Gjest Skrevet 9. november 2008 #26 Skrevet 9. november 2008 Ja, de du finner i mange bærvarianter? :-P Anyway, spiller vel ingen rolle.. Men jeg blir kvalm av Go' Morgen, i alle fall.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #27 Skrevet 9. november 2008 Hmm... Jeg vet ikke =p Tror den fins i mange forskjellige smaker og i sånt stort beger.... Jeg blir generelt kvalm av yoghurt, go'morgen eller ei =p
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. november 2008 #28 Skrevet 9. november 2008 klarer kanskje å trøkke inn ett par kjedelige brødskiver, men ellers går det i en yoghurt med havregryn og rosiner + noe frukt eller grønnsaker.
skrotnissen Skrevet 9. november 2008 #29 Skrevet 9. november 2008 har hatt barnebursdag i helga, så kveldsmaten har vart i et par timer nå med sjokoladekake boller sjokolade og potetgull..... og snart en liter melk.... ooops... tror dette skal være kvelds for hele neste uke jeg, må skjerpe meg merker jeg.... uff og off
Libido- Skrevet 9. november 2008 #30 Skrevet 9. november 2008 Her ble det middag til kvelds =) Chow-chow gryte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå