Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #26 Skrevet 10. november 2008 Nakne menn som fiser. *game over*.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #27 Skrevet 10. november 2008 Haha,jeg dør =) Her er min liste: Råtne tenner Dårlig hygiene,særlig dårlig ånde.Kukost lukter heller ikke godt. Masse hår på ryggen Manboobs Hengemage Lange negler Liten tiss Hvis han bor hjemme hos moren
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #28 Skrevet 10. november 2008 Menn som er usikre.. Bedre å bare gjøre noe i selvsikkerhet og heller bli rettet på om det er helt riv ruskende galt, men for mye selvsikkerhet er også turn off... Menn som pirker seg i nesa spes mens en spiser, mange på jobben som gjør det, blir så kvalm av det!!! Mister matlyst og allt... :-/ Menn som er opptatt av utseenet sitt er bra det, men seriøst, det går en grense!! Maskara og eyeliner er ikke fint på ekte mannfolk!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #29 Skrevet 10. november 2008 Gammeldagse "truser" eller string!! Det er skikkelig NOT!! *grøss*
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #31 Skrevet 10. november 2008 hahaha! jeg må le:) her var det igrunn masse ekkelt å tenke seg hos en mann... jeg klarer ikke dårlig holdning og tynne hvite manne lår! dårlig selvtillit er skikkelig turnoff..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #32 Skrevet 10. november 2008 Lutrygg, bleke mannelår med lange, krøllete, svarte hår, dårlig ånde, kroppslukt dvs svette, kjønnslukt, tåfis, skittent hår ol. akner eller aknearr, stort adamseple, dårlig hygiene, korte pølsefingre, mikroskopisk penis, hår på ryggen, masse hår på rompeballene, fising, banning, røykelukt av ånden, skrytepaver, løgnere,store føflekker, menn uten leppe + +
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #34 Skrevet 10. november 2008 He-he, mange gullkorn på denne tråden! Skriver under på det meste. Men dårlig lukt topper listen! Lukter han vondt kan INGENTING gjøre det bra igjen. Pjuuuk...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #35 Skrevet 10. november 2008 Jeg gjorde det slutt med en for jeg maktet ikke at han var i nærheten av meg. Det stinket av kjeften hans. At han i tillegg var en usikker sytepave = spikeren i kista!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #36 Skrevet 10. november 2008 Kjærsten min har masse hår på ryggen, rompeballene og generelt over hele kroppen! Innimellom lukter han også skikkelig drit ..og fiser som en "gud" ..;o) Men herregud for en fin fyr han er! Snill, god, kjekk, smart og morsom! Mest turnoff hos en mann er hvis han synes han er "allthat" og er sååå kul liksom! Kan ikke ha en normal samtale med en dame engang! Bare spill, spill & atter spill... sånne finnes det mange av -desverre Glad jeg fant min hårete drømmeprins ;=)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #38 Skrevet 10. november 2008 "Fiser som en gud"??? Hvor har du vært hen som tror at fising er fantastisk??? Stakkar liten, ikke særlig godt vant???
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #39 Skrevet 10. november 2008 Hmm.. "Stakkar liten" - skjønte ikke ironien i det hele! Men når det er sagt - (bokstavelig talt) DRITER jeg i fisingen! ALLE fiser .. du også! Hvis jeg skulle brydd meg om det i letingen etter Mannen - kunne jeg jo gitt opp før jeg begynte!? Det finnes ingen mann som ikke fiser! Tjeriååå
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #40 Skrevet 10. november 2008 Jeg fiser IKKE!!!!!!!!!! Herregud, kjerring, jeg vil ha meg frabedt sånne ufyseligheter!!!!!!!! Hadde mannen min proppet, så hadde det vært på hue og rævva ut med EN gang!!!! Vi lever ikke i steinalderen, vettu, Fred Flintstone!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #42 Skrevet 10. november 2008 Velltrente, muskuløse, solariumsbrune, tannblekende og parfymestinkende gutter..ÆSJ!!! De er ikke menn nei, men noen pysete fjomper. Elsker kvapsete, bleike menn med store føflekker og som har masse hår og som er glade i seg selv og livet jeg da:)
prebs Skrevet 10. november 2008 #43 Skrevet 10. november 2008 Hehe, nå har jeg knist meg gjennom denne tråden. Er enig i mye av det fysiske. Ellers vil jeg legge til som turnoff: *At han stemmer Frp (og uttaler seg i det vide og brede om "dissa assylsøkerne") *At han aldri leser en bok . (Nei, Morgan Kane er ikke godkjent.) *At han ikke er snill mot dyr *At han aldri gjør et slag husarbeid *At han sitter og ser på sport hele søndagen (ok, unntak for VM-finalen i fotball...)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #44 Skrevet 10. november 2008 og glemte en ting menn som promper og kan le!!! Det er ekte mannfolk!!!!!Stakkars mannfolka deres hvis de ikke får lov å prompe en gang! Å prompe er en menneskerett!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #45 Skrevet 10. november 2008 Ja, prøv den overfor FN's menneskerettigheter, du. Rart at ingen har kommet på å få fising med i menneskerettighetene før?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #47 Skrevet 10. november 2008 Hvordan kom du dithen at promping er et kriterie for et bra mannfolk? Det lurer jeg på...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #48 Skrevet 10. november 2008 haha mye festligheter her=) Jeg for min del HATER menn som "promper" æsj, hater bare ordet! Finnes ikke no verre. Min gjorde det FØR, men ikke nå lenger. Syns det er ekkelt når jeg hører han går på do også, hvis han f.x er dårlig i magen iæck!!! Ellers er menn som ikke kan kysse turn-off, kløning i senga, usikkerhet, små og tynne menn med pjuskete/pistrete hår. For ikke å snakke om menn som er TILTAKSLØSE. Driter i regningene, og ting som må gjøres i hjemmet. Det var min IKKE liste...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #49 Skrevet 10. november 2008 Egentlig ganske mye.. Ekle/lange tånegler. ekstrem hårvektst på rygg, (og ellers og egentlig) Gutter som er knallhvite i hudfarge med masse røde føflekker. at de er ustelte at de er for stelte.. (jepp, jeg er kresen) rørlegger sprek.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #50 Skrevet 10. november 2008 Nå var det vel ikke prompingen som gjorde mannen så ekstremt bra! (i mitt tilfelle iallefall ... Jeg sa bare at jeg driter i om en mann fiser! Fiser selv også! Og tror ikke på den som sier de ikke gjør det! ALLE fiser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå