Monajenten Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg koooooser med med nystekte baguetter med hvitløkssmør og tomat på:-) NAM NAM:-D
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Akkurat trøkt i meg en halv meter lang kebab. Auuuuuu.... magen min... Tror jeg får strekkmerker her jeg sitter. Helvete.... der lynte det også. hjeeelp....
Gidder ikke! Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Mmmmm mmmm. det hørtes godt ut. Kan du komme over med en til meg? Jeg er nemlig skikkelig fyllesyk og har til nå bare spist smågodt og en liten kjip pizza. Hehe. Akkurat nå går det i sjokolademelk, mulig det blir en liten skål med noe musligreier etterpå. Hvis jeg gidder:)
prebs Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Spiser "alltid" en liten jordbæryoghurt, en avokado og en frukt til kvelds.
Monajenten Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 prebs - så flink du er!! :-D Jeg skal bli kjempeflink i morgen, så i dag er jeg ikke flink:-P
Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 jeg spiser aldri kvelds jeg bortsett fra på söndager (da spsier vi tidlig middag!). Da blir det to knekkebröd og en stor kopp te!
Tøysetipp Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Jeg blir alltid så imponert over de som kan nøye seg med en yoghurt + frukt til kvelds.. Har dere ikke magesekk eller er dere bare fornøyd med det? .. Gosh, er nok derfor jeg ikke er velsignet med Beyonce-body lizzm.. Jeg spiser by the way brødskiver til kveld og farris.. Hvor mange avhenger av hvor sulten jeg er..
prebs Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Takk, Monajenten! Hehe, Tøysetipp, jeg spiser som en liten ponni tidligere på dagen. Jeg er faktisk mest sulten til lunsj, jeg...; )
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 En yoghurt (den var faktisk veldig vond....) En neve nøtter, en brødskive med kaviar og to gulerøtter. Kjempeflink er jeg;D!
OsloMor Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 En "sunn" gulrotkake med 2 ts olje og Philadelphia light på, ikke flink i det hele tatt. Min unnskyldning er dog sinnsyke eksamensnerver og mulig pms.
prebs Skrevet 9. november 2008 #15 Skrevet 9. november 2008 Alt er lov med pms og eksamensnerver - stor sympati fra meg! Siklerotte - klarte du å åpne yoghurten...?
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #16 Skrevet 9. november 2008 Hehe, såvidt - jeg sølte faktisk litt... Men den smakte forjævlig selv om den ikke var gjæret - denne gang.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #17 Skrevet 9. november 2008 Er yoghurt så sunt, egentlig? Spiser bare frukt jeg...
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #18 Skrevet 9. november 2008 Nei, yoghurt er ikke overmåtelig sunt, men inneholder en god del fint jeg trenger - så for meg er det klart ganske sunt - det er det vel for de fleste nå og da.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Ja, skjønner. Men inneholder jo en hel del sukker - hva slags youghurt spiser du/dere, egentlig?
ifie Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 I dag har jeg spist ett stykke kald pizza og en brødskive med gulost og jordbærsyltetøy. Spiser som regel 2-3 brødskiver. Til "dessert" ble det potetgull og sjokolade
flashdancepants Skrevet 9. november 2008 #22 Skrevet 9. november 2008 Kommer litt an på, men vanligvis knekkebrød og frukt. Idag var det brød med fiskekake og den knallgode aubergine-dippen til GoGreen.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #23 Skrevet 9. november 2008 Ja, det gjør det - men jeg skal ha kaloriene, så det er ikke så farlig. Jeg spiser de vanlige, aner ikke hva de heter - men de er ganske søte.... Fra Tine.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #24 Skrevet 9. november 2008 Spiser aldri de, ironisk nok med tanke på nicket mitt, hehe. Men ja, om man faktisk SKAL ha kaloriene, er det jo slettes ikke verst..
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #25 Skrevet 9. november 2008 Ikke Litago da, men de andre=P Tine yoghurt vanlig type eller noe:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå