Gå til innhold

betsemt dere for vogn :)??


solveig26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal få arve en vogn av storesøstra mi, hjulet må fikses først bare, dersom det går. Håper det, for vogner er jo så dyrt! Hun var veldig fornøyd med denne i sin tid. En Phil & teds vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet litt rundt, og tror valger faller på enten OTH Mountain Buggy eller Easy Walker.. Tror fargen blir brun eller sort, men er jo også mange friske fine farger å velge på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo kombi, marineblå <3 Ønsket meg denne siden vi var og plukket ut barnevogn for lillebror for 10 år siden. Kan jo ikke gå tilbake på det nå. Dessuten har jeg lest at den er litt tyngre enn andre, og det passer bra siden det blååååser så fælt her vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg bugaboo, alternativt OTH. Sambo syntes det var dyrt, men jeg synes de fleste vogner er stygge, og vil ha en jeg liker uansett... skal jo tross alt bruke den mye. Og det er viktig at den ikke er så stor og tung, siden den må bæres opp en smal trapp hver eneste dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg det blir en Teutonia Prestige m/fashionbag eller Brio Happy.

Har aller mest lyst på Teutonia S3, men må nesten ha en vogn med fire hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg satt og så litt etter vogner på internett i går kveld faktisk, og foreløpig favoritt hos meg er også emmaljunga edge duo combi. Lurte litt på fargene Navy eller Platina. Copper er også veldig fin, men tenker at det kanskje er litt mer varig med mørk farge. Veldig fin vogn! Er så mange typer ute på markedet så er ikke lett å bestemme seg. Men denne så veldig fin ut:)))) Og ikke minst veldig bra vogn, det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

Jeg har bestilt meg en sort Quinny Freestyle Comfort 3xl med dreamy bag. 2008 mod (på tilbud ) Jeg ville ha en sort trehjuling denne gangen med håndbrems.

For tre år siden var det min mann som valgte vognen så nå var det endelig min tur :) (ville egentlig ha Quinny forrige gang også )

Min søster var veldig fornøyd med sin Quinny vogn.

 

Så da jeg fant den på tilbud var det ikke vanskelig å bestemme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir Teutonia S3 eller Easy Walker.

Hadde lyst på quinny, men ble litt i tvil etter å ha lest endel negativt om de på forskjellige forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig arve(som jeg skrev lenger oppe), men har fått litt betenkeligheter...

 

Vi bor i Bergen og bor midt i brosteinsland, og kommer oss ingengsteder uten at det rister godt i sykkel og andre behjulede ting. Ved litt ettertanke tror jeg derfor vi må kjøpe en Bergens-tilpasset vogn. (Det slo meg plutselig: Stakkars unge hvis ikke!)

Hvis noen har eraring blir jeg glad for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann

litt tilbakemelding på simo kombi, hadde den i første svangerskap

 

den er veldig stødig og fin og har stor bag, som passer bra til vinteren når barnet er forholdsvis stort.

 

Det store minuset med den synes jeg...var at jeg raskt ønsket meg en mer sportsvogn, ble utrolig lei av den store tunge vognen. Ente opp å kjøpe ei sportsvogn et år senere...ble ganske dyrt. Venninnen min gjorde det samme, og angret også etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kikket på to snertne og kule vogner, iZi Travel og Brio GO (de ligner veldig på hverandre), noen som har erfaringer med disse? Brio GO er helt ny da, så det er kanskje ikke så mange erfaringer med den enda... Har så lyst på ei vogn som ikke er så svær og klumpete...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en emmaljunga edge duo og en tfk joggster twist så det blir ingen ny vogn her :) er superfornøyd med begge disse vognene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen så blir det sjal og lommeslynge

Å når bitteliten begynner å bli større, blir h*n eller hun båret i meitai og formsydd jetpak i tillegg.

 

Vi kjøpte vårt første sjal når gogutten var 3-4 mnd, å etter det har vognen stort sett bare stått å støvet, stort sett bare besteforeldre som bruker den.

Jeg syns vogna bare er i veien, så jeg bruker den ikke.

 

Smak og behag =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chine28. Jeg må si meg helt enig med deg.

 

Jeg valgte Simo Kombi for tre år siden da jeg fikk mitt første barn. Den er som du sier veldig stødig og god på vinterføre, i tillegg til at den har stort bagasjebrett under. Kan shoppe masse når man er ute på tur:)

 

Problemet, og dette var et stort problem, er at vognen er så sinnsykt tung (18-20kg). I og med at jeg endte opp med et hastekeisersnitt, var dette ingen god kombinasjon. Har jo ikke lov til å løfte noe på lang stund når man får keisersnitt.

Også senere har jeg ikke vært noe begeistret over å ta med meg vognen i bil. Det har som regel endt opp med at jeg har tatt trikken ( og håpet på at noen kan hjelpe meg inn på trikken).

 

Det blir ny (lett) vogn på meg når nr 2 kommer i mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selma - babykos.no har butikk i bergen og jeg digger deres bebe confort vogn, vet ikke om den passer bergentilværelsen, men de har forskjellige understell.

mutsy har tykke gummilufthjul som er fine for brosten, men vet ikke hvem som fører den enda.. Den er herlig å trille den "s3" et eller annet lignende - har dobbelt forhjul soom roterer.

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...