Gå til innhold

Hvordan går det med dere med magemurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, sant så sant ;)

Vi har i tillegg møte på jobben en kveld..og torsdag henter sambo og jeg valp :) Så tida kommer til å fly!!

Hvor i verden bor du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så spennende med valp :) Hvilken type?

Jeg bor i Nordland. Enn du?

Skrevet

Vi får en dansk-svensk gårdshund :) ..og bor i Oslo..

Skrevet

Googla dem, de var kjempesøte :)

Ha en fin kveld da, vi får oppdatere på formen/testinga ut i uka :)

Skrevet

I like måte :) Filmtid her...

Skrevet

har noe murringer enda, men ikke like mye som det var...

men det har kommet no kjemperar utflod.... ser ut som tiss, men fra feil hull( nevnt i en annen tråd) he, he...

ellers er jeg tidvis kvalm enda, men... testet neg i dag også... men ikm er enten tirs eller lørdag, så kan jo være for tidlig enda...

Skrevet

Hadde mye mer murring to-tre foregående dager enn i dag... nesten ikke noen symptomer nå bortsett fra litt ømme pupper... mensen er ventet tirsdag eller onsdag neste uke... føler meg nesten ikke premenstruell engang, til og med i godt humør til forskjell fra vanlige premenstruelle perioder... hmmmm. Merkelig.

Skrevet

Hei igjen =)

Formen min er ikke helt bra om dagen, samme i dag som i går, nesten bittelitt verre - er sååååå trøtt, og har fortsatt murringer nederst i magen, føler at det er "noe" der, er ordentlig hoven og øm i skjeden/nedentil og denne kvalmen lover absolutt ikke bra - orket ikke pizza (yndlingsretten min i kveld), synes det smakte for j****, orker liksom ikke godteri heller... synes jo det er altfor tidlig å få slike symptomer, så enten er jeg på vei til å få omgangssyke eller at kroppen min lurer meg for jeg går og er så spent, eller så er jeg virkelig gravid, men IKM er jo ikke før den 20.11, så det er veeeeeeldig lenge igjen før jeg kan teste meg... Har bestemt meg for å begynne å teste fra mandag 17.11 - er jo bare litt over 1 uke til - så håper det går fort =)

Jeg bor forresten i Ringerike kommune, 1 times kjøretur unna Oslo der hvor jeg er født og oppvokst og har bodd i 30 år av mitt liv =) Flyttet til Ringerike for bare litt over 3 år siden, blir savnet til Oslo for stort tar jeg meg bare en kjøretur innover, har jo fortsatt familie, venner og bekjente der!

Blir en spennende og laaaaang uke tror jeg med tanke på å begynne med testing osv...

Klems fra

Skrevet

Er det vanlig at man er hoven i skjeden og i det synlige av underlivet?

Skrevet

Har ikke peiling om det er vanlig, men kjenner helt klart at jeg er hoven i underlivet, kjenner det når jeg går på do for å tisse, det er liksom litt "tjukkere" der nede (sorry - detaljene altså!) Akkurat som det presser litt, en liten tyngdefølelse tror jeg det må være...

Er altså såååå kvalm og uggen jeg nå at jeg mååå gå å ta en paracet og legge meg - er jo ikke sikkert jeg er gravid, at det er noe annet på gang, men hvis jeg er det - så lover ikke denne kvalmen noe godt når det starter såååå tidlig...

Nattinatt, vi snakkes =)

Skrevet

samma her, press i underlivet og litt hoven, ikke fullt så hoven nå som jeg har vært da:)

Skrevet

Hmm..okey.. Natta for meg også nå.. Jeg har gjespet nesten sammenhengende den siste timen..

Skrevet

i natt kom ho!!!

Fuck alså...., jeg hadde jo planer om å ikke sprade høygravid på stranden denne gangen!! tror jeg fucker i hele greine jeg alså!! venter til mai, da kan jeg prøve igjen.... ja, ja, sier jeg hver gang ha, ha

Men stikkingen er jo her enda, så neste pp tar jeg ikke det som et tegn på grav. ,men pms!........

fuck kroppen min ass, lurte meg denne gangen også!!

lykke til dere andre da, håper dere traff blink!!

Skrevet

Æsj, så kjedelig Tankefull... :( Dumme mensen... Jeg tror jeg også kommer til å få mensen...en gang i slutten av neste uke... Våknet i dag og tenkte at jeg er helt sikkert ikke gravid... Dumme meg innbiller meg bare ting fordi jeg håper sånn sikkert...

Skrevet

Ååååh, så godt å høre at andre også blir dritt sur av mensen! Jeg har enda ikke fått mensen. Har masse murringer og forventer blodbad i dag eller i morgen. Har nå spottet i fire dager. DRITT kropp. Jeg hadde heller ikke tenkt å gå rundt som en hvalross i sommer...:) Sist jeg var gravid var det helt perfekt. Ble gravid i juni og fødte i februar (fødte før tiden). Utrolig fint å ha baby på våren ja! Er nesten så jeg også blir fristet til å vente litt jeg også. Pga. alderen min tør jeg ikke, her må det skje raskt nå, hvis ikke gir jeg opp hele prosjektet. Hadde i utgangspunktet ikke sett for meg at jeg skulle få barn så pass sent, men slik går det når man utsetter og utsetter...:)

Klem

Skrevet

Pfeew: Hvorfor så negativ? Det er igrunnen 50/50 sjanse, inntil du begynner å spotte eller noe slikt.

HÅPEklemmer

Skrevet

Hehe..jeg bare våknet med de tankene i dag.. Kanskje jeg har drømt noe rart.. Og er redd for at jeg skal håpe og tulle for mye her, og så kommer mensen likevel..og så blir jeg bare veldig skuffet og flau..

Spotter aldri før mensen..den bare kommer som en bombe.. Så må bare vente å se.. Har i hvert fall nok å henge fingrene i mens jeg venter..og det er bra, for ventetiden føles uendelig lang.. Har masse som skal gjøres i leiligheten før valpen kommer, pluss at det er en del jobbing før valpen kommer.. :)

Skrevet

Så utrolig kjipt Tankefull, får satse på at det klaffer neste gang da!

Jeg må bare bryte sammen å tilstå at jeg testet i mårrest, "bare" 10 dager før IKM, hehehe...må le av meg selv, bortkasta penger, visste jo det. Menmen.

Ellers har jeg samme trykket i lysken, men begynner å bli vant nå. En annen ting er at jeg er ofte svimmel når jeg reiser meg opp. Sikkert ingenting, men det har vært påfallende mye i dag, tanta mi ble mistenksom etter en stund, for hun så at jeg ble svimmel. Men det kan bare være at jeg ikke er i form ellers.

Skrevet

Tankefull: Uff - så leit da, jeg håper det går bedre neste gang!!! Krysser fingrene for deg!!

Ella26: Vi har jo IKM samme dag (men tror jeg har hatt el tidligere enn forventet), men jeg kommer til å gjøre som deg i morgen tidlig når apotekene åpner; her skal det kjøpes inn både EL-test (har hørt at de slår ut positivt hvis man er gravid) og graviditetstest - sikkert bortkastede penger, men pokker heller, jeg kommer til å gjøre det og det blir sikkert ikke de eneste bortkastede pengene denne uken eller neste!!!

Ellers hadde jeg en drøm i natt jeg da om at jeg var gravid, utrolig rar drøm, jeg stod der med en liten kulemage og pekte på magen på meg selv som stod ved siden av (jeg var liksom to personer), så sa jeg til meg selv: "Se så fine mager vi har(!!!) De er jo ikke så store som sist gang!!!" Husker bare at jeg ble så forvirret over at det var to mager og ikke en!! Da gikk drømmen over i noe helt annet som jeg ikke husker - men jeg glemmer ikke drømmen om at jeg stod der med to mager... Sprøtt!!! Tenk om jeg er gravid og venter tvillinger da!!! Det var tankene mine når jeg våknet i dag morges... =) Kanskje det forklarer tidligere symptomer også?? Vet ikke - men jeg kommer uansett til å kjøpe med meg noen tester i morgen...

Ella26: Hvilken test hadde du kjøpt?

Klems fra

Skrevet

Så spennende da, har alltid hatt litt trua på drømmer. Har dere tvillinger i familien?

Jeg bestilte CB (ikke digital) på nettet for en stund siden, så har et lite lager. Men skal det fortsette slik må jeg bestille på nytt..

Forresten, jeg skulle kaste testen nå, og kastet et blikk på den. La jo merke til akkurat når jeg testet at det kom en liten blå prikk der positiv-streken burde være, men fikk ikke forhåpninger av den grunn. Men nå var det en svak, men blå positiv strek. Men man skal jo ikke lese av et halvt døgn etter..Vet jo det, men får jo litt forhåpninger da...

Skrevet

Har ikke tvillinger i familien, min oldemor var tvilling - men det er så langt tilbake i tid og det finnes ingen tvillinger i verken min eller manns familie - så tviler på at det ligger noe i genene, men sjansene for tvillinger øker jo med alderen og jeg er jo ingen ungfole heller, er 32 år, og satser på at dette blir siste graviditeten...

Hadde jo egentlig bare tenkt å få en, men hvis det viser seg at det er to er de selvsagt hjertelig velkommen =) Hvis det er to kan jo det forklare de tidlige graviditetssymptomene så langt, er fortsatt så øm og hoven nedentil, kvalm og uggen i bølgedaler, fortsatt nedpress/øm over livmoren, dette er nå fjerde dagen på rad. Føler meg ellers ikke noe dårlig form, altså syk på noen annen måte, så håper jo at det er liten spire her da =)

Oj - ja man skal jo ikke se på testene et halvt døgn etter, men skjønner at det gir forhåpninger, jeg kommer selv til å kjøpe test i morgen jeg, kjøper vel flere i samme slengen...

Lykke til da Ella26

Klems

Skrevet

så spennende da ella26 svakt pos!! det er jo drit sjelden det slår ut feil... sellom det går over tiden... alle jeg vet om som dette har skjedd med har vært gravide.... men sjangsen for kjemisk er jo der da...

Håper på dine veine!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jepp - testet med clearblue eggløsningstest + graviditetstest = Negativ begge deler, men det var jo forventet! Får vente i 7 dager til, hehe =)

I dag har jeg kjent at brystene har blitt ømme, stod i dusjen på morgenen i dag, og da syntes jeg det var vondt når strålene traff puppene, er mer øm i det ene brystet kontra det andre... men er fortsatt overbevist om at jeg har en spire ja =)

Synes liksom dagene går så sakte nå frem til testing...

Skrevet

Takk tankefull!

Jeg er så utrolig letta i dag, skrev inn til en gynekolog på nettet (måtte betale for det, men var så nervøs) ang smertene jeg har på høyre side, var jo redd for at jeg skulle ha en tett eggstokk av endometriose. Fikk svar i dag, og hun trodde ikke det var det - men at det hadde oppstått en blødning under eggløsning som forårsaket en cyste fylt med blod. Så mest sannsynlig går det over, men hvis ikke anbefalte hun at jeg drar til legen på ultralyd. Veldig letta over svaret, nå er det bare å vente å se om det er noe i tillegg til en cyste der nede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...