A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. november 2008 #26 Skrevet 12. november 2008 Æsj, æsj, æsj, drittmens! Kom her også i dag... Neste periode skal jeg slappe av ihvertfall. Ingen vits i å stresse med de råtne eggene mine! Klem
Tinker70 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 17. november 2008 Sånn, nå er det straks på'n igjen ;-) Har fruktbar periode fra neste fredag til over helgen. Det passer helt ypperlig, for samboer kommer hjem fra jobb neste fredag og vi har en hel helg uten mine barn.... da kan vi liksom slå oss litt løs ;-) I mellomtiden har jeg sendt med samboer en eske med selen til jobb, samt at han må kjøpe seg sink, c-vitaminer og ta tran ;-) hihi. Han gjør det han får beskjed om, men synes selen lukter dritt ;-) Tenkte å ta sink selv, samt at jeg spiser folat og B-vitaminer, og skal være flink å drikke smoothie hver dag nå... er jo verd et forsøk. Klarer ikke helt å slutte med røykingen, og vet jeg burde slutte med det før en evt graviditet også, men blir jeg ikke gravid på neste forsøk, skal jeg ta meg kraftig sammen.... håpløs tilfelle der ;-) Moro med prøving da :-D Vi tørrtrente litt i går ;-) for sportens skyld... veldig bra trening ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå