A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. november 2008 #26 Skrevet 13. november 2008 Haha, stakkers mannen min ja... Han får av og til som ørene flagrer. Når jeg er lei og deppa prøver han å se det positive i tingene, mens jeg bare vil grave meg dypt, dypt ned og bli der. FRYKTELIG irriterende med folk som prøver å oppmuntre meg da! :-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. november 2008 #27 Skrevet 13. november 2008 Åååå, sitter her med forbanna menssmerter!! Slusene har åpnet seg og det verker her!! AU!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. november 2008 #28 Skrevet 13. november 2008 DRITTMENS! Hvordan går det mer armene nå da? Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. november 2008 #29 Skrevet 13. november 2008 Verker i begge armene..helt opp til skuldrene.. ...har råtne egg... Du får sagt det
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. november 2008 #30 Skrevet 13. november 2008 Æsj, så kjedelig da! Skal du til legen igjen i dag? Er du syk/emeldt? Hehe, jeg kunne ikke dy meg, bare MÅTTE ha med de råtne eggene mine! :-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. november 2008 #31 Skrevet 13. november 2008 Jeg skal til legen om et par timer. Har jobbet til og med i går, men i dag holder jeg meg hjemme.. Blir hjemme i morgen også..
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2008 Forfatter #32 Skrevet 13. november 2008 Hva er det med armene dine pfeew? Jeg sitter her nå på dag 20. ikke noe el-slim. fortsetter i samme sextralten med annenhver dag for sikkerhetsskyld. sukk.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. november 2008 #33 Skrevet 13. november 2008 Armene er verkende, men nå er Varg kommet hjem
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2008 Forfatter #34 Skrevet 13. november 2008 Så gøy. DEre får kose dere med lille valpen deres.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. november 2008 #35 Skrevet 13. november 2008 Takk for det! Nå sover han, OG slipper små illeluktende smygere!! Lykke til med videre sengekos vampyr!!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2008 Forfatter #36 Skrevet 13. november 2008 Takk. Vi må vel holde det gående helt til mensen kommer vi da. Så ikke vi går glipp av noe fordi vi kanskje trror sjansene er over men så varer syklusene leeenge eller noe sånt teit.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. november 2008 #37 Skrevet 14. november 2008 Hahahahahaha, jeg ler meg ihjel! Jeg leste innleggene fra bunnen... Og så ser jeg at Pfeew skriver at han sover og slipper små smygere... Jeg trodde det var samboeren....... Inntil jeg leste om hvalpen (skrives det med eller uten h? I gamle dager ble det skrevet med H, men skriftspråket endrer seg jo......:-/). Garulerer med hvalpen da! Ååååh, kan tenke meg du koser deg mye nå ja. Hehe, blir vel ikke tid til så mye babytenking, så kanskje det er det som er oppskriften??? Vampyren: Annenhver dag i gud-vet-hvor-mange-uker... Slitsomt...:-D Håper det klaffer nå da! Var på sykehuset og tok prøver i dag. Liker ikke sykehus, men det gikk veldig fint. Egentlig skulle bestevenninnen min være med, men jeg bestemte meg for at jeg ville prøve å gå alene. Det er jeg jammen glad for! Kommer nok til å gå alene neste gang også, var jo ikke farlig...:-D Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 14. november 2008 Forfatter #38 Skrevet 14. november 2008 Ha ha ha. Bra det var valpen som slapp de. Annenhver dag er litsomt i lengden og når man MÅ. Hva tok de prøver av? Blodet ditt? Hormonnivå? Var de inne og kikke mer på eggene?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. november 2008 #39 Skrevet 14. november 2008 De skal måle hormonnivået ja. De råtne eggene er ikke noe å se på...:-/ Neida, bare tuller...:-D Var bare for blodprøver i dag. Skal tilbake på dag 20 og så skal jeg til gyn igjen 12. desember. Er glad jeg er kommet i gang ja!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. november 2008 Forfatter #40 Skrevet 14. november 2008 ahhh, ok. så de skal måle hormonnivåeen på uliek steder i syklusen din for å finne ut om du virkelig er i en tidlig overgangsalder da? Det er jo bra å finne ut hva som skjer. Og da kan dere jo evt få hjelp til et barn så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå