Gå til innhold

betsemt dere for vogn :)??


solveig26

Anbefalte innlegg

TFK Twister!!! Hadde quinny freestyle først da jeg fikk datteren min, men den var ustødig. Hadde jeg stellebagen på håndtket kunne den lett tippe bakover. Den vinglet også mye på forhjulet. Byttet til TFK twist og er STOR fornøyd!!! Elsker den vognen. Selvom den ser bred ut er den faktisk smalere enn Quiny vognen, fordi hjulene stikker ikke så langt ut. Men sportsvognen er romslig å god, så datteren min på 2 1/5 år sover godt i den fortsatt. God plass selv med dunpose og alt! TFK er også veldig stødig, lett å manøvrere og veldig enkel å slå sammen. Veldig mye er intergrert. Myggnettingen siter bla. i kallesjen, slik at man kan rulle den og skjule den bak en glidelås. Ryggen er ikke festet med spiler, men man hever den opp og ned med glidelåser. Det gjør at den juver fint frem og tilbake når det er humpete.

 

Det er ingen tvil om jeg holder meg til TFKèn min denne gangen også!! Skule nesten tro jeg solge denne vognen.... Er bare veldig førnøyd, og mener sterkt det er den eneste vognen å ha hvis man ønsker en 3hjuling!!

Lykke til til alle sammen som skal ut på vogn jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...