Gå til innhold

når helsesøter hjernevasker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er problemet her? Kan ikke hi bare gå hjem å gi ungen den melka hun selv vil? Snakke meg om å lage problemer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada....kortisol har flere bruksområder i mennskekroppen, men hva i alle dager diskutete dere dette for, greia er ikke kolesterol eller kortisol, men hvorvidt hs anbefaler lightprodukter til småbarn med den største selvfølgelighet, og jada jeg hadde reagert om de hadde sagt gir dere barna helmelk????

jeg skjønner ikke at dette er så vanskelig å fatte.

og til deg 21.20, selvsagt gir jeg mine unger det som passer meg. men jeg er mere bekymra for alle de som tror at man Må gi ungen lettmelk, de finnes i hopetall!!!!

det er greit å huske at helseanbefalinger har en tendens til å veksle i et spenna renn; vi anbefaler anibiotika/ vi anbefaler det ikke.

vi anbefaler paracet/ ikke likevel

vi anbefaler kvikksølv i vaksiner/vi gjør det ikke lengre....osv

Skrevet

Hehe:) Jeg tror HI er den samme som kalte Aliena (er det korrekt skrevet?) en juggelkjærring! Refererer til en annen tråd, om hvorvidt vi kan kjenne igjen anonyme. Og har også en sterk mistanke om at HI er fullstendig i mot vaksiner.

Bare gi den mjælka du vil du, dette er en trøttsom tråd! Du trenger ikke følge rådene du får hvis du ikke vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...