Gå til innhold

Min mann er på sukker.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

Er så kvalmt! Har konfrontrert han, og det endte med at han kastet meg og unger ut av huset.

Nå påstår han at han har slettet profilen, noe han ikke har. Har klart å finne ut kallenavnet hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dust - ikke vanskelig å finne folk der inne. får jo treff på alt og ingen ting. regner med at du kjenner han godt og vil vite hva han har krysset av på interesser osv...

kastet ut deg og ungene???? Gi faen i flytte inn igjen. Bli behandlet slik da. Det går bare ikke an!

Skrevet

ikke noen morsom situasjon, la noen få nicket hans og ha det litt gøy... maile litt før de dropper ham....

Skrevet

Twinkle_toes nå har du kjent meg for lenge... hahaha

Skrevet

OK mortilgunnar ;-) er nok litt for like på noen områder vi.... skal vi ta på oss jobben ??

Skrevet

Ja, han kastet oss ut. Tok fra meg nøkkelen til huset, og ville egentlig kjøre meg til min mor sånn at ikke jeg fikk ha bilen.

Vel, vi fikk kjøre selv. Ringte min svigermor ørten ganger, men hun svarte ikke. Og hun har heller ikke ringt opp igjen.

Ungene reagerte sterkt, så dagen etter fikk vi komme hjem. Har veldig få venninner og ingen jeg kan stole 100% på. Så dette bærer jeg alene.

Har ikke sagt annet til min mor enn at vi kranglet.

Er det noen som vet hvor lang tid det tar å fjerne profilen sin på sukker. Blir den borte med en gang, eller?

Skrevet

Seriøst? Dette må være et tulleinnlegg?? Hvis ikke det er det er han en idiot! Han kaster ungene sine på gata fordi han har driti seg ut? Fysj for en mann! Vær glad du er kvitt kreket!

Skrevet

vi tar på oss jobben glatt.. hihi.. vi er ganske flinke til og finne ut hvem mannfolk som driver bøll.. hihi

Skrevet

den blir borte meden gang, men kan reaktiviseres på to minutter...

men tenk deg alvorlig om dette er en mann du vil ha.. familieterapi pga den utkastinga iallefall..den bør du få hjelp med så ikke gjentar seg! sånnt går ikke ann !

Skrevet

Nei! det er ikke ett tulleinnlegg. Men han skal liksom understreke hvor urettferdig behandlet han blir(?) Så siden han ikke har gjort noe galt, og jeg påstår det... så truer han meg.

Skrevet

Jeg har sendt mail til sukker.no, med en bønn om å utestenge han. Men det er vel ikke forbudt å være utro, så vet ikke om de ordner det.

Skrevet

Men hvorfor finner du deg i dette? Denne mannen hadde jeg slept med til familievernkontoret. Han trenger åpenbart å lære seg noen fornuftige måter å kommunisere på.

Skrevet

tingen er at du kan ikke passe på at alle andre en han har moral nok til at han ikke har noen og være utro med, eller noe sted og komme i kontakt med folk og prøve seg på.

om du får en venninne til og sende mail til han ¨på sukker så kan du jo slå i bordet med at "dette gjør DU!"

Skrevet

Det største problemet ditt er ikke at mannen din har profil på et sjekkested på nettet, men at han kaster ungene ut av sitt eget hjem!!!! Du og ungene fortjener langt, langt bedre, vær så snill og ikke finn deg i sånt!

Skrevet

Herlighet...han må jo være ustabil. Ikke fordi han har profil på sukker.no (hva er det egentlig?), men fordi han kastet ut deg og barna fordi du tok tak i det. Stakkars barn...

Skrevet

Jeg HÅPER dette er et tulleinnlegg.

Hvis ikke befinner HI seg i et jævlig destruktivt forhold, man kaster ikke ut partner og unger bare fordi man ikke blir enige om noe.

Skrevet

Synd å si, men det er IKKE et tulleinnlegg=(

Destruktivt forhold, ja, det kan du trygt si.

Hadde jeg bare ikke vært så dum å få unger med ham. Hadde jeg ikke hatt de, så hadde jeg klart å gå. Men akkurat nå, vet jeg ikke helt.

Han har aldri villet snakke om vanskelige ting, og han har en vanskelig oppvekst. Det er flere som har sagt til meg. Men hans mor sier ingenting, selv om det har vært mye galt opp igjennom.

Skrevet

Hans vanskelige oppvekst rettferdiggjør ikke handlingene hans. De er muligens medvirkende årsak til rævva dømmekraft, men det er alt.

Hvorfor skal hans barn lide for hans egen oppvekst?

Skrevet

Hvis de utestenger han etter mailen din, hva hjelper egentlig det på forholdet deres? Da vet du jo at du ihvertfall ikke kan stole på han.

Og uansett hjelper ikke det på at dere har blitt kasta ut.

Trist du ikke har noen og snakke med, for det hadde du nok trengt nå.

Sender deg en trøsteklem

Skrevet

Mannen din kan ikkje behandle dere slik. Tenk på barna deres, og kva du meiner er best for dei. Eg skal ikkje legge meg for mykje opp i valget ditt, men eg vil at du skal tenke på kva det gjer med barn å vokse opp med ein far som kaster dei ut. Og for kva? for å vise at han blir behandla urettferdig. For meg så høyres han ikkje moden nok ut for å ta vare på barn.

Ein vanskelig oppvekst kan vera årsaken til oppførselen hans, men den er ingen unnskyldning! Ein gang på ein bli voksen og slutte å skylde på ting rundt ein, men ta ansvar for egne handlinger.

Håper for all del du/dere finner ei god løysing på dette. For situasjonen som den er no virker, på meg, som litt ustabil og utrygg for barna (følelsesmessig).

Skrevet

Enig med Hulken her..Det har jo ikke noe å si om han blir utestengt,han kan jo bare opprette en ny konto der,eller hos en av de mange andre.

Det verste her er jo reaksjonen hans,kaste dere ut fordi han ble ferska??

*trøsteklem*

Skrevet

huff .. ikke noe allright..

Har ingen tips uten om at du må finne ut hva du vil og gjøre det.

Skrevet

Det er sjelden det skjer, men idag har jeg tenkt mye på HI her...får klump i magen.

Du må finne ut hvorfor du blir. Og da mener jeg noe utover at han er barnefar eller at du elsker ham.

Ønsker deg alt godt :o)

Skrevet

Jeg har ei venninne som har vært litt inne der inne. Hun har fått et par tvilsomme tilbud fra menn som ikke var ledige på markedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...