Gå til innhold

Er det bare jeg som kun lager 1 kalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ungene må dele? I fjor var de 2 som delte, men i år blir de 3 som deler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får hver sin kalender ja..Kevin har en legokalender og en Cars kalender

Ulrik får sikkert sin egen etterhvert

Skrevet

Selvom det hadde værrt pakkekalender hadde jeg laget en til hver.. :)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å "dele" pakkekalenderen. Men tro ikke det blir til det alikevell... Siden di er 1,5 og 2,5 år. Ser jeg for meg at det vill bli fullt hysteri vist bare den ene får... Er ikke så lett for di å forstå at idag får ikke du men du liksom..

så blir ver sin i åpr og nesteår tenker jeg . Så blir det annen verdag når di skjønner hva det betyr ;)

Skrevet

ja regnet med det:) Poenget her i huset er at jeg ikke orker 72 pakker med ting og tang. Ingen av dem trenger egentlig noe og da blir det bare påfyll..... synes egentlig de har godt av å dele og glede seg over det andre får også.

Skrevet

Hvor gammle er barna dine ??

Skrevet

Jeg er vant til at vi 4 søskenene deler en kalender, og så hadde vi ofte en sjokoladekalender hver i tillegg. Er helt greit det, selv om jeg var misunnelig på de "bortskjemte" barna som hadde sin egen;)

Kommer nok til å lage en på deling når vi får flere barn selv også.

Skrevet

2, 4 og 10 år. Skal ha noen gaver som aktiviteter og da får selvfølgelig alle være med.

Skrevet

Det blir en kalender men en pakke til hver,- hver dag ellers blir det bare bråk, de er så små ennå. Jeg pakker forresten inn gamle leker som jeg har lagt av (og de har glemt) og arveleker som ligger hos svigers og mine foreldre som de skulle fått uansett. Alle blir fornøyd:-)

Skrevet

greit å dele, da! man kan jo putte "opplevelser" i kalenderen, feks lage og pynte pepperkakehus, kjøp en pakke på panduro med ting du kan lage julepynt av (de har mange ferdigsett til barn) etc! det er jo lett å dele på! siden de kan gjøre det sammen, mener jeg!

Skrevet

Jeg tenkte å la barna dele, gjorde de i fjor også... Da lærer de seg å glede seg over hva den andre får og glede seg til neste dag når en selv får ... :-) 8 og 2,5 år mine barn.

Men de har en kalender hver, men det er ikke noe på begge hver dag da... :-)

Skrevet

Lurt ;)

hadde mine vert så store så hadde jeg delt også ;)

men her blir det jubel istua bare man får en hår spenne, eller lego kloss . Så det får bli 48 gaver i år ;)

Måtte le av min venninnes datter i går. Hun er 3 og har en lille søster på 4 mnd.

Denne venninnen min drev og hang opp disse gavene til pakkekalenderen hennes, og lille frøken snusfornuftig kommer bort og sier; tale må også få gavekalender !!!

-Hun forstår ikke noe av det , så hun kan heller få til neste år. prøver min venninne seg med.

Malin blir helt på gråten , tenker seg nøje øm og sier ; da kan han få halvparten av mine!!!

Rett skal vere rett ;) ( så tviler på at barna syns det gjør noe å dele)

Skrevet

Mine kommer til å dele etterhvert. Jeg pakker inn julepynten vår også pynter vi med en ting hver dag i stedet for at de får tusen små duppeditter som skal søple rundt i huset vårt. Tror det blir en koselig tradisjon etter hvert. Noen dager kan de hende de får en liten leke (har kjøpt noen drømmehagen figurer for å spe ut med i år bl.a.) men da kan det hende de får en pakke hver (litt kjipt for lillegutt å få hårpynt som han i tillegg må dele med frøkna). Lillegutt er bare 5 mnd til jul så han får ikke noe i år.

Skrevet

Nei, det er ikke bare du, LOTP. Ungene her må dele også. Dessuten har de IKKE sjokoladekalendere eller noe annet ved siden av. De har den ene pakkekalenderen sammen, og jeg kjøper små små gaver. Synes ikke det skal overgå julegavene liksom. En del tar jo helt av..

Skrevet

Jeg kombinerer, noen dager er det en pakke på deling, andre dager får de 1 hver. Ser for meg å legge ganske mye juleaktiviteter inn, pepperkakebaking, pynting av hus, div ting vi kan lage osv.

Skrevet

hehehehe trodde jeg var den kiipeste av oss alle jeg nå:) Bra å se at flere tenker som meg. Når man har 3 av samme kjønn blir det utrolig mye alltid og hele tiden. Vi ga bort 4 store pappesker med leker til bhg.... det syns ikke engang.

Skrevet

Godt du fremstår som litt gjerrig her da :D Selv vinner jeg konkurransen om dibs gjerrigste mor hva julegaver angår tror jeg :D

Skrevet

De skal få dele en. Gidder ikke alt det småplukket ganger 2. :)

Skrevet

hehe, nei vi er nok flere kjipe;o)

Skrevet

Jeg er vokst opp med at vi var 4 barn som delte. Og det var ikke pakker heller, men 1 smågodt pr dag og 1 sjokolademus til alle på juleaften :o)

Husker at jeg synes det var stas og gleda meg. Over 1 smågodt liksom! :o)

Jeg tror faktisk ikke at vi skal ha noen pakkekalender i år jeg. Tror heller jeg skal lage opplevelser, eller aktiviteter. En på lørdag og en på søndag. Og droppe hverdagene. Vi har fått kalendere fra banken som kan åpnes hver dag. Der kan man vinne hvis man er heldig. Holder i massevis!

Skrevet

Jeg har egentlig litt sansen for å dele kalender. Vente på sin tur og glede seg over at andre får er fint å lære.

Skrevet

Eg har 4 barn, alle får hver sin pakke kalender.

+ at eg får eg også. Eg og en venninne kjøper til hverandre. Altså har eg kjøpt inn 5*24 gaver i år.

Her hadde det ikke gått å dele.

Skrevet

Lager ingen kalendere...

Skrevet

Blir det pakkekalender så blir det deling.

De får nok en sjokoladekalender ved siden av og. Eller en papirkalender eller noe.

Jeg har ikke helt bestem meg.

Kanskje jeg kjøper en sabeltannkalender og en prinsessekalender så kan de dele der og.

Jeg synes kalenderstyret er ille om det skal blir 24 ting på hver.

96 småting til, usj. Til jenter er en ting, det kan være strikker, spenner og slikt som trengs. Men til gutter...... det blir rot det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...