(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 #26 Skrevet 17. november 2008 sukker er en datingportal og ikke så mye annet, hadde det vært nettby eller blink så hadde jeg ikke synes det gjort så mye. så over til det vesentlige her, og det er at når du avslørte hans skittentøyvask så reagerte han som en psyko og snudde alt rundt på deg. klassiske trekk for en mann som har mye å skjule. seriøst, kom deg vekk. vil du at barnet ditt skal lære at det er ok å behandle deg sånn eller jenter om han er en gutt, eller om det er en jente..vil du at hun skal lære at det er ok at menn behandler henne slik?
........... Skrevet 17. november 2008 #27 Skrevet 17. november 2008 Det er en så typisk måte å reagere på hvis en har urent mel i posen.. Huff,HI..jeg får vondt inni meg av å lese det du skriver,og jeg skulle ønske du klarer å få ordnet opp i dette..enten ved at du kan ta en oppvask med mannen din,og at han kan få hjelp..det er jo tydlig at han trenger hjelp..man kan ikke bare buse fram,og legge skylden på en vanskelig barndom.. Eller ved at u klarer å komme deg bort fra han.. At han straffer dere på den måten er jo helt forkastelig.. Har vært sammen med en fyr som kan minne litt om mannen din,i din beskrivelse..og det er ikke lett..samtidig er men jo gla i de..huff fuff..ønsker dere lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå