Tinker70 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Skal ha IKM om ca 2 dager, og driver selvsagt og kjenner etter alle mulige symptomer. Har vært veldig øm i puppene de siste dagene, men det har stort sett kommet på kvelden, også følt meg litt uvel på kveldene, men dette kan jo selvsagt være fordi jeg har pms. Men i natt våknet jeg av at jeg hadde skikkelig halsbrann, noe jeg aldri har, og puppene var skikkelig vonde. Klarte å sovne etterhvert med to puter under hodet. I dag morges var formen like bra igjen, men nå er jeg småkvalm, ømme pupper og "menssmerter". Hmmmm, kanskje bare dumt å kjenne etter hele tiden, jeg får jo vite snart om mensen kommer eller ikke... blir litt sprø av dette jeg... hehehe
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Ja, jeg blir også helt sprø av denne ventingen! Lurer litt på om jeg skal ta en test i morgen.....da er jeg evnt 3+4. Har du fått testene dine? Mulig de kommer i posten i dag - det pleier å gå veldig fort!
Tinker70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Fikk mine i posten i dag, måtte selvsagt prøve en test, men den var så negativ som det kan gå an ;-) Måtte dra hjem fra jobben i dag pga sterk kvalme.... så jeg er vel rett og slett sjuk da... hmmm. Får teste en gang til i morgen tidlig vel.
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hihihi så du er testoman, ja! Jeg tror også jeg skal ta en test i morgen! Hvilke andre tegn har du nå da?
Tinker70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg har en rar ettersmak i munnen, og et par ganger i dag har jeg fått den følelsen i brystene man får når man ammer og melken kommer, sånn stikking helt ut i brystvortene... er ikke det litt rart? Det har jeg ikke fått før, hva kan det komme av?
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Ja, den følelsen har jeg også hatt litt av - akkurat som rett før melken popper ut + litt stikkinger. I tillegg hadde jeg i dag litt gulaktig utflod og stikkinger i siden av magen. Jeg håper virkelig at det er et godt tegn, men det er klart at vi kjenner jo etter veldig nå da, så det er mulig vi lager symptomer bare av å håpe....ikke vet jeg :-)
Tinker70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Kanskje man har alle disse symptomene når man har pms uten at man tenker over det? Men stikkingen i puppene vet jeg at jeg ikke har hatt, for det ville jeg reagert på ;-) Man får bare vente å se, men vet jeg blir skuffet hvis jeg får mensen i løpet av uken. Jeg er på dag 24 i syklusen nå. Har hatt veldig korte sykluser før, men vet ikke helt hvor lange de er nå etter 5 år med hormonspiral. Har hatt mensen som vanlig, men med mindre blødninger, med spiralen... og til vanlig tid mener jeg også. Husker bestemt at jeg har hatt sykluser ikke lenger enn 26 dager før.
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Nå har jeg prøvd siden april, og jeg har ikke hatt stikkinger før....tror ikke det ihvertfall ;-) Lykke til med testingen i morgen!
Tinker70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2008 Lykke til du også i morgen... :-D
wanda71 Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Ikke mist motet, jeg testet veldig svakt positiv 3 dager etter ikm da jeg gikk gravid. For noen tar det litt tid før det slår skikkelig ut, du kan være en av de. Lykke til!
Tinker70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2008 Jeg håper det :-) I dag har jeg skikkelig vondt i hodet også, men mensmurringer og ømme pupper kommer og går..... hmmmm
Tinker70 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. november 2008 Sukk, negativ test i dag. IKM i dag eller i morgen... skal se mensen dukker opp fort som fy :-(
fått attpåklatt Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Negativ test her også :-( :-( :-( Skikkelig kjipt! Jeg som var så sikker i går! IKM kommer sannsynligvis på torsdag eller fredag. Føler murringer, men det er nok bare PMS-murringer :-(
Tinker70 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. november 2008 Har egentlig veldig lite pms symptomer til å skulle ha mensen hvert øyeblikk, men kjenner bittelitt murring i underlivet. I morgen er det 14 dager siden eggløsning (tror jeg), så da kommer vel mensen i full gallopp tenker jeg ;-) Sa til samboer i går at hvis det ikke ble noe denne mnd måtte han fores på smoothies hele neste mnd... hehehe. Han sier bare ja han ;-) Skal ikke teste mer jeg nå før fredag, hvis mens mot all formodning ikke har dukket opp. Har et ørlite håp enda, selv om jeg vet at jeg nok ikke er gravid denne gangen.
tjorven- nr 3 Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 så kjipt med negative tester da!!! Av og til så lurer jeg på om de virkelig fungerer...synes de er så skjelden noen får positive... Har dere hatt mye graviditets symptomer til nå da? Noen som vet om uvi følelse kan være et symptom? ; ) ??
Tinker70 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. november 2008 Har ingen symptomer jeg nå, ikke engang vanlige pms symptomer, jeg som bruker å være full av pms ;-) Venter mens i morgen.
fått attpåklatt Skrevet 11. november 2008 #17 Skrevet 11. november 2008 Det blir spennende om noen av oss blir gravide snart! Det er på tide synes jeg!
Tinker70 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. november 2008 Det hadde jo vært moro det :-D Ser at sjangsen for graviditet denne mnd er noe svak for meg etter å ha vært inne på den svenske eggløsningskalkulatoren (som var veldig detaljert og fin). Midt i den mest fruktbare perioden var jeg på Langedrag i 3 døgn med mine elever og samboeren min var på jobb (han jobber på institusjon på døgnbasis). Så da er det bare ren og skjær flaks hvis det skulle spire og gro nå... hehehe. Men neste fruktbare periode er han hjemme og jeg skal ikke på tur... juhuuuu!!!
fått attpåklatt Skrevet 11. november 2008 #19 Skrevet 11. november 2008 Da får du satse alt neste pp da, hvis ikke det skulle ha lurt seg en liten spire fast mot all formodning :-) You never know! Jeg ser ikke helt slaget som tapt ennå, men jeg er ikke like optimistisk som i går.
Tinker70 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. november 2008 Jeg sitter på kontoret mitt og kjenner at menssmertene øker i omfang..... sukk. Men ikke så galt at det ikke er godt for noe: vi er bedt på elgfest på jaktlaget til min samboer på fredag. Hadde jo vært litt kjedelig å sitte der med et glass brus liksom ;-) Dessuten er jeg ikke ferdig med å male noen lister og et rom hjemme, og da kan jeg få gjort ferdig det før jul også :-D
fått attpåklatt Skrevet 11. november 2008 #21 Skrevet 11. november 2008 Ja, det gjelder å tenke positivt! Ikke alltid like lett - ihvertfall ikke etter 7 mnd iherdig prøving :-( Vi skal ha juleselskap neste helg, så hvis mensen kommer nå kan jeg kose meg med litt vin da ihvertfall - får prøve å glede meg over det! Du får fortelle hvordan det går videre...om tanta kommer på besøk!
Tinker70 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 11. november 2008 Ikke noe tante her enda, men hun er egentlig ikke ventet før i morgen. Har nå typisk dagen-før-mensen kvalme og vondt i underlivet, så hun er nok på vei.... sukk
Tinker70 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. november 2008 Og der kom tante rød. Masse TR... æsj. Ja ja, bedre lykke neste gang :-)
fått attpåklatt Skrevet 12. november 2008 #24 Skrevet 12. november 2008 Æsj, så dumt! Bedre lykke neste gang, ja! Her er det fremdeles mensmurringer. Tanta er ventet men ikke ønsket i morgen eller fredag. Føler ikke at det er noe på gang - mistet liksom litt motet av den negative testen i går! Hvordan er taktikken for neste pp da?
tjorven- nr 3 Skrevet 12. november 2008 #25 Skrevet 12. november 2008 Dag 35...og fremdeles ingen mensen....sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå