Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #26 Skrevet 17. november 2008 ja kan du ikke lese de er vårs jeg skriver el ikke alti snakker blanning jeg se desutten har jeg dys slessi såm dree henger dere åpp imåten jeg skriver på a kosær vårs lell vi se
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #27 Skrevet 17. november 2008 Jæ hælærnte særpingær me blanningsdialekt, er ille fært å høre på, sussatte!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #28 Skrevet 17. november 2008 Skulle ikke du slutte å være her etter at du hadde sagt det du ville i går? Hvorfor må du skuffe oss sånn med å komme tilbake? Kunne du ikke bare blitt i Sverige?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #29 Skrevet 17. november 2008 d kan du mene hva du vil me snakkær som jeg snakkær likkavæl jeg se kosær vårs ille bra lell vi se
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #30 Skrevet 17. november 2008 Du har nok ikke dysleksi lille venn, men lese og skrivevansker. Mennesker med dysleksi har nemelig like stor (til større) iq en resten av befolkningen, mens de med lese og skrive vansker har ofte også andre kognetive vansker (det betyr at de er dumme:-)) slik som deg. Men det er helt ok at du tar feil. Veldig mange som gjør det:) Men nå har jeg oppklart det for deg:) Hehehehe
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #31 Skrevet 17. november 2008 sa jeg ikke sku komma tebake ja kan jeg ikke juge el nå a kosær oss lell vi se
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #32 Skrevet 17. november 2008 Hva er det egentilg du vil? Du legger ut dette innlegget, som du (forhåpentligvis) skjønner at kommer til å provosere alle oppegående mennesker, og så blir du sur og kaller de som svarer slemme fordi de blir provosert av innlegget ditt. Siden du skal være så tøff i trynet og legge ut sånne provokasjoner, burde du ha mot nok til å legge dem ut med nick også. Nei, du er nok bare et usedvanlig trist og uinteressant menneske.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #33 Skrevet 17. november 2008 Hvem er det du prøver å overbevise om at du koser deg? Du har skrevet "vi kosær oss"/ "jæ kosær mæ" 10 ganger i denne tråden. Begynner å få mistanke om at du ikke har det så "koselig", men må si det hele tiden for at du skal begynne å tro det selv...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #35 Skrevet 17. november 2008 Nei, det skjønner ikke jeg heller:) HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #36 Skrevet 18. november 2008 Hvis det er tilfelle at du er HI, må jeg si jeg er veldig glad for at det hele var en spøk! Du lurte mange her, det skal du ha ; )
Tigerpote Skrevet 18. november 2008 #37 Skrevet 18. november 2008 HI her:) Jeg jobber faktisk ikke, er sykemeldt, men skal vel tilbake snart! Bare kjedet meg så inderlig. Ser at så mange her inne irriterer seg over "snyltere" av ulike slag, så ville erte litt. Ble inspirert av den "haha, nå kan dere gifte og samboende være misunnelige", der utgav jeg meg for å være et par stykker som ikke gadd å jobbe. Så kom plutselig denne litt stakkarslige østfoldingen til meg. Var pga en kommentar jeg fikk om østfolddialekt, at østfoldingen ble født;) Så henne faktisk for meg, der hun kosa seg så fryktelig, hehe;) Har faktisk bodd noen år i Fredrikstad, for noen år tilbake! Men er ikke sikkert jeg er så flink i dialekta dems se. Ikke noe vondt om østfoldinger altså! Bare tilfeldig at hun kom fra Østfold. Ikke sikkert at alle deler min humor, men selv synes jeg det var utrolig artig! Er vel ganske mange her som tuller fælt, håper til tider det iallfall. Her får dere nicket mitt også!
nanomor Skrevet 18. november 2008 #38 Skrevet 18. november 2008 Syntes det var en artig tråd å lese gjennom jeg;o) Utrolig hvor lettlurte enkelte tydligvis er, eller hvor flinke folk er til å holde "teite" tråder igang;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå