Gå til innhold

SKRAVLETRÅD FOR JENTENE UTEN IKM:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stjeler Tweak sin ide og starter tråden jeg :-)

Så nå er det bare å skravle i vei :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tråd for oss med ukjent IKM hørtes meget bra ut:D

Tenkte at jeg skulle begynne med EL testing, men når i all verden skal jeg begynne?? Har kjøpt tester (7 i en pakke, de dyreste på billig-tester, men der ser man om man har EL eller ikke, jeg er nemlig ufattelig dårlig på å sammenligne streker osv osv, jeg kan se en skyggestrek som ikke eksisterer..hehe) Tror jeg må invistere i en pakke til så jeg iallefall har for 14 dager siden syklusen er loko moko!!!

:D

Skrevet

Så flott - jeg er med :o)

Jeg har også kjøpt EL tester og testet litt dann og vann - har jo ingen anelse på når systemet plutselig skal være i gang igjen. Men, testene er alltid negative, men jeg ser en svak strek da. Tror kanskje det betyr at jeg i hvert fall har litt LH hormon i kroppen og at det i hvert fall er positivt.... ????

Skrevet

Kan jeg få lov å være her?

Jeg venter mensen etter en abort, og aner ikke når den skal komme..

i tillegg tester jeg pos (nesten 5 uker siden) og vet ikke om det er hormoner fra aborten som henger igjen el om jeg er gravid på nytt (*håper*).

Fikk ikke time hos legen før onsdag:(

Skrevet

Der ja! endelig:)

Jeg har nettopp fått vite at jeg kanskje har pco (venter på svar på prøver) og har ikke fått igjen mensen etter fødsel for over et år siden.

Forige helg fullførte vi samleie uten prevensjon så kan vel kanskje kalle oss prøvere nå?:)

Er så redd for at det skal ta laaang tid denne gangen, selv om det ikke gjorde det med mini. Men da visste jeg ikke om det jeg gjør nå så..

Jeg har hatt litt vondt i magen, litt hodeverk og tett nese i det siste så innbiller meg sikkert tegn allerede! Tok en test i stad selv om det sikkert er alt for tidlig,hehe..

Hva med resten her?? nyskjerrig på deres historie og eventuelle symptom??;)

Skrevet

EL - testerhar jeg gitt opp. Kjøpte en pk av clear blue sine, testet et par dager og fant EL trodde jeg. Strekene var da abslutt like sterke. Det mente mannen min og.. Men det var 2 oktober og jeg skulle da hatt ikm rundt den 16 okt. Men nei da, ingen mens enda og neg grav test ca den 27-okt... Så da var det vel ikke EL likevel da... *Sukker*

Vi har nå gått til det drastiske skrittet at vi har sex annenhver dag :-) Da må vi vel treffe el når den kommer da, kanskje... Spørs bare hvor lenge vi gidder, hehe...

Skrevet

Ja vi har vell det hele tiden?? men streken må være like sterk som kontroll-streken.... derfor har jeg kjøpt sånn digital, hvis ikke kommer jeg til å innbille meg streker i hytt å vær...hehe:D

Skrevet

*KiNaRiAd*EngelenAileen*: Hvor lenge siden er det du fødte og ammer du ennå?

Skrevet

klart du kan være her :-)

Får håpe det er fordi du er gravid igjen da! Jeg testet neg ca seks uker etter fødselen...men aner ikke om det er forskjell mellom fullgåtte svangerskap og MA når det gjelder antall uker Hc sitter igjen....

Skrevet

oi så lenge etter ja..!

innbiller meg at streken er sterkere enn for noen dager siden ihvertfall, men vet jo ikk om det har noe å si heller..

er veldig utålmodig på å vite, særlig når det er så "lenge" til jeg skal til legen..

Skrevet

Maja08

Det er bare 11 uker siden jeg fødte Aileen, vi fikk henne bare til låns i 14 dager. Og jeg fikk aldri ammet henne, full pumpet i en uke og trappet ned i en.Sluttet helt den dagen hun døde.

Så jeg vet at det kan ta tid siden det ikke er lenge siden fødsel, men håper jeg kommer i syklus snart, slik at Aileen kan få en liten søster eller bror...

Enn du? Lenge siden, ammer du?

Skrevet

Oi, stakkars deg - det visste jeg desverre ikke. Det høres veldig klokt ut å prøve videre. Det tar helt sikkert ikke lang tid når du ikke ammer! Ønsker deg all lykke som fins!!!

Jeg har en datter på snart 1 år som jeg ammer morgen og kveld. Og ingen mens..

Skrevet

Blueberry

Har jeg skjønnt det riktig hvis jeg tror at PCO er at en ikke har EL?

Dere er vel prøvere da ja, lykke til:-) Krysser fingrene for at det går fort!

Minhistorie er litt trist... Vi mistet jenta vår bare 14 dager etter fødselen, det er nå 11 uker siden fødsel. Og vi ønsker oss veldig et søsken til Aileen...

Skrevet

Har dere noen/hvor mange barn fra før?

jeg har ei jente på 18 mnd:)

Skrevet

Dette var bra intitativ *KiNaRiAd*EngelenAileen* !! :)

Krysser fingrene for at du snart er gravid igjen!

Jeg er jo egentlig ikke prøver, men i en rar situasjon akkurat nå.. Fikk mens to dager forsinket. Den varte i 9 dager, men kun vanlig i 3 av de. Mindre blødning de andre dagene. Nå en uke senere blør jeg også litt.. Så nå skjønner jeg ingenting!

Lykke til alle sammen!!:)

Skrevet

Ingen barn her, så er veldig klar nå:D

Skrevet

Hei, jeg har to jenter fra før. En på 10 år og en på snart 1 :o) Har du fått menstruasjonen tilbake etter fødselen?

Skrevet

Har ei jente på 17mnd fra før og har veldig lyst på nr 2. Men vi har ikke begynt pp enda..

Skrevet

jeg fikk mensen etter 4-5 mnd, enda jeg fullammet i 9 mnd..

Skrevet

Krysser fingrene for at du får mens tilbake snart :-)

Skrevet

Jeg har ei jente som blir 4 år i desember, en gutt som er 2,5 år og så mistet vi minstejenta vår for 9 uker siden... Hun ble 14 dager..

Så vi har tre barn vi, og prøver på nummer fire:-)

(hadde aldri trodd jeg skulle få så mange barn!! )

Skrevet

Så godt å høre du er med så godt mot. Du er tøff

Tror det er sundt å prøve så raskt igjen!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...