Gå til innhold

Og dette skal liksom være et godt eks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner det meget gledelig at den damen ikke er i slekt med mitt barn :)

Skrevet

greit å være sporty bestemor, men røyke hasj på fest? Glad det ikke er bestemor til mine barn :P

Skrevet

Veldig glad hun ikke er min mor, kine barns bestemor eller min nabo for den saks skyld.

"Bestemor her røyker marihuana til fest og trener regelmessig og driter langt faen i hva andre måtte mene om henne."

Den setningen fikk henne ikke akkurat til å skåre så veldig mange poeng hos meg.

Hun driter nemlig ikke hva andre måtte mene om henne, sånn som hun skryter av kroppen, holdningen,sexen og livsstilen sin forøvrig på den bloggen.

Innynder seg med nakenbilde av seg selv, om enn i mørke. Nei takk. Hun har nok røyket en joint for mye hun der.

Skrevet

Hun skriver:

Idag er det mer vanlig at kvinner på min alder får sitt første barn, som de overbeskytter med all sin oppsamlede livserfaring.

Hvor får hun denne kunnskapen sin fra? Mener hun å tro at 40 åringer får sitt første barn, og at dette er vanlig? Ok, det er kanskje vanlig å få sitt første barn når du er 30 i Oslo. Men det er faktisk 10 år mellom 30 og 40.

Veldig få 40 åringer får sin førstefødte i Norge i dag. Det er en sjeldenhet.

Dette er nok en kvinne som har litt forvrengt selvbilde, og går rundt og innbiller seg at hun er like gammel som sin egen datter.

Skrevet

Og folk legger igjen kommentarer med fullt navn og bilder av seg selv og familien sin, hvor de åpent innrømmer at de tar seg litt grønt innimellom.

Heia dumheten!

Skrevet

En 14 åring som skriver dette på siden hennes.

Hadde fått sjokk hadde jeg hatt en 14 årig datter, og søkt på navnet hennes, og funnet ut dette via nettet.

Skrevet

Synes egentlig ikke man bør kommentere mer av denne personen, noen bør jo beskyttes mot seg selv.

Takke faen for at datteren hennes ble tidlig mor..., rollemodellen var kanskje ikke akkurat helt topp...

Skrevet

men skjerp dere..herregud altså.

hva så..hun skader jo ingen. fremstår som litt selvdigger, men hva så..gud så selvforherligende dere er..uff

I bunn og grunn er hasj og alkohol samma suppe. bare det at det ene er ulovlig.

At det er ulovlig mener jeg er god nok grunn til å ikke bruke det, fordi man setter familien i fare. men selve rusen er jo mildere, og mindre aggressiv enn alkoholrus.

Cheesuz.

Sitter dere godt på hestene og pidestallene deres?

Skrevet

Sier meg enig med Meesah... enda jeg verken inntar alkohol eller narkotika.

Skrevet

da er vi to..jeg drikker aldri i nærheten av unga mine. og siden de alltid er i nærheten, så blir det "next to never". ikke røyker jeg heller.

Skrevet

Rene dydsmønstre med andre ord.

Skrevet

er dere så dumme? ser dere ikke at dette er ganske opplagt, det er noen her inne som tydligvis har laget bloggen 7 septemer, alle inlegg skrevet samme dag, og det er for å hetse opp temaer rundt "unge mødre" ..såå fake..

Skrevet

Janteloven er fullt tilstede ser jeg!

La nå dama få vise seg fram og fortelle hele verden akkurat det hun vil, jeg tror ikke verken hun eller familien hennes tar skade av det! Tydelig at hun har et eksponeringsbehov utover det vanlige, at hun elsker å vise seg fram. Fint!

Og selv om jeg ikke røyker hasj selv så er jeg veldig enig i det hun skriver om marihuana. Alkohol er KUN bedre fordi det er lovlig.

Men når det er sagt, hadde jeg ikke digget at det var min mor som skrev den bloggen.

Skrevet

Dydsmønster - nei det vil jeg ikke si at jeg er, er bare ikke glad i alkohol - og narkotika har jeg aldri vært fristet til å prøve. Men ser ikke ned på folk som velger annerledes enn meg:)

Skrevet

Jeg har ikke lest denne.

Men merkelig at man ikke skiller veldig på alkohol og hasj.

Hasj er ulovlig. Det er et hav av forskjell.

Man tråkker over noen svært alvorlig genser når man røyker hasj som man ikke gjør ved alkohol.

Hvordan man oppfatter forskjellen i egen eller andres rus er jo likegyldig. Det er ulovlig og det sier jo en god del om vedkommende om man velger å innta et ulovlig rusmiddel. Det kan ikke sammenliknes med et ektepar som tar ett glass rødvin til biffen en lørdagskveld.

Skrevet

Nå sitter man vel like mye både på bidestall og høye hester om man skryter på seg at man ikke drikker alkohol eller bruker narkotika, men samtidlig rakker ned på de som sier det er galt å gjøre det.

Skrevet

Morra til Line på Unge Mødre jo he he he he he he he he he

Skrevet

Min mor er mormor til sine barnebarn, tar et glass rødvin i godt lag, og vasker gulvene hos eldre damer enn seg selv.

Det hender hun tar seg en likør iblant, men det er sjeldent.

Mamma strikker, hekler og har en morsom humor.

Hun aner ikke hva en blogg er, og det kunne ikke falt henne inn å la seg fotograferes halvnaken.

Hun er ikke opptatt av å se smekker og lekker ut for andre, men synes det er viktig å føle seg bra selv. Hun legger vekt på en godt hudkrem for natta, og dagen.

Mamma har aldri satt sine bein på et treningsstudio, men hun sykler for å holde seg i form. Hun sykler til sine venninner, og om hun skal noen steder.

Hadde mamma laget seg en sånn blogg, hadde jeg skjemtes!

Jeg hadde protestert vilt om hun la ut bilder av barnet mitt sammen med seg selv, iallefall.

Grøss og gru for ei bestemor det der er.

Skrevet

Ikke misforstå. Jeg er mot all ulovelig aktivitet. Men jeg er glad for at det finnes folk som ikke føler at de behøver å være et forbilde for noen. Dessuten kan det godt henne at damen dere debaterer har mange andre kjempe gode egenskaper som andre ikke har.

Skrevet

Ja bevares. Hun virker jordnær og vennlig til tusen.

Skrevet

Hehe, hun lider jo ikke akkurat av skrivekløe på denne bloggen sin.

Skrevet

Enkelte bør beskyttes mot seg selv.

Skrevet

Å rakke ned gjør jeg ikke... men synes det er et sørgelig kapittel her inne at folk er så opptatt av å finne feil og mangler hos andre. Håper det kun er her inne...

Det er fasinerende hva en anonymknapp gjør med visse personer... nesten så jeg angrer på at jeg ikke valgte dette forumet som tema for masteroppgaven min;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...