blond Skrevet 8. november 2008 #26 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Men det fortalte
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #28 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all
Gjest Skrevet 8. november 2008 #29 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død, men "Gønner-Ola" og
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #31 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med
blond Skrevet 8. november 2008 #32 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet
Gjest Skrevet 8. november 2008 #33 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen
blond Skrevet 8. november 2008 #34 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i
Gjest Skrevet 8. november 2008 #35 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket
blond Skrevet 8. november 2008 #36 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket vel vitende om
Gjest Skrevet 8. november 2008 #37 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket vel vitende om at purken var
blond Skrevet 8. november 2008 #38 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket vel vitende om at purken var like full som
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #39 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #40 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #41 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #42 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2008 #43 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #44 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #45 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på den lille sportsbilen
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #46 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på den lille sportsbilen/limosinen som min høygravide
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2008 #47 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på den lille sportsbilen/limosinen som min høygravide søster prøvde å
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #48 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på den lille sportsbilen/limosinen som min høygravide søster prøvde å komme seg inn i
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #49 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på den lille sportsbilen/limosinen som min høygravide søster prøvde å komme seg inn i igjen, etter at de kongelige fant dem.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #50 Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper. Hjernen er død nå etter all røykingen de hadde i forbindelse med frotsingen i baksetet. De dumpet bilen og krabbet i ly av nattemørket, vel vitende om at purken var like full som de var av humor og latterkrampe. Det er gøy å få besøk, særlig av de kongelige mennene, som jaktet på den lille sportsbilen/limosinen som min høygravide søster prøvde å komme seg inn i igjen, etter at de kongelige fant dem. Jeg må bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå