Gå til innhold

Noen fra Fredrikstad området her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet hit i fjor sommer og trives godt :) Men har ikke så stor omgangskrets og lurte da på om det var noen flere der ute :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) Jeg er 21 og kommer fra rolvsøy i fr.stad=) Hvor bor du???

Jeg er oprinnelig fra sarpsborg....

Hvor kommer du fra??

Skrevet

Hei elskerbarn:) Jeg er 20 år, kommer fra Ås. Bor på christianslund:) u driver med uten om å sitte på barnimagen da:)

Skrevet

jeg prøver og bli gravid, noe vi har prøvd på i 1 år nå........

ellers så jobber jeg på babyshop......

Du????

Skrevet

Jobber på sykehuset:) Vi har prøvd å bli gravide i 8 mnd.. Synes det er lenge nok..

Skrevet

Hopper i seng jeg;) tar turen inn her i morgen :)

Skrevet

Hei hei=)

Jeg er også fra Fredrikstad,har nå snart vært prøver i 2 år...begynner å bli ganske lei.....

Så håper tr holder seg unna nå ,ikm tirsdag eller onsdag=)

Skrevet

Hei og hopp jenter!

Jeg er også fra Fredrikstad (kommer vel fram av nicket hvis man er litt kjent). Har prøvd aktivt siden mai, begynner å bli litt utålmodig - men vet jeg ikke skal klage!

Jobber som sykepleier i åpen omsorg.

Og apropos det, nå er det på tide å dra på jobb!! Hehe!

God formiddag folkens

Skrevet

Hvor lenge har dere vert prøvere????

Vi har vert prøvere i 1 år nå........

Noen her fra rolvsøy????

Skrevet

Hei Alle Plankeby-borgere ;) Så koselig at det er noen fra samme sted :)

Håper vi alle får tidenes beste november-/ advents-/ julegave i år, nemlig positiv test ;)

Kanskje vi møter på hverandre med stooor mage eller med trillevogn senere ;) Hadde vært koselig :)

Noen av dere prøvd noen form for behandlig under prøvingen?

Skrevet

jeg har prøvd en dobbel kur på pergotime denne mnd, jeg skal teste 21.nov og hvis ikke det går denne mnd så skal jeg prøve en gang til og hvis ikke skal mann min sjekke seg og kanskje vi søker på prøverør

Skrevet

Krysser fingrer og tær og det som krysses kan for at det går denne mnd:)

Skrevet

jeg er egentlig bare hobby prøver enda.... så har ikke prøvd noe... men nr 1 brukte vi 2pp og nr 2 var ikke planlagt så blir jo spennende å se hvor lang tid dette tar..

Skrevet

Detta var artig, var jo noen Fr.stad jenter her jo=)

Har nå gått på dobbel pergokur denne mnd, hatt 2 enkle før det..har vært gjennom det meste av utredning, innvendig ul, gjennomskylling av egglederene, sambo har testet sædcellene, prøvd akupunktur i 3 mnd-men uten hell, og nå 3 kurer hormoner... Alt er visst som det skal med oss, men vi klarer det visst ikke bare...hehe....

Så hvis tr dukker opp denne uka, skal jeg henvises videre til lap, og etter det blir det sendt søknad om prøverør ,så det skjer ihvertfall noe her, men føler at det er en EVIGHET til eg får spire i magen..hvis jeg ikke har det nå da=)

Jeg er også hjelpepleier, og jobber i hjemmesykepleien...

Hva er deres historie??

Skrevet

Kan vel egentlig si at vi er hobby prøvere også :P Prøver å ta det som det kommer, men gjør det vi skal i "riktig" periode;) Har ikke vært til noen undersøkelser, men ble anbefalt akupunktur.

*mitt største ønske* hvor mye koster det for akupunktur? og hvor har du gått? Virderer den aha-klinikken. Morsomt at du også er hjelpepleier :) trives du som det? Vurderer du videreutdanning?

Skrevet

*mitt største ønske*

Hvor var du på utrednig?????

Jeg har vert på volvat hos ei som heter Anne Grønmark, hun er kjempe dyktig=)

Skrevet

Kan det være noe med lufta her i plankebyen som gjør at det tar tid å bli gravid?? *hmmm...* Ser jo av det dere andre skriver at jeg absolutt ikke skal klage, men man er vel seg selv nærmest, og jeg synes ting begynner å ta laaang tid allerede...

Jeg har EL i dag kjenner jeg, testet positivt på søndag og i går, negativ i dag. Krysser det jeg har for at rumpetrollene skal finne plassen sin denne mnd, ellers så starter vi jo på ny frisk neste pp igjen. Men hadde vært sinnsykt morsomt meg en + i bursdagsgave (fyller år 3 dager etter IKM) Har bestemt oss for å starte utredning etter nyttår da, hvis det ikke skjer noe på to pp'er nå. Og da blir det Volvat, orker ikke ventetiden i det offentlige kjenner jeg ;)

I dag har jeg fri etter jobbehelg, deilig. Er altfor hektisk nå som det nærmer seg jul kjenner jeg. Blir litt småstressa fra tid til annen om dagn, men det går! Ha en fortreffelig dag folkens, nå roper vaskebøtta på meg her... Hehe!

Skrevet

Planen er å ta videreutdannelse eneller annen gang,men når ervaskelig å si...MASSE lån vettu, med hus og 2 biler=)

Har veldig lyst til å ta videreutdanning i kreftomsorg og lindrende pleie jeg da, men sykepleier har vel alltid vært målet mitt at jeg skal bli=) men er jo bare 25 år, så har jo god tid!!!!

Jeg gikk hos en som het Astrid Brynildsen som er akupunktør, hun er veldig flink for hun gjorde meg frisk fra senebetennelse i arm, nakke og skulder..men graviditeten klarte hun ikke å fikse på gett...

Men min venninne har en bekjent som driver med akupunktur, og hun har spesialisert seg på inferilitet, siden hun har hatt veldig problemer med å bli gravid selv og har nå 2 eller 3 barn...hun er visst veldig dyktig og har t.o.m hjulpet jenter som ikke har el med å bli gravide=)

Så hvis dere ønsker nr jenter, så bare si ifra=)

skal snart på senvakt jeg nå...ha en fin dag=)

Skrevet

hei hei:) Hadde veldig lyst til å slenge meg på her jeg også.. Stolt av å være fra Plankebyen, hehe;)

Som en liten kort presentasjon kan jeg si at min kjære og jeg har vært sammen i over 8 år, forlovet i 2- og bryllup venter i 2010:) Ønsker oss (som dere alle andre her) veeeldig et lite barn... Kuttet ut p-pillene i desember -07, så nærmer seg året.. Litt usikker på når aktiv prøving startet, men tror nok det satte i gang ca. mai/juni.. Drar seg på året med ubeskyttet sex hvertfall. Ingen resultater foreløpig :(, men sliter litt med uregelmessig/ sjelden EL. Siste og 3. Proverakur skal tas i slutten av denne mnd, ellers blir det sannsynligvis Pergotime på nyåret...

Foruten barnelaging jobber jeg som sykepleier i Åpen Omsorg (og bittelitt på sykehuset), hihi:)

Koselig at så mange er fra Fredrikstad her da:) Kanskje vi treffes på BIM- treff når vi er gravide vet dere, jenter =)

Lykke til med prøvingen alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...