fox`y Skrevet 16. november 2008 #26 Skrevet 16. november 2008 fikk begge guttene i juli:) syns ikke d var noe ulempe med d jeg,kjempe fin tid. Men jeg er den som fryser mye da, så selv om d var 25 grader så syns jeg d var godt:) Litt mye vann i kroppen var d eneste.
Gjest bissen Skrevet 16. november 2008 #27 Skrevet 16. november 2008 Jentene måtte ut i oktober, hadde egentlig termin januar.. Jeg synes det var deilig at det ikke var så varmt på slutten av graviditeten fordi jeg var så vannvittig dårlig. Vi kom hjem fra sykehuset i slutten av desember og det var skummelt med disse små knøttene som måtte holde varmen, minstejenta var 1600 gram.. vi bodde i en eldre leilighet og mått fyre i peisen sånn hele dagen..kunne ikke gå ut med dem før i begynnelsen av februar. hadde jeg fått flere ekstrempremature barn ville jeg hatt det på sommeren:)
Hikken Skrevet 16. november 2008 #28 Skrevet 16. november 2008 Fikk i juli, og det gjør jeg ikke en ganbg til! Var alt for varmt, bare jeg så ut på sola svellet føttene mine opp som bolledeiger, og jeg var konstant gjennomvåt av svette. Det værste var egentlig å være nygravid i november/desember, var så kvalm at hele jula ble ødelagt :-D Neste gang vil jeg ha aprilbarn!
flashdancepants Skrevet 16. november 2008 #29 Skrevet 16. november 2008 Fikk i mai. Trodde kanskje det ville være en fordel å ha lite barn om sommeren, men jeg ble veldig inadvendt og ville bare være inne de første 3-4 månedene, så det hadde egentlig vært bedre med høst/vinterbarn. Tenker at sept/okt eller tidlig vår noe jeg vil prøve å få til neste gang, så er det greit å sitte inne å sture.
Honningmelon Skrevet 16. november 2008 #30 Skrevet 16. november 2008 Første kom i januar. Det var helt greit egentlig. Andre kom i november, så omtrent set samme som januar. Ulempen var at jeg ble litt deppa fordi det var så mørkt hele tiden. Og jula var veldig stressende. Kunne egentlig tenke meg å få en tredje på en litt lysere årstid så jeg ikke blir så deppa.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #31 Skrevet 16. november 2008 Førstemann kom i januar. Syns det var en grei årstid. Andremann har jeg termin med en uke før førstemann.. så januar det også.. men tror ho kommer i desember.. så det blir bra. Deilig at de ikke er sånn kjempe små når sommeren kommer..
Gjest Skrevet 16. november 2008 #32 Skrevet 16. november 2008 fikk første i slutten av oktober, syntes det var perfekt for da slapp jeg å gå høy gravid på sommeren og jeg kunne kose meg inne hele vinteren med henne hadde ingen behov for å gå ut å trille i alt slags vær, vi bare koste oss og hadde masse besøk hjemme stort sett, var også alene med henne fra dag en så la opp dagen sånn det passet meg og henne. nå kommer andre mann i mars og tenker det er supert, for nå kan jeg se for meg å gå masse tur. har jo en helt annen hverdag nå med en tre åring og en kjærste som også har barn, så da blir det nok passende med vår og sommer med liten baby så vi kan være ute så mye som mulig ) drømmer også en dag om å få et sommer barn, aner ikke hvorfor, men er selv født på vinteren så synes sommer bursdag alltid har vært så spennende men spørs om det kommer noen flere her i huset..
Milletrille Skrevet 16. november 2008 #33 Skrevet 16. november 2008 Januar. SYns det var helt perfekt! Man får jo ikke vært så mye ute første tiden uansett. Ble masse turer med barnevogna på våren også var hun stor nok til å være mye ute på sommeren også, helt glimrende Jeg jobber i butikk, og skulle egentlig tilbake midt i julestria, men tok noen ferieuker, så jeg begynte i januar. Så januar kan anbefales Eneste kjipe var sommeren da jeg var gravid med sånn mage som bare ser feit ut, men men...
Alba44 Skrevet 16. november 2008 #34 Skrevet 16. november 2008 Juni. Fordeler: - han ble født prematur, så stor fordel at det var godt og varmt ute da vi skulle hjem + de første trilleturene - flott tid i forhold til skolestart - supert å feire barnebursdager ute + at ingen har reist på ferie ennå - kjøpte minimalt av mammatøy. Elastiske gensere/ topper fungerte utmerket Ulemper: - var over 30 grader på føden + barsel. puh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå