Gå til innhold

Mannen min urinerte på sin fars grav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fra han var liten, ble han fortalt av faren sin at han skulle overleve både han og mora, og da skulle ha pisse på grava deres når de var døde.

Svigermor og mannen min ble begge to misbrukt av denne mannen, på verste vis, i mange år. Og i fylla pleide han å si sånne stygge ting til dem. "Når dere dør, skal jeg pisse på grava deres!"

Karma,karma; Mannen døde først, og da var min mann allerede voksen, og hadde flyttet langt hjemmefra, og mora skilt seg fra mannen for lengst.

Mannen min reiste mange mil bare for å gjøre det faren hadde lovet han gjennom hele barndommen og ungomsårene:

Han oppsøkte kirkegården faren lå (han hadde ikke vært i begravelsen), og urinerte rett på grava til faren sin.

Jeg synes det var grotesk og helt forkastelig, men det var sikkert noe han bare måtte gjøre, går jeg ut i fra. Han sier selv han gjorde det både for seg selv og sin mor, for alt han hadde gjort mot dem i mange,mange år.

Jeg forstår det ikke.

Men vi skjønner vel ikke grunnene andre mennesker har for det de gjør bestanding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å forstå mannen din, selv om det kanskje virker grotesk.

Skrevet

Hadde jeg vært ham hadde jeg driti også.

Skrevet

Hehe, det er bra han har forståelse fra noen. Jeg synes den var noe drøy.

Jeg mener nemlig det var nok at fyren er den som blelagt under torva først, ikke de to han skulle pisse på.

HI

Skrevet

Kan legge til det var snakk om seksuelt misbruk. Så det var sterke følelser fra mannen min sin side. Helt sikkert mange sterke følelser som lå i handlingen.

HI

Skrevet

Jeg tror det var en fin måte å få utløp for litt sinne på (jeg er de to første anonym).

Er det snakk om seksuelt misbruk, har jeg i hvert fall ingen problemer med å forstå.

Kanskje han burde gjøre det til en årlig tradisjon? Når de andre tenner lys på graven på julaften, så kan han pisse på den i stedet?

Skrevet

Nei,han har visst bestemt seg for at den ene gangen var nok. Han vil aldri sette sine bein på den graven mer. Var visst en grei "hvil i fred" og siste hilsen for han.

Best å oppføre seg pent mot sine barn, og gi kjærlighten og varme.

Skjønner meg ikke på foreldre som misbruker sine barn. Ikke andre heller, for den saks skyld.

Skrevet

Jeg vil også tro dette er en fin måte å få utløp for sinne å fortrengte følelser..

Støtt mannen din med dette, det er bedre at han faktisk får en reaksjon for å få ut følelser på, (selv om dette ikke er den mest vanlige) enn å fortrenge føleser..

Kanskje har han bedre av å gå å pisse på graven til faren av og til, enn om han hadde godt til psykolog å snakket om det, om du sjønner hva jeg mener. Alle takler ting forskjellig..

Skrevet

Han gikk i 4 år til psykolog, så dette skjedde ikke nå nettopp. Men jeg fikk vite det nå, denne episoden med urineringen.

Skrevet

Jeg ville heller ikke gitt han pepper for å ha gjort det, men støttet han.

Håper at det ga han noe utløp for følelser å gjøre det, og håper at mannen din klarer seg bra i dag.

Skrevet

Da er vi 2 ,Hadde driti der jeg og.Fortjener ikke noe annet ,

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenk om alt kunne vært gjort så enkelt og greit,du!

Skrevet

Greit at han har slitt og sånn i mange år, men og pisse på en kirkegård synes jeg er veldig respektløst med tanke på at det er en del andre som ligger der også..Hadde jeg vert på kirkegården og sett at noen sto og pissa på en grav hadde jeg blitt mildt sagt forbannet! Hvor gammel er denne mannen? 16?

Skrevet

Synes det var flott gjort! Det var jo veldig symbolsk og sikkert veldig befriende for ham å gjøre det. Det hadde det vært for meg også, selvom det bare er en liten dråpe i forhold til det han har vært igjennom, stakkar.

Skrevet

Tror nok "de andre" hadde gitt sitt samtykke i denne saken, anonym 19.23. Dette har overhodet ingenting med modenhet å gjøre.

Skrevet

Ble han misbrukt, så gjorde det sikkert UTROLIG godt å endelig få tatt tilbake!

Skrevet

Jeg skjønner GODT at han dro langt for å gjøre det.En grav er jo kun en jordlapp med stein på, det er vi mennesker som legger så mye helligdom i den. Han gjorde ikke noe annet enn å hevne seg. Syns ikke det var drøyt i det hele tatt.

Hadde han pissa ned faren sin da han lå på dødsleiet hadde det vært drøyt...

Skrevet

Virket som en veldig naturlig prosess for mannen din å gjøre nettopp dette! Du skal ikke se bort fra at også en terapaut hadde bifallt denne handlingen

Skrevet

Han var fylt 30 da han tisset på graven til faren sin, anonym, 19:23.

Det var vel overveid.

HI

Skrevet

Er utrolig vanskelig å sette seg inn i hvilke følelser din mann kan ha overfor sin far. Handlingen hans kan virke grotesk for oss andre, men det er sikkert ingenting i forhold til hva han selv har vært utsatt for. Mannen din må ha fått et sterkt hat mot sin far, og det krever mye styrke for å kunne bære på noe sånt gjennom flere år. Det er nok mye symbolikk i endelig å få "seieren", men det fortjente mannen din i høyste grad.

Skrevet

jeg ble selv misbrukt, så jeg skjønner mannen din godt! må ha vært utrolig deilig for han...

groteskt, tja....... han fortjente det sikkert.. Slemme mennesker fortjener ikke respekt bare fordi de er dø!

Syns du skal være stolt av mannen din.. Det han gjorde, krevde mye mot, tro det eller ei..

Skrevet

Synes det han gjorde var helt i orden, jeg! Synes ikke det ville vært ille om han hadde pissa på han på dødsleiet heller, faktisk. Dersom man er så ond mot sin egen familie, fortjener man all dritten man kan få!

• 5 uker senere...
Skrevet

Hvis jeg hadde sett noen gjøre noe sånt, så hadde jeg faktisk tenkt som så, at der ligger det nok en stor drittsekk under torva...

Skrevet

jeg forstår din mann veldig godt. Bare ved å lese overskrifta så tenkte jeg ærlig talt, men etter å lest innlegget..full forståelse for at han gjorde det.

Skrevet

Skjønner ham godt jeg. I mine øyne er det det seksuelle misbruket som er mest forkastelig og grotesk her. Hvis dette hjelper ham å takle opplevelsene bedre, så hurra for det.

Mennesker som faren hans fortjener ikke respekt i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...