Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er det ikke stort sett kvinner som bryr seg om bestikk og urner, og menn som stakkarslig og pussywhipped må finne seg i å få pargave?
Gjest -<<- Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Bestikk og urner? Æh. Spillkonsoll, vel!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg og mannen ønsker oss pargaver.. Men nå er vi ganske så enige i hva vi ønsker oss.. !
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ofte sånn ja..he he..jaffal her:-)) Men her har han aldri noen ønsker så derfor blir ofte mine innfridd:-))))
Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jojo, men om NOEN bryr seg om bestikket og urnene er de enten kvinne eller homo. Klart jeg kan ønske meg bestikk, men jeg involverer da ikke en som ikke kunne bry seg mindre - han får da ønske seg egne lykkebringere.
cherry coke Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Har aldri brydd meg om hverken bestikk, urner eller service...Men om man absolutt skal gi pargave så gi en flatskjerm, den nyeste PS eller noe annet morro. Men skjønner lite av dette med pargaver..synes at på julaften kan man gi folk det de ønsker seg og ikke bare det de (egentlig ikke) trenger.
Sånn kan det gå Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Urner? Finnes det et eneste menneske på denne jord som går rundt og ønsker seg _urner_?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Er nok ofte veldig huslige ting i par gaver (som mennene er ret likeglade overfor Men sidste jul fikk vi Saw 3 film i felles-julegave... og det var helt sikkert ikke til meg, har ikke set den engang, hehe (nummer 1 var nok).
Gjest Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Jepp, til å ha ved garasjen. Se annen tråd. Og velsigne dem for det, jeg kunne godt ha ønska meg urner jeg vil ha på balkongen men som er for dyre til at jeg går ut og kjøper det hvilken som helst torsdag.
mamman til to gutter Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Vi sliter begge to å finne på ting vi ønsker oss til jul og da syns jeg det er greit å benytte anledningen til å ønske oss ting vi trenger og da blir det jo litt kjedelige pargaver. Men jeg liker best at vi får hver våre pakker med vårt navn på selvom det egentlig er gaver til begge:-) Og feks nytt sengetøy syns ikke jeg heller er det morsomste å få til jul, men vi liker begge to å legge oss i nytt sengetøy:-)
Sånn kan det gå Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Sånne ting foretrekker jeg å kjøpe selv om jeg føler behovet. At andre skulle kjøpe slike "monumentale" ting til meg etter sin smak? Nei, takk.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Hehe, det er gjerne meg som ønsker meg sånt og får sambo til å ønske seg bestikk til bursdagen (jeg er flink å hypnotisere), men denne gangen har vi faktisk blitt enig om gavekort på IKEA. Tror jeg. Kan være han ikke fulgte så godt med når jeg foreslo det. Forslaget er ihvertfall videresendt til samtlige familiemedlemmer.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 JEG For JEG bestemmer.. iår er det videokamera eller linse til speilreflekskameraet vi ønsker oss fra mam og pa.. hoho
meg & to små vampyrer Skrevet 12. november 2008 #14 Skrevet 12. november 2008 Jeg liker ikke pargaver. Med mindre det er vin eller whisky, ha ha. Noen mener vi trenger håndklær og sengetøy og kopper og det ender med at vi ikke bruker det vi får fordi det ofte bare er feil. F.eks. gigantiske håndklær når vi bare kan tørke klær på et lite stativ inne... lite praktisk med andre ord. Eller kopper, jeg trenger ikke flere kaffekopper. Har for mange allerede. de fleste står bare i skapet.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. november 2008 #15 Skrevet 12. november 2008 Vi fikk det jeg ønsket meg til jul av mine foreldre, og vi fikk det han ønsket seg av hans foreldre.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. november 2008 #16 Skrevet 12. november 2008 Det var vel de eneste pargavene vi fikk, ellers var alle flinke med å gi til hver og en:)
Gjest Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 Men synes faktisk folk at det er ok å bestemme mannens julegave, altså?Og har deres menn ingen ønsker i livet som fortjener julegavestatus? Trist.
Tøysetipp Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 Jeg tror min eksmann var fornøyd med pargaver selv om han aldri sa noe. Gaver har aldri vært det store høydepunktet så vi var glade for det vi fikk. Ønsker meg fremdeles ting til serviset vi måtte dele ved skilsmissen og det samme gjør han. Satt stor pris på både sengetøy og servis vi da. Dessuten fikk vi som regel pargaver fremfor individuelle. Fra venner fikk vi seperate.. Kunne ikke fallt meg inn å sutre for noe jeg hadde fått i gave.. Om det ikke var direkte øremerket meg..
Dailis Skrevet 12. november 2008 #19 Skrevet 12. november 2008 Vi ønsker oss pargaver, personlige gir vi innad i kjernefamilien. Kjempeflott! Hmm, vi ønsker oss klær, kremer det er gått tomt av osv. Ting til huset til oss som par. Og kanskje en film, cd eller noe. Noen ganger ønsker vi oss annet som spillsaker, verktøy, smykker el.l. Men stort sett ikke, vi er kanskje kjedelige
Gjest Skrevet 12. november 2008 #20 Skrevet 12. november 2008 jeg er ei bitch og han en patetisk stakkar..(For øvirg, i fjor fikk vi tur til Liverpool for å se to fotballkamper. Dette er hans greie..SElv om det også kom meg til gode. Samme med årets ønsker; mest mine - men han blir også veldig glad..)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. november 2008 #21 Skrevet 12. november 2008 Ha ha, tror du vi ØNSKER oss disse gavene eller? Og OM vi ønsker oss de så må vi jo finne ut noe kjedelig sammen, noe fornuftig som vi trenger. Er ikke noen husmorgener eller lidenskap for bestikk som avgjør noe sånt fra min side hvertfall.
ariel78 Skrevet 12. november 2008 #22 Skrevet 12. november 2008 Pargaver er greit til jul så lenge vi får det vi ønsker oss og trenger. Da slipper vi og bruke egne penger på det og kan heller kjøpe oss personlige ting for de pengene:-) Lettere at andre kjøper kjeler enn klær til meg! Men til bursdagen min er ting til huset bannlyst:-)
Gjest Skrevet 12. november 2008 #23 Skrevet 12. november 2008 Det er jo greit når man faktisk er to om dette "paret". Alt annet er jo ustyrtelig kjedelig for den ene parten. Jeg kan godt ønske meg suffle-form og også ønske meg whisky, men han ønsker seg i så fall bare whisky og fortjener da jamen å få det. Noe helt annet er jo det som andre helt på eget initiativ bestemmer seg for å GI til dere som par, der har man ikke medbestemmelse og det er bare koselig uansett.
Stjerne37 Skrevet 12. november 2008 #24 Skrevet 12. november 2008 Nå er han mannen min sånn at han mener at vi ikke trenger noe nytt til huset.Selv om jeg må gå å pelle vekk smuler etter at jeg har støvsug.Har prøvd gang på gang å si at vi må kjøpe ny...så når svigers spør oss om hva vi ønsker oss..ja da skal jeg faen meg ha ny støvsuger!!!!!
ifie Skrevet 12. november 2008 #25 Skrevet 12. november 2008 HAN ønsker seg pargaver! HAN har ønska seg nytt sengetøy og bestikk og sånn fornuftig tull! Håper han kan finne på noe morsomt i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå