Gå til innhold

pfeew og A1973, lenge siden jeg har sett dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen og status?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vampyren!

Satt of tenkte på deg i morges, og lurte på om jeg skulle skrive en meloding til deg, men så ringte telefonen og så forsvant det ut i det blå.

Vet ikke om du har fått med deg siste nytt fra meg... Var hos ny gyn. på mandag og fikk der vite at jeg har små eggledere... Har også spottet i en uke før mensen nå. Noe som kan tyde på... vræææææl... små eggreserver og tidlig overgangsalder... Jeg skal ta hormonprøver, på sykehuset, på fredag og nye om 20 dager igjen. HVIS det er som gyn frykter, så er eneste mulighet å gå rett på prøverør. Gyn sa at jeg gjerne kan prøve hormonbehandling, men syntes det var en dårlig idee når vi mest sansynlig må ha prøverør allikevel. Hormoner hjelper ikke på å få flere egg liksom... Jævla råtne egg... (sorry altså...:-)).

Så da kommer vi til å ta det med ro den neste pp'en. Jeg fikk mensen i dag. Det positive er at gyn. har skjønt problemet mitt og at han er villig til å få litt fortgang i systemet. Normalt har jeg hørt at man må vente i ett år for å få hjelp (?). Hahahahaha, regner med han vil gjøre dette fort for å redde eggene før de råtner helt...:-/ :-D

Er dog ikke sikker på om jeg vil gå gjennom prøverør. Har ikke lest så mye om det, men har hørt at et skal være både fysisk og psykisk slitsomt. Da vi begynte prøvingen sa jeg at jeg ikke ville gå til prøverør, hvis vi ikke ble gravide. På den andre siden, ting endrer seg litt når man står med begge beina godt plantet i dritten...:) Vi får se... Tar ingen avgjørelser før svarene på hormonprøvene ihvertfall.

Med deg da? Hormoner på bærtur hos deg og? kanskje du skulle tatt en tur til gyn. du også?

Klem

Skrevet

Det der har jeg ikke fått med meg nei. Så trist å høre! Men kjempebra at gyn tar deg på alvor (skulle bare mangle egentlig).

Tidlig overgangsalder høres ut som noe drit, kjenner en som kom i det som 19åring:( Rakk såvidt et barn (prøverør tror jeg).

Hormonene ga meg 35 dagers syklus sist. Men jeg har jo vært jevnlig til gyn og tatt innvendig ul siden syklusen har vært ustabil og jeg har blødd så mye/ofte. Og de finner aldri noe feil der inne altså.

Hvor lang tid skal man gi det før man maser på gyn sin igjen? :) he he.

Er forsåvidt på dag 19 nå. Men vet ikke av hvor mange. Er jo egentlig bare i 4.pp også da, så er jo ikke så lenge det.

Skrevet

Heisan jenter!

Jeg skulle teste i dag tidlig..men glemte det fordi jeg var så trøtt :) Blir en test i morgen tidlig istedet da.. Er veldig spent..jeg vil så gjerne at den skal bli positiv!!

Skrevet

Å du er ved ikm allerede? :) så spennende!

Når var ikm?

Symptomer?

Magefølelse?

Og hvordan går det med valpen deres?

Skrevet

Helvete!!! Nå kommer tr...... Kom lyserødt på papiret i stad og jeg kan nesten kjenne menssmertene allerede..... :(:(:(

Heldigvis skal jeg trøste meg med lille Varg!! Om 23 timer henter vi han :D

Skrevet

Jeg sniker meg inn i tråden deres, er det greit? :)

Så synd, A1973:( Krysser fingrene for deg!

pheew: Jeg har tenkt på deg og testingen din. Så spennende i morgen! Jeg har ikm i dag, ingen tegn til tr ennå, men de symptomene jeg føler, kan like gjerne være tegn på tr som graviditet...

mageknip

ømme brystvorter

uvanlige kviseforekomster

tissetissetisse

Jeg har ingen tester i hus, og er såpass sikker på tr at jeg ikke planlegger noe testing.

Men venter spent på alle dere andres de nærmeste dagene!

Skrevet

Flikki..tr er på vei nå :( Kom lyserødt på papiret istad... Hyyyyyyl!!!

Lykke til til deg, får håpe du er heldigere enn meg :)

Skrevet

Åh, så synd pheew! Da regner jeg med at jeg kommer etter straks... :-/ Kos deg med bissevovv!

Skrevet

ÅÅÅÅÅH nei Pfeew! Fanens dritt mens! (Oj så flinke vi er til å banne for tiden! :-D) Da er vi nesten likt igjen da! :) Min syklus var faktisk på 27 dager denne pp'en, og det er jo bra!

Tja, jeg vet ikke hvor mye man skal mase på gynekologen, men for meg, som har en gammel, råtten kråke, så har det jo hastet litt. Skjønt jeg VISSTE jo ikke at den var gammel og råtten før inntil for noen dager siden...:-D Det er kanskje litt anderledes når man er under 30, vil jeg tro.

Håper virkelig at Varg kan få deg til å slappe av i neste pp. Vi trenger VIRKELIG å slappe av innimellom! Jeg kjenner ihvertfall at jeg trenger det. Kommer muligens til å bim'e litt mindre fremover. Da følger jeg bare de trådene der jeg vet det er kjente, så fint hvis vi tre kan holde denne tråden, slik at jeg kan holde kontakten! :)

Vampyren: Vet du om du har hatt el?

Klem

Skrevet

Jeg er så sint nå!! Og skuffa og lei.... Men, det varer nok bare til i morgen :)

Skrevet

Hahahahaha, kom akkurat på en ting... Hvorfor er det INGEN av mine venner som blir gravide? HVEM av oss er det som har dårlig karma? :-D (Er litt redd det er den råtne kråka mi...:-))

Klem

Skrevet

Faens dritt ja!

Så gøy at dere får en liten varg:) he eh. "Det er ikke en hund, det er en varg". :D

Skrevet

Pfeew: Jeg skjønner deg så godt! Jeg var skikkelig dritt lei på mandag og i går. Utrolignok så har det hjulpet meg å gå til og fra jobben. Får liksom luftet vettet litt. I går ville jeg bare være hjemme og være sur, trist og grinete, men var jammen glad jeg gikk på jobb. Tror jeg kunne gått inn i en lettere depresjon om jeg bare hadde vært hjemme. :)

Klem

Skrevet

Hehehe..... Huff....ja, det er litt sant i det du sier...ingen av oss som holder sammen her blir gravide...mens alle andre rundt oss blir det i fleng.. :)

Skrevet

A1973: Hmmm, du er vel ingen kråke/har vel ingen gammel råtten kråke bare fordi du kanskje har litt problemer med hormonene!

Jeg er jo under 30 ja, men ikke så mye da:) he he. Og så ha jeg konstant hormonforstyrrelser etter Brage kom. Men det vet jo gyn om. :)

Vet ikke om jeg har hatt el jeg nei. Er på dag 19 i dag. Så sånt slim med litt blod i (tråder liksom) på dag 9-10 og 11. Men det var vel alt for tidlig. Tror jeg. Etter det er det stor mangel på el-slim.

el-slim høres egentlig ut som elektrisk slim eller noe slikt... litt som electric ladyland (faktisk siden det er veldig kvinnelig med eggløsning, ha ha tørre meg i dobbelt forstand) bare ikke like stilig. Det høres jo ganske fancy ut egentlig. :D

Skrevet

Ja, vi er skikkelig cursed vi nå!

ok litt inspirert av en bok jeg leser nå kanskje.

Jeg skal synge videre på eggløsningssangen min. Eller el-sangen da

"have you ever been ... to electric ladyland". mye bedre det enn panisk sex for å trefffe el:) he he.

Skrevet

Haha, høres ut som er en gjeng som begynner å gå fra vettet her.... :-P

Jeg skal også bimme mindre nå.. Blir naturlig mindre bimming tror jeg, når Varg kommer i hus og krever sin oppmerksomhet :)

Skrevet

He he.

Jeg føler jeg er lite her inne jeg da. Har jo gruppeeksamen nå + at jeg forbereder meg til eksamen og sånn.

Nå er det bare noen uker igjen med både jobb og skole, og selv om jobben er grei så gleder jeg meg til å kunne gå bare på skole:)

Skrevet

Men kan vi ikke prøve å holde EN tråd, slik at vi kan følge hverandre?

Vampyren: Unnskyld at jeg spør, men hvilken bok leser du??? :-D

Skrevet

Er forresten bedre å slippe litt galskap ut hele tide enn å plutselig tippe over da:D syns jeg. Noen liker vel tryggheten i polstrede vegger, men jeg er så radikal at jeg syns det skal sive ut i små doser. hele tiden aller helst. :)

Skrevet

Er det flere tråder nå da?

Jeg er naturlig nok ikke i samme uke som dere mer da.

Jeg leser "The end om mr.Y" av Scarlett Thomas akkurat nå.

Skrevet

"The end OF mr.Y" selvfølgelig. :)

Skrevet

Ja, det er veldig flott at vi har en mulighet til å slippe ut galskapen et sted! Kan i hvert fall ikke gjøre det til venninner og sambo hver måned... :-P

Skrevet

He he, min mann får en del av det han:)

Men nå må jeg logge av, ta mageøvelsene mine, se en serie jeg har lasta ned og spise kveldsmat:) hi hi:) mye å gjøre før vi legger oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...