<3 N & M <3 Skrevet 18. november 2008 #27 Skrevet 18. november 2008 brått var det jo en del fra fredrikstad her jo:) koselig:) jeg er ei jente på snart 21 fra fredrikstad, bor på nabbetorp. og jobber på christianslund:) har prøvd på første fra mars 07 og går på første pergo kur denne mnd! noen som er for å ha en lite treff ? så kan vi jo kanskej bli kjent med andre i samme situasjon som oss selv:)
Putzie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #28 Skrevet 20. november 2008 Oi , nå har jeg ikke vært her på en dag og skjedd masse her jo Noen som vet hva det koster med akupunktur? Hvor er det hun venninnen din holder til? Ellers da? Hvordan går det med EL, TR og humpinga Venter på EL selv, den burde være rett rundt hjørnet nå, så kan bli en "slitsom" helg Skal jobbe hele helgen, pluss barnevakt, så får man til det man får til;) Dere noen planer for helgen`?
Putzie Skrevet 20. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 20. november 2008 AnnC- Et treff er jo ikke så dumt Jeg er "ny"innflytter og synes det hadde vært koselig:) Kanskje arrangere noe etter nyttår? Noen fler som er for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå