Gå til innhold

Hva spiser dere til kveldsmat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de du finner i mange bærvarianter? :-P Anyway, spiller vel ingen rolle.. Men jeg blir kvalm av Go' Morgen, i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Hmm... Jeg vet ikke =p Tror den fins i mange forskjellige smaker og i sånt stort beger.... Jeg blir generelt kvalm av yoghurt, go'morgen eller ei =p

Skrevet

klarer kanskje å trøkke inn ett par kjedelige brødskiver, men ellers går det i en yoghurt med havregryn og rosiner + noe frukt eller grønnsaker.

Skrevet

har hatt barnebursdag i helga, så kveldsmaten har vart i et par timer nå med sjokoladekake boller sjokolade og potetgull..... og snart en liter melk.... ooops... tror dette skal være kvelds for hele neste uke jeg, må skjerpe meg merker jeg.... uff og off

Skrevet

Her ble det middag til kvelds =)

Chow-chow gryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...