Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #51 Skrevet 10. november 2008 Hater når mannen min syter og forteller meg om avføringen sin, i dag er jeg sånn og sånn i magen, fikk bare ut så og så mye og det så sånn og sånn ut. Kan han ikke holde det for seg selv, skikkelig turnoff!!! har sagt det til han men han klarer ikke la vær. Arghhhh
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #52 Skrevet 10. november 2008 Oj, har en lang liste (regner med du kun refererer til det fysiske utseendet?): Pølsefingre Sopp på tåneglene/dårlig stelte føtter Ølmage Skalla Langt hår Mer ansiktshår enn 3-dagers Nikotinfingre Stygge tenner Dårlige ånde Veldig uren hud For mye kroppshår Svettelukt Sprettrumpe (sånn litt utstikkende rompe) Dårlig klesstil med McGordon klær osv. Fett hår For tynn Bolete Tyrenakke Tattiser Piercinger Nedbitte negler Det var det jeg kom på i farten..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #54 Skrevet 10. november 2008 I all verden. Har han ikke kommet over pottestadiet ennå? Skjønner deg godt, hvem vil vel høre detaljer om andres bæsj? Hvorfor må han snakke om det?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #55 Skrevet 10. november 2008 Glemte: -Lave men -Menn med primula under forhuden...Yikes.....
Vil Skrevet 10. november 2008 #56 Skrevet 10. november 2008 Å syte Å stemme frp eller vise intoleranse for andre mennesker Å spille sykere enn de er, i håp om en ny "mamma" Å ikke klare å mestre sinnet sitt Å ikke kunne diskutere uten å ty til smålig kranging. (Jeg mener forøvrig jeg alltid kjenner igjen et menneske på kranglingen, den beste testen! Dårlige manipulative kranglere sendes rett ut, Venner som vel som mulige kjærester. Men det er jo lenge siden DET var aktuelt, er godt gift med en meget habil konfliktløser.))
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #57 Skrevet 10. november 2008 min liste er: hår som henger ut av nesen skjegg rødt hår, knall hvit i huden og fregner langt hår stygge tenner stygg hud feit tynn brysthår som stikker opp fra skjorten/genser etc. hårete rygg og rompe mannfolk som bruker sminke stygge negeler på tærene og fingrene det var det jeg kom på nå=)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #58 Skrevet 10. november 2008 Haha, mye bra her! Her er det jeg finner turnoff hos en mann: - Tånegler som ikke har blitt klipt på en stund - Vondt lukt - Hår på ryggen - Dårlig ånde! - Sånn heldress som mekanikere bruker. - Kukost! Går vel under dårlig hygiene. - Tror de vet alt! Er sikkert mye mer som jeg ikke kommer på akuratt nå.
FanteGuri Skrevet 10. november 2008 #59 Skrevet 10. november 2008 Menn som ikke eier anlegg for å være litt gentleman på byen, er skikkelig turnoff, da tenker jeg på disse alt for fulle mennene, som slenger slibrige komentarer til deg og klår deg på rompa og puppene under dansen, blir ikke imponert da gitt! Menn som har aaaalt for store steroid-muskler, med botox i kinnene og silikon i leppene er bare latterlige!! Menn med pølsefingrer og konstant vond lukt er ikke noe særlig, heller ikke tynne muskel-løse menn! Tiltaksløse og umodne menn er også temmelig turnoff.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #60 Skrevet 17. november 2008 artig å lese. og vi kvinnfolk klager på at menn er så kroppsfiksert! hahaha
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #61 Skrevet 17. november 2008 Har dere sett den hårete daten til Hilde i Charterfeber??? Det må være den mest usexy mannen jeg har sett i mitt liv! Pels på hele kroppen som er litt rødbrun Kritthvitt flesk som ligger å ruger under pelsen usj...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #62 Skrevet 17. november 2008 Jeg har aldri i mitt liv og gjennom mine 10 sexpartnere opplevd kukost!! Er det seriøst noen som har det??? SKJER med renslighet?*GRØSS*
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #63 Skrevet 17. november 2008 så det er her de fisefine fjortisbertene holder seg?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #64 Skrevet 17. november 2008 Enig i mye her ....men at noen nevner føflekker er ganske utrolig syns jeg ...... er da virkelig ikke noen som verken kan noe for at de har det - eller at det er stygt ! Hm...... jaja !!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #65 Skrevet 17. november 2008 Jeg er veldig glad i samboren min, og synes egentlig ikke at noe ved han er turnoff Meen, jeg kan jo si et par generelle ting som er turn off. Altfor mange er forferdelig elendige når det kommer til personlig hygiene, som det å vaske seg på hender, dårlig ånde, rene klær og så videre. Dette gjelder nok andre veien også. Tviler på at en mann synes en kvinne som er ustelt med dårlig ånde er noe særlig ! OG - menn som skryter og elsker seg selv høyere enn alt er ganske turn off!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 17. november 2008 #66 Skrevet 17. november 2008 laaaaaange tånegler..
KariMari Skrevet 17. november 2008 #67 Skrevet 17. november 2008 1. Bælfeite menn med fett hår, greasy t-skjorte som aaaldri har blitt vaska, og med matrester i munnvikene:-((((( 2. Lave, skalla menn 3. Menn med damehender, dvs. lange negler uten tegn til å blitt brukt til annet enn kontorarbeid.. 4. Menn med rosa skjorter el. genser. Prikken må vel være en hvit pullover som henger over skuldra.....yaik! 5. Menn uten kroppshår...Ikke for mye heller da seff.. 6. Menn som skryter og prater om seg selv og sitt:-( Og sikkert mye mye mer..... Artig tråd forressten:-)
KariMari Skrevet 17. november 2008 #69 Skrevet 17. november 2008 Og den var svar til hun som refererte til daten til Hilde i Charterfeber:-D
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #70 Skrevet 17. november 2008 Å, dere er vel ikke så pene selv heller, tenker jeg. Eller mener dere virkelig at dere til enhver tid er velduftende, ikke har en eneste føflekk, er stram og lekker overalt, og ikke har et gram fett på kroppen? Etter denne tråden å dømme, er dere modeller hele gjengen;)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #71 Skrevet 17. november 2008 Synlig adamseple. Minner om en kalkun når de svelger.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. november 2008 #72 Skrevet 17. november 2008 Hihihi... Artig tråd. Vil ikke akkurat si at droemmemannen er beskrevet her , nei! Her er min liste over turn-offs: -Fett hår -Dårlig ånde -Navlelo -Lange negler -Tåfislukt -Matrester mellom tenna -En som er sytete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå