Gå til innhold

SKRAVLETRÅD FOR JENTENE UTEN IKM:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg er så tøff, men vi gjør bare det som føles riktig for oss:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har en eller annen plan for når dere skal teste eller? Jeg tenkte å teste kanskje annen hver uke eller noe sånt... Siden det er umulig å vite når jeg eventuelt blir gravid..

Skrevet

Jeg testa faktisk igår, men var bare 7 dager siden samleie da så jeg er vel optimist;)

Føler ikke så mye egentlig da.. Litt hodeverk og har hatt et par dager med mageverk. Men det kan jo være så mye annet. Føler kanskje at det blir unødvendig å teste når jeg ikke har så mye symptom, men med gutten min kjendte jeg faktisk nesten ingentig før testen ble positiv.Å kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å teste å teste:/

Tror jeg må bestille meg noen flere billigtester ja..

Skrevet

Kan godt hende du er gravid ja, jeg hadde en MA i uke 7, ble gravid rett etterpå, hadde ikke noe mens i mellomtiden. Fikk henvisning fra lege til å ta ul med en gang siden jeg hadde hatt MA og ikke visste helt når jeg hadde havnet på "tjukka" igjen. Anbefales hvis du er engstelig, har lett for å bli det når en nettopp har mistet.

Lykke til!

Skrevet

Bra at det er flere enn meg som driver og tester seg altfor tidlig:) En føler seg bra smart når man har svidd av en lapp for å ta en test som du egentlig vet på forhånd kommer til å være negativ, men man gjør det alikavel:)

Hadde samleie for 8 dgr siden og klarte ikke å la være å teste meg i går(på kvelden i tillegg), var selvfølgelig blank.

Vi får krysse fingrene og holde oss unna testene i en uke eller to(klarer det neppe).

Skrevet

mm.. var fullt klar over at den kom til å være negativ men måtte bare likevel. Hehe.

Skrev foresten til deg på den andre tråden:)

Skrevet

Blir nok testing på torsdag tenker jeg, da har jeg fått inn lønn..:-) Blir litt penger på testing, men orker ikke vente helt til symptomene kommer. Vil gjerne vite det så raskt som mulig :-)

Skrevet

Noen her som har symptom eller?? Jeg har hatt rar mage med stikninger av og til, hodeverk og klør litt nedentil.. (har lest at mange får sopp når de blir gravide?)

Om det er symptom eller ei gjenstår å se, hehe:) Skal prøve å vente med å teste til ons. Håper jeg klarer det=)

Skrevet

jeg er svimmel (vært alle tre gangene jeg har vært gravid), sur hehe, magemurringer, og litt sånn rar følelse nedentil.. og ingen tegn til mensen enda..

skal til legen til uka, er veldig spent:)

Skrevet

Hmmm... Da hørere jeg jo ikke til her lengre da, det var et kort medlemskap :-)

Fikk mensen i dag, så da kan prøvingen starte for fullt... :-)

Skrevet

hmm.. må jo være et eller annet dette her.. Kroppen er helt rar!! kan jo være omgangsyka også da, men velger å tro no annet=)

Har hodeverk konstant og merkelig i magen altså!! ;)

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg :-) Og satser på at jeg følger deg til 1:tri om ca 4 uker, hehe :-)

Skrevet

Dytter denne litt:)

hvordan går det med dere?

jeg fikk time fredag hos legen, så får vel tatt blodprøve da.

idag er det 5 uker siden aborten, ingen tegn til mensen enda.

hvis jeg får testene i posten idag skal jeg ta ny idag, og se om den fortsatt er pos. var pos på fredag.

håper det!!

men.. noen som vet hvordan det er når man tar blodprøve, må jeg ta ny etter en uke for å se om hcg-nivået gåropp- eller nedover?

eller kan de sammenligne resultatet med prøven jeg tok for ca 6-7 uker siden, før aborten?

Skrevet

Jeg klarte ikke å holde meg og tok en test.. herregud altså. Den var jo selvfølgelig negativ. Var egentlig tenkt å vente til ons.

Nå måå jeg vente til ons tors tenker jeg. Har en billigtest igjen så får håpe jeg klarer å holde meg!!

Jeg har hatt hodepine i en uke nesten nå + magen har vært så rar, men er så lett å innbille seg symptom.

Jaja.. Håper på bedre resultat på neste test:)

Håper testen din fortsatt er positiv brugda:) Har du noen symptom foresten? =)

Skrevet

Huff ja det er lett å innbille seg ting for tida.. håper onsdag viser to sreker for deg!:)

jeg har litt symptomer, men det kan jo være tilfeldig. er veldig trøtt, men det kan jo være mørketida, og så er jeg svimmel %-)

og ingen tegn til mensen..enda..

Skrevet

Nå har jeg vært på trening og fikk sånn stikning i høyre side. Når jeg strekte meg liksom. Skal tro skal tro!

Skal prøve å vente med å teste til helgen. Men det er så leeenge til:/

Skrevet

Ja du får prøve å holde deg, hehe:)

håper det er en koselig grunn til stkningen din;)

jeg forlater forresten denne tråden, fikk TR idag..

klem

Skrevet

Hører nok til under denne tråden jeg også..

Slutta på pilla for rundt 2 mnd siden og fikk mensen for 2 uker siden. Vet jo dermed ikke når min IKM er, siden syklusen min er helt føkka..

Regner med jeg tester om 2-3 uker om jeg klarer å holde meg så lenge! :P Å så håper jeg på positiv test - for oss alle! :D:D

Har jo noen symptomer, men er jo litt vel tidlig å lete.. Er svimmel, VELDIG oppblåst, murringer i korsryggen... Så vi får se :)

Skrevet

Jeg vil også være med :)

Nå har jeg gått i 1 år uten å vite når mens kommer, har bare hatt den 4 ganger siden desember også da, så...

Er pr nå på dag 50 i denne syklusen, og har endelig fått meg til å begynne på provera. Tok pille nr 2 av 10 idag :)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Fått TR? Eller EL?

Her er jeg veldig usikker, hadde noe jeg tror var EL-slim på dag 9, men har hatt veldig vondt i magen/ryggen de to siste dagene som da er dag 16 og 17.. Lurer på om det kan være EL-smerter jeg opplever... Uansett, så har vi hatt sex annenhver dag nå siden dag 10, så håper på klaff uansett. :P Jeg prøver så godt jeg kan å fylle dagene med ande ting enn prøving, vil ikke legge så press på oss, men det er vanskelig å ikke tenke på det... =/

Hadde vært så koselig å fått en positiv test snart!

Når skal dere teste? Jeg tror jeg drøyer ett par uker før jeg tør å teste, om ikke TR kommer før den tid da...

Skrevet

Heihei, jeg blir med jeg også... Får jeg har ikke peiling på når "rødhette" egentlig skal komme på besøk....tror kanskje det er nå i dag:S:S Sluttet på pilla i okt, fikk mens 13okt (5dager) så da burde vell egentlig IKM være nå snart??

Lurer på om jeg skal teste i helga:S Gruer meg!

Hoff, jeg burde kaskje sove nå....

Skrevet

Jeg har ikke fått mensen og har ikke sett snurten til el:/

Nå tar jeg en sink tablett hver dag og inbiller meg at det er bra. Før jeg ble gravid med gutten min hadde jeg ikke hatt mensen på over et halvt år, så tok jeg sink tabletter i ca 2mnd og plutselig var jeg gravid. Om det har noen sammenheng er jo uvisst, men skader jo ikke å tro på det;)

Venter fortsatt på svar på blodprøver om jeg har pco eller ikke. Tror jeg får svar neste uke.

Ellers testa jeg meg sist på onsdag og den var negativ som dere sikkert skjønner.

Har bestilt nye billigtester nå så tester sikkert når de kommer neste uke(forhåpentligvis tirs/ons).

Ikke lett dette her når man ikke har noe som helst å gå etter. Symptomjakt delux fortiden, men det verste er at når jeg ble gravid hadde jeg ingen symptom og ble rettere sagt sjokka. haha

Skrevet

Jeg er ny prøver, og aner da ikke når jeg skal ha IKM. Nå er det 19 dager siden p-pille slutt, og 25 dager siden 1.dags menstrasjon. Begynte på nytt p-pille brett og tok to piller før jeg slutta. Lurer da på når jeg eventuelt kan begynne og ta graviditetstest? Vet det kan ta lang tid før man kommer i syklus, men har noen symptomer på graviditet, men mulig det bare er innbildning. Når hadde dere testa?

Før p-pillene hadde jeg 28 dagers syklus, men dette kan jo også ha blitt endra...

Blueberry: Kjenner igjen den symptomjakta ja...

Skrevet

Dytter litt på denne. :)

Hvordan går det med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...