Gå til innhold

har aldri vært borti verre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva skulle dere har gjort med barna??

Og hvor var konduktøren når dere skulle på?? Ikke at jeg har reist mye med tog, men trodde de kom og hjalp dem med barnevogner, det har de ihvertfall gjort for meg.

Var borti en dårlig opplevelse på toget i sommer, da jeg satt der det er reservert barnevogner med gutten min i vogna. På andre siden satt en dame som reiste aleine med to små barn, der hvor det står to seter mot hverandre. På en stasjon kom det inn en alkoholiker og satte seg ned ved de, og han satt og snakka høyt og stygt for seg selv. Barna hennes ble redde. Da konduktøren kom gikk han rett forbi og inn i neste vogn, jeg gikk etter han og fortalte om mannen. Konduktøren kom tilbake, og begynte kun å krangle med mannen for at ikke han hadde betalt. Mannen ble mer og mer høyrøstet, og det hele endte med at kvinnen med de to barna måtte flytte derifra, med barnevogn og svær koffert. Jeg turte ikke si noe for jeg satt der med babyen i vogna. Synes konduktøren var fryktelig tafatt i denne situasjonen, og følte det var veldig urettferdig at hun damen og barna måtte flytte seg fra en plass reservert for barn for at ikke konduktøren turde å si ifra til fylliken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har nok rett i det leaderofthepack.

hadde ikke gått ann at vi hadde gått ifra han på 22mnd ( en veldig aktiv krabat) på ett tidspunk hadde jo begge vært ombord i toget samtidlig.

det vi tydeligvis skal gjøre når man reiser med tog er å lete opp konduktøren å si ifra om at vi har mye bagarse. hvem gjør det??

man prøver jo å skynte seg skynte seg så mye som mulig

Skrevet

nsb skulle virkelig gjort noe med kundeservicen sin!!! håpløst

Skrevet

Du må ihvertfall klage det du kan på dette. Stå uten mme med en tremåneder gammel baby er ikke noe særlig....

Jeg tenkte hele veien hjem i sommer at jeg skulle klage på den episoden, men så skled det ut i sanden at det aldri ble noe.

Skrevet

samboeren min er helt i hundre pga av denne situasjonen, så han gir seg nok ikke med det første. samme gjelder for meg å!

Skrevet

Det var jo en veldig kjip opplevelse, og jeg håper det ordner seg for dere. Jeg skjønner ikke hva du mener er ufint i noen av kommentarene du har fått her?

Skrevet

Men om de betaler de 3000 kr for taxien, har de ikke egentlig gjort opp for seg da?

Ja, det er utrolig kjipt med dårlig kundebehandling, men synes det er å gå litt langt å saksøke de. Ihvertfall om de betaler taxiregningen uten innvendinger..

Skrevet

Det er jo ingen som går fra ungene sine hverken ute eller inne på et tog. Hvis tidspress er et argument for nsb så er det jo ikke mulig å lete opp konduktøren.... for det rekker man jo faktisk ikke! Jeg hater all offentlig transport og nå skjønner jeg hvorfor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...