h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Maks 3 ord per gang... Hei, jeg har....
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Skal vi gjette hva du vil si eller bruke fantasien selv og lage en historie av dette? Hei jeg har..... 2 søte barn
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det
bente69;) Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat før mannen
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat før mannen og jeg skal
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat før mannen og jeg skal få ungene i
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat før mannen og jeg skal få ungene i seng så blir
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat før mannen og jeg skal få ungene i seng så blir det tid for
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min
Gjest Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. november 2008 #20 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra
Gjest Skrevet 8. november 2008 #21 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. november 2008 #22 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret
Gjest Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret (hahahaaa, kjempekoselig!!) kronprinsparets limousine som
blond Skrevet 8. november 2008 #24 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret (hahahaaa, kjempekoselig!!) kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk
Gjest Skrevet 8. november 2008 #25 Skrevet 8. november 2008 Hei, jeg har 2 søte barn, og jeg har dusjet og trillet en tur. Nå skal det bli deilig med en god kvelds-mat, før mannen og jeg skal få ungene i seng, så blir det tid for å se en god film før vi får besøk. Det skal bli koselig når min høygravide søster og svoger kommer hjem fra Bergen, hvor de ranet banken og kapret kronprinsparets limousine som er nedrent av møkk og gamle sigarsneiper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå