Gå til innhold

Og dette skal liksom være et godt eks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Djiises, dere er jommen dømmende her over altså!! Og fotografert naken?! Det var da et ganske lite nakent bilde må jeg si!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dømmende? Ja, noen er dømmende når det gjelder å røyke dop og skryte av det på en blogg.

Det er enkelte ting det er lov å si er tåpelig å lire av seg er helt ok.

Hva med henne,da? Hun dømmer jo normale folk. Kari og Ola Dunk, som hun kaller alle som ikke mener det samme som henne.

Altså de som ikke røyker joint, som venner dyrker inne i sitt eget hus, de er jo bare til å le av, Ikke sant?

Men sånne bestemødre som henne, de skal vi klappe og rope høyt og rungende HIPP HURRA for!

Se hva banneret hennes øverst på siden sier. Sex, dop, kapitalisme, osv.

Skrevet

Synes det er deilig at folk er forskjellige jeg =)

Skrevet

Om hun røyker hasj på fest? Hva gjør det noe så lenge hun ikke gjør det rundt barnebarnet. Hennes liv. Syntes hun virker som en kul dame.

Skrevet

Du, nå må du lese skikkelig på bloggen til denne kule bestemora!!

Hun røyker IKKE hasj!

Hasj gir henne nemlig en tung rus som hun ikke liker-

Sitat"Jeg inntar ikke hasj, for den rusen er for sakte og tung for meg"

Derimot elsker hun (sitat)"Norsk dyrket, grønn marihuana derimot - rusen av den elsker jeg. Ett trekk og jeg blir enda gladere og mer kreativ enn vanlig. To trekk og det er real fest"

Hun ser jo eldgammel ut til å være 42. Så hun har nok levd et tøft liv, og funnet sin sunnere livsstil på sine gamle dager.

Så bra for henne :)

Skrevet

Pappalille, men det synes ikke hun.Hun rakker tilogmed ned på de som spiser Grandiosa pizza.

Skrevet

Hasj, marihuana.. Er ikke så langt fra hverandre.

Skrevet

er ikke det moren til hun som var med i unge mødre?

syns hun hadde en flott kropp til å være så opp i årene da..

husker jo hun ikke la skjul på at hun var med på sånne sexfester eller hva det var.. mye nakenhet,pisker og latex var det hvertfall hehe..

Skrevet

Sexfest og fetishfest er to forskjellige ting...

Skrevet

okei hehe.. my bad :P er ikke helt oppdatert på de greiene skal jeg være dønn ærlig..

Skrevet

Man mister litt av hjernecellene når man doper seg.Så jeg skjønner sjenansen har flydd ut av vinduet de årene hun prøvde seg fram med forskjellig, og havnet på dette siste.

Skrevet

Man er et dårlig eksempel dersom man ikke evner å se NOE positivt i en anne person, særlig når det er en person man ikke engang kjenner.

La meg minne dere på at man skal være særdeles forsiktig med å kaste stein når man sitter i glasshus.

Skrevet

Hun selv evner iallefall ikke å se noe positivt i Ola dunk og hans Kari.

Skrevet

Ble plutselig ekstra glad for de bestemødrene barnet vårt har! :)

Skrevet

dama er spesiell til tusen...! jeg kjenner desverre til disse menneskene på ordentlig, og er overrasket over at det finnes sånne folk. ble flau da jeg så på unge mødre. herregud. stakars unge når han vokser opp. bestemor med baken hengende ute og en mamma som lar venner sutte på puppen på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...