Gå til innhold

jeg jobbær ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er stolt a d. får va vi trengær lell vi

bare kosær oss vi se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men plukke jor(d)bær som sommeen går vel?

Skrevet

Så dyktig du er på skriftmål, er det ikke rart du ikke får jobb... Ta deg noen år til på skole du, så du lærer deg norsk!

Skrevet

sir ikke jeg ikke får jobb men at jeg ikke har jobb

giddær ikke

får pengær lell vi så

bare kosær oss jemme

Skrevet

Er dette en spøk? Jeg måtte lese innlegget ditt fire ganger før jeg forstod hva du mente. Regner med at du tøyser med oss.. . Lykke til når du skal hjelpe barna dine med lekser. Kan nok ta mesteparten av dagen det....

Skrevet

vem ere som er dom sier nå jeg baræ

du må lese 4 ganger før u forstår

Skrevet

Skjønner at du prøver å provosere HI, men kan du ikke kutte ut den falske østfolddialekta? Ikke engang i Sarpsborg sier man "trengær" og "giddær". Synes det er dårlig gjort av deg å forsøke å stigmatisere østfoldinger på den måten. Ikke alle østfoldinger er "Raymond", vet du... (Og nei, jeg er ikke østfolding selv, men har hatt nok kontakt med folk derfra til å vite at dem ikke snakker slik der)

Skrevet

vi sier sånn vi

hakke no i mot østfold folk

bor der sjæl

er jeg mot meg sjæl kansje

Skrevet

Ok, Hi, det er ikke mye du skjønner, ser jeg. Jeg tror ikke noe på at du faktisk er fra Østfold, jeg tror ikke noe på at du ikke jobber. Jeg tror du er en eller annen ensom sjel som har behov for å få respons på det du spyr ut av deg, så du prøver så godt du kan å provosere.

Den der "vi jobbær ikke vi se, er baræ hjemme å kosær oss" - kommentaren din har du lagt inn i flertallet av trådene nedover på anonymforumet, så nå tror jeg de fleste har fått den med seg.

Forresten, "baræ" er vel et uttrykk som ikke brukes i Norge i det hele tatt.

Skrevet

tru va du vill du

kosær oss likkavæl vi

mens du jobbær

Skrevet

Næh! Det var en uventet kommentar fra deg. Har du bare kopiert det samme innlegget og bruker det om og om igjen, eller? Hva vet du om hvorvidt jeg jobber, forresten? Jeg har ikke sagt noe om min yrkesaktivitet, evt. mangel på sådan... Tror ikke du kan ha gått så mange år på skole heller, du skriver dårligere enn en gjennomsnitts 8-åring.

Skrevet

....For en forbanna dust!!...Stakkars barn sier nå bare jeg.....

Skrevet

trur du jobær d gjør alle her inne

sånn som dere ikke likær oss som får pengær

uten å gjøra no

syns d er domt at du ska mobbe for at jeg ha dysslessi

men ska l ikke væra her mer jeg etter i kvel har sagt va jeg mener

har mye å finna på vi

for vi bare kosær oss

Skrevet

Alle VET jo at det er mange trygdede i Østfold da...

Skrevet

Så fint. Hadde vært hyggelig å si at jeg kom til å savne deg, men det ville vært løgn. Jeg mobber deg ikke for dysleksi, som jeg regner med er ljug, akkurat som alt annet du lirer av deg. Good riddance!

Skrevet

domming

slem er u

va betyr god riddanse

Skrevet

Ja, anonym 00:24, det er jo sant! Hvis vi hadde gitt bort Østfold til Sverige (det er jo der de helst vil være uansett), så hadde det spart det norske samfunnet for milliarder av kroner.

Til deg, andre anonym 00:24- helt enig med deg (regner med det er du som har lagt inn de innleggene om at HI bare provoserer)- har vanskelig for å tro på alt HI skriver, men hvis en brøkdel av det er sant, så er det jo flott at hun endelig ser sin begrensning og forsvinner fra dette forumet.

Skrevet

"Good riddance" betyr noe i retning av "godt å bli kvitt (deg)". Er ikke særlig slemt å prøve å få deg til å se dine feil, synes jeg.

Du er jo ikke akkurat noen go'klump du heller, da, som sitter og gosser deg over at du misbruker de pengene vi andre betaler inn til fellesskapet slik at de som TRENGER hjelp skal få det. Du sier jo selv at du ikke gidder å jobbe, for du koser deg så veldig med å sitte hjemme og få penger av det offentlige. Det er det vi kaller snylting, og det er ikke sånn "gode" eller snille mennesker oppfører seg. Så at du kaller meg "domming" (vi andre skriver "dumming"...), det plager meg lite.

Får håpe du på et eller annet tidspunkt innser at den måten du lever på ikke er særlig sosial, eller fornuftig, og kanskje finner noe å drive med slik at du er til HJELP for samfunnet, ikke bare til byrde.

Og til deg anonym 00:25: Jada, det er meg som har lagt inn de andre innleggene også, godt å se at det er noen som er enig med meg : )

Skrevet

Siden HI nå har tenkt til å forsvinne fra dette forumet, ser det ut til at kvelden får en god ende, og jeg går dermed og legger meg, og regner med å få en god natts søvn, hvilket jeg ønsker dere andre også : )

Anonym 00:36 osv.

Skrevet

dere er hovne

selgoe

er d gal å dra tel sverie å nå da koseli der se svin sund er fin plas men strømm sta er enna finere

skal dir i morra vi

kjøpe jule mat og tobak og øll

dre klarer ikke knekke meg se jeg vil ikke væra her fordi d er dere som er domme å ikke meg

ska bare kosa vårs mens dere har møkajobben deres

vi bor i stort hus å hage m plommetrær runt

onga våres kosær sæ bare værre og tel jul får vi bessøk a hele fammilien på begge sier

da ska vi kose vårs da

Skrevet

da ha vi vært i sverje d var fint kan dere

tru

ha fylt opp kjøle skapet og frysern

nå ska vi vare kose vårs

Skrevet

var den dialekta et forsøk på fredrikstad dialekta? HAHAHAHA

Skrevet

arti at du ler a

var ikke forsøk på no

skriver som jeg prekær jeg

hvordan andre prekær for væra opp te demm

Skrevet

Det hettærnte "oss", det hetter VÅRS!

Må væra fra Særp, du elle?

Hilsen Ekte Patriot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...