Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 og er stolt a d. får va vi trengær lell vi bare kosær oss vi se
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Men plukke jor(d)bær som sommeen går vel?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Så dyktig du er på skriftmål, er det ikke rart du ikke får jobb... Ta deg noen år til på skole du, så du lærer deg norsk!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 sir ikke jeg ikke får jobb men at jeg ikke har jobb giddær ikke får pengær lell vi så bare kosær oss jemme
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Er dette en spøk? Jeg måtte lese innlegget ditt fire ganger før jeg forstod hva du mente. Regner med at du tøyser med oss.. . Lykke til når du skal hjelpe barna dine med lekser. Kan nok ta mesteparten av dagen det....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 vem ere som er dom sier nå jeg baræ du må lese 4 ganger før u forstår
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Skjønner at du prøver å provosere HI, men kan du ikke kutte ut den falske østfolddialekta? Ikke engang i Sarpsborg sier man "trengær" og "giddær". Synes det er dårlig gjort av deg å forsøke å stigmatisere østfoldinger på den måten. Ikke alle østfoldinger er "Raymond", vet du... (Og nei, jeg er ikke østfolding selv, men har hatt nok kontakt med folk derfra til å vite at dem ikke snakker slik der)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 vi sier sånn vi hakke no i mot østfold folk bor der sjæl er jeg mot meg sjæl kansje
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Ok, Hi, det er ikke mye du skjønner, ser jeg. Jeg tror ikke noe på at du faktisk er fra Østfold, jeg tror ikke noe på at du ikke jobber. Jeg tror du er en eller annen ensom sjel som har behov for å få respons på det du spyr ut av deg, så du prøver så godt du kan å provosere. Den der "vi jobbær ikke vi se, er baræ hjemme å kosær oss" - kommentaren din har du lagt inn i flertallet av trådene nedover på anonymforumet, så nå tror jeg de fleste har fått den med seg. Forresten, "baræ" er vel et uttrykk som ikke brukes i Norge i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 tru va du vill du kosær oss likkavæl vi mens du jobbær
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #12 Skrevet 16. november 2008 Næh! Det var en uventet kommentar fra deg. Har du bare kopiert det samme innlegget og bruker det om og om igjen, eller? Hva vet du om hvorvidt jeg jobber, forresten? Jeg har ikke sagt noe om min yrkesaktivitet, evt. mangel på sådan... Tror ikke du kan ha gått så mange år på skole heller, du skriver dårligere enn en gjennomsnitts 8-åring.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. november 2008 #13 Skrevet 16. november 2008 ....For en forbanna dust!!...Stakkars barn sier nå bare jeg.....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #14 Skrevet 16. november 2008 trur du jobær d gjør alle her inne sånn som dere ikke likær oss som får pengær uten å gjøra no syns d er domt at du ska mobbe for at jeg ha dysslessi men ska l ikke væra her mer jeg etter i kvel har sagt va jeg mener har mye å finna på vi for vi bare kosær oss
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #15 Skrevet 16. november 2008 Alle VET jo at det er mange trygdede i Østfold da...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #16 Skrevet 16. november 2008 Så fint. Hadde vært hyggelig å si at jeg kom til å savne deg, men det ville vært løgn. Jeg mobber deg ikke for dysleksi, som jeg regner med er ljug, akkurat som alt annet du lirer av deg. Good riddance!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #17 Skrevet 16. november 2008 domming slem er u va betyr god riddanse
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #18 Skrevet 16. november 2008 Ja, anonym 00:24, det er jo sant! Hvis vi hadde gitt bort Østfold til Sverige (det er jo der de helst vil være uansett), så hadde det spart det norske samfunnet for milliarder av kroner. Til deg, andre anonym 00:24- helt enig med deg (regner med det er du som har lagt inn de innleggene om at HI bare provoserer)- har vanskelig for å tro på alt HI skriver, men hvis en brøkdel av det er sant, så er det jo flott at hun endelig ser sin begrensning og forsvinner fra dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #19 Skrevet 16. november 2008 "Good riddance" betyr noe i retning av "godt å bli kvitt (deg)". Er ikke særlig slemt å prøve å få deg til å se dine feil, synes jeg. Du er jo ikke akkurat noen go'klump du heller, da, som sitter og gosser deg over at du misbruker de pengene vi andre betaler inn til fellesskapet slik at de som TRENGER hjelp skal få det. Du sier jo selv at du ikke gidder å jobbe, for du koser deg så veldig med å sitte hjemme og få penger av det offentlige. Det er det vi kaller snylting, og det er ikke sånn "gode" eller snille mennesker oppfører seg. Så at du kaller meg "domming" (vi andre skriver "dumming"...), det plager meg lite. Får håpe du på et eller annet tidspunkt innser at den måten du lever på ikke er særlig sosial, eller fornuftig, og kanskje finner noe å drive med slik at du er til HJELP for samfunnet, ikke bare til byrde. Og til deg anonym 00:25: Jada, det er meg som har lagt inn de andre innleggene også, godt å se at det er noen som er enig med meg : )
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #20 Skrevet 16. november 2008 Siden HI nå har tenkt til å forsvinne fra dette forumet, ser det ut til at kvelden får en god ende, og jeg går dermed og legger meg, og regner med å få en god natts søvn, hvilket jeg ønsker dere andre også : ) Anonym 00:36 osv.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #21 Skrevet 16. november 2008 dere er hovne selgoe er d gal å dra tel sverie å nå da koseli der se svin sund er fin plas men strømm sta er enna finere skal dir i morra vi kjøpe jule mat og tobak og øll dre klarer ikke knekke meg se jeg vil ikke væra her fordi d er dere som er domme å ikke meg ska bare kosa vårs mens dere har møkajobben deres vi bor i stort hus å hage m plommetrær runt onga våres kosær sæ bare værre og tel jul får vi bessøk a hele fammilien på begge sier da ska vi kose vårs da
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #22 Skrevet 17. november 2008 da ha vi vært i sverje d var fint kan dere tru ha fylt opp kjøle skapet og frysern nå ska vi vare kose vårs
Snikskytteren er storebror! Skrevet 17. november 2008 #23 Skrevet 17. november 2008 var den dialekta et forsøk på fredrikstad dialekta? HAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #24 Skrevet 17. november 2008 arti at du ler a var ikke forsøk på no skriver som jeg prekær jeg hvordan andre prekær for væra opp te demm
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #25 Skrevet 17. november 2008 Det hettærnte "oss", det hetter VÅRS! Må væra fra Særp, du elle? Hilsen Ekte Patriot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå