Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #26 Skrevet 14. november 2008 Dere som vasker hver dag: Hvordan i all verden har dere tid til å være inne på bim??? Og har dere barn også?? Hvem tar seg av dem? Har dere jobb? Hilsen en som vasker bare når det trengs..... Har jobb, mann og barn jeg bruker tid på også.
mam <3 Skrevet 14. november 2008 #27 Skrevet 14. november 2008 Bad. Hver 3-5 dag sånn ca, kommer an på hvor fort det blir skittent (tar kengre tid når mannen er bortreist) altså vask, støvtørk og toalett. Kjøkken. Hver dag, inne i skapene sånn ca 1 gang per mnd. Soverom, litt støvtørk en skjelden gang og støvsuging når jeg tar resten av leiligheten. Sengetøy. når mannen er hjemme annen hver uke, når jeg er hjemme hver 3 uke. Haha. gjett hvorfor. stua. 1 gang per uke (gulvvask og støvtørk) Støvsuger omtrent hver dag i alle rom
Bunnies by night Skrevet 14. november 2008 #28 Skrevet 14. november 2008 Drømmer om ha såpass mye fritid at jeg kunne holdt det kontinuerlig rent og pent Men realiteten er at jeg har såpass hektiske hverdager at her blir det kun gjort rent en gang i uken - og det må jeg si meg fornøyd med:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #29 Skrevet 14. november 2008 Jepp, det har jeg. Men så lenge jeg ikke plager noen med vaskinga mi, så ser jeg ikke helt problemet. Om trangen til å ha det rent rundt meg er min "dårligste" egenskap, så kan jeg jammen leve med det:) Det har med trivsel å gjøre. Jeg klarer ikke å kose meg eller slappe av om det ikke er rent og ryddig rundt meg, så da vasker jeg heller:) Og selvsagt leker jeg ute med barna mine, men vasker oss selvsagt når vi er ferdig å rote;) Jeg bryr meg veldig lite om hvordan andre har det hjemme hos seg, faktisk legger jeg ikke merke til rot og skitt hos andre (med mindre det er ekstremt selvsagt) Men akkurat bad, og da særlig doen er noe jeg legger merke til hos andre også. Det er direkte ekkelt å gå på do på et do som ikke er rent... Det tar jo ikke mange minuttene å vaske et do da.. spray på litt ajax, tørk av setet osv. Sprut litt klor ned i og gå kjapt over med børsten, gjort på en to tre, og da slipper jeg å ha skittent do- det rekker aldri å bli skittent....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #30 Skrevet 14. november 2008 jeg skifter på sengen to ganger i uken. Vasker badet ca 4 ganger i uken Kjøleskapet ca annen hver mnd Støsuger hver dag Tørker støv ca annen hver dag Vasker golvene to ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #31 Skrevet 14. november 2008 Dere som jobber mye (mer enn 100%) pluss lite barn - hvordan rekker dere å holde det i orden uten å slite dere ut?? Jeg liker å slappe av når jeg først har tid, og da må jeg innrømme at husvask blir nedprioritert... Føler ikke jeg har tid til NOE for tida!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #33 Skrevet 14. november 2008 Jeez! Vask og vask, at dere orker. JEG gidder iallfall ikke se tilbake på livet mitt, og tenke følgende; hva gjorde jeg på fritiden min? Jo, jeg vasket! At noen tror det er gøy, tror jeg ikke på. Hva mener du som vasker hver dag med en skitten do? Bæsjrester i klosettet? Det tar jeg alltid bort. Men, for å få deg enda mer på kjør; hva med alle bassiluskene du IKKE KAN SE? DE er ille de. Du hadde ikke orket å sette deg på min do, for den er det en hel måned siden jeg vasket sist! Dvs, dersom jeg hadde fortalt deg det. For den SER ren ut. I virkeligheten kravler det med bakterier der;) Så et program på Oprah (har fryktelig mye ledig tid om dagen), der var det behandling mot ocd. Du burde ta en titt, og det mener jeg seriøst.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #34 Skrevet 14. november 2008 er jo bra trening da all den vaskingen hehe.. bare en passer på ryggen når en vasker gulv o.l da.. ser frem til å orke mer når jeg ikke har magen i veien.. alt blir tatt ei gang i uka.. eller oftere da når jeg får sånne kikk..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #35 Skrevet 15. november 2008 jeg vasker alt to ganger i uken, badet hver dag og støvsuger hver dag. Det gjør meg ingenting å vaske, jeg elsker å ha det rent og ryddig rundt meg. Jeg er i 100% jobb, har en 1åring, og er alenemamma. Ikke noe problem ¨å ha det strøkent samt ha fritid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå