrevet 17. november 2008 Fy f*** for ei drittkjerring du er! Håper du tar mer hensyn til astma hvis ungen din får det...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #21 Skrevet 17. november 2008 Jeg har selv røkt i mange år, og jeg vil uten tvil si meg enig med dem som sier at røykere er egoister. Tenker kun på seg selv og sitt eget, fjollete, dyre og farlige behov. Lukk vinduet? DU kan velge om du vil røyke, i samme slengen prakker du det på andre. Du vil ikke røyke inne hos deg selv, men synes det er hårreisende at andre ber deg gi faen i å "røyke inne hos dem" som du gjør når du ukritisk tenner deg en røyk ute? Du har prøvd innsnevrede luftveier én gang, hva med dem som må tåle det hver gang du tenner deg en røyk ute på en bussholdeplass, rett utafor døra til et kjøpesenter, sykehus, legekontor, butikk you name it. La oss innse én ting her; røyk er helt unødvendig, ikke noe du har behov for og noe som kroppen din vil klare seg MYE bedre uten. Kom ikke her og påstå at du ikke hadde vært i bedre form uten røyk, da vil jeg nemlig kalle deg en reinspikka løgner.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #22 Skrevet 17. november 2008 Ja jeg er nok ei drittkjerring i deres øyne, men dere vil heller aldri forstå hva jeg mener. Fordi det er dere som er grunn til min frustrasjon. Jeg står aldri rett uten for en dør til ett kjøpesenter o.l, fordi jeg vil at de med astma skal krepere. tror dere jeg er helt skrapa i toppen! Men grunnen til at jeg blir så helvetes forbanna, er på grun av slike som går rundt å kaller meg dritt kjerring. Dere klarer ikke å se utenfor deres perfekte reimaverden. Dere kaller alle røykere for egoister og sier med hjertenslyst at vi går inn for å skade ungene våre og folk rundt oss. Dere er jo så perfekte at dere adri vil kunne vite hva det vil si å ha en slik vane som det å røyke. Hvordan det er å være avhengig av noe.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #23 Skrevet 17. november 2008 Hvilken del av "Jeg har selv røkt i mange år" var det du ikke forsto?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #24 Skrevet 17. november 2008 Hærregud!!! Hva er dette å diskutere da? Lever vi ikke i et fritt land og kan gjøre som vi vil!!??? Dere anti-røykere som mener at røykere ALLTID skal føye seg bør tenke seg om en ekstra gang.! det er ikke lenger slik at man kan røyke 24/7!! Det er svært få arbeidsplasser som tillater det! Synes det er teit at røykere blir nektet å røyke i pausene sine på jobb osv, mens skikkelig feite folk får da spise de også! Er et helseproblem begge delene!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #25 Skrevet 17. november 2008 Siden du ikke takler kritikken,så foreslår jeg at du slutter.. Virker ut som om blodtrykket ditt har godt av det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå