Gå til innhold

Hvordan går det med dere med magemurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det enda, begynner nesten å bli litt bekymret...Det er konsentrert på en plass i siden, så tror neppe det er noe graviditet på gang. Dessuten hadde jeg en liten blødning i dag, jeg bruker tross alt å spotte litt midt inni sykluser, men..Huff, ikke høye forhåpninger nå nei..Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan, jeg har fortsatt ømhet på høyre side.. En smule mindre øm i dag.. Lurer på om puppene mine er litt ømme, eller om jeg bare innbiller meg det.. :) Føles som en evighet til ikm.. Tipper det blir ikm helgen uke 47, men er nå usikker på hvilken dag siden jeg ikke har kontroll på el denne pp'en.. Ei venninne sa i dag at det kanskje kan være egget som har problemer med å slippe pga medisinen..at det er derfor jeg er øm enda.. Håper ikke det er årsaken..

Skrevet

håper det går veien da..!!!

jeg har fortsatt murringer, kommer og går.. og stikker litt, men ikke så mye som det har gjort.

Men en ting jeg kom til å tenke på når jeg var ute i stad uten jakke!!

FY så vondt jeg fikk i puppene....., verka veldig , er det normalt, eller er det et symtom? husker liksom ikke om det har vært sånn når jeg ikke har vært gravid, men vet jeg har hatt de samme smertene i bryst ved kulde spes med nr 1... sikkert ettersom han er født i aug.. he, he

Skrevet

Hei Tankefull, vet ikke om det er et symptom..men jeg får også litt verking i brystvortene når jeg fryser idag.. Kjente det i dag tidlig da jeg stod opp, og kjenner det nå..for det er så kaldt i leiligheten.. Er ikke veldig vondt, men litt småverking og stikker litt på en måte..

Skrevet

Nei jeg har heller ikke kontroll på EL, jeg har jo vært ganske presis med å få TR den 20. hver måned, men da kom isåfall EL før tiden denne måneden. Vet ikke hva det kan være. Kjenner også at jeg er litt hormonell i dag, hissig og følsom, hehe..Har sikkert sammenheng med at jeg blødde litt. Skulle ønske man kunne teste rett etter EL, det er jo som tortur å vente..

Skrevet

Nå stikker det i høyre siden min... Selv når jeg sitter stille... Og brystvortene er ømme å ta på!!

Skrevet

Jeg har trua på at det er positive tegn for deg dette :) Jeg derimot mistet helt motet av blødninga. Tenkte først at det kunne være en festeblødning, men det er vel så få som har det..

Skrevet

Tror det 15-20 % som har festeblødning..

Jeg håper dette er min pp, men samtidig har jeg på følelsen av at dette bare er noe helt annet og kroppen min bare lurer meg... Har blitt lurt et par ganger før, så nå tør jeg ikke håpe alt for mye.. :)

Skrevet

Nei vi får vel prøve å holde forhåpningene nede og bite tenna sammen til det blir testing :)

Skrevet

Jess..må det.. Men, skulle gjerne visst om det jeg kjenner virkelig kan være graviditet.. Men, det er jo så mange forskjellige måter å kjenne eller ikke kjenne det på.. Og det kan også forveksles med så mye annet..

Skrevet

I dag er ikke ømheten så merkbar lenger.. Nesten litt skuffet.. :-P

Men, er i rar form i dag.. Har lite matlyst og er slapp.. Sambo ble nesten bekymra, for jeg er så rolig.. Er litt rar i magen på en rar måte..

Skrevet

Kanskje ømheten har gitt seg pga noe har funnet seg til rette der nede? Her skifter humøret ofte i dag, tidlig på dagen hadde jeg HELT sikkert graviditet i eggleder..Så overbeviste jeg meg selv om at jeg sikkert bare hadde en cyste. Så gikk ømheten litt over, og jeg hadde ikke trua på noen ting. Nå derimot, har jeg et lite håp. Har nettopp blitt sinna på samboeren min for han ikke kom å spiste med en gang jeg ropte at maten var klar, hehe, skal ikke være enkelt altså...

Skrevet

Hehe..jeg vet ikke jeg.. Jeg skulle ønske jeg kunne teste nå!! Har ømme brystvorter..

Skrevet

prøver liksom å ikke føle etter symtomer jeg da, men nå er det vansklig å la være...

Tom mannen min sa i stad, så store pupper du har fått a!...... og blodårene synes veldig godt, nesten som de har lagt seg på utsiden av flesket eller no, he, he...

Vet ikke hvordan jeg skal forklare denne følelsen i magen, men det bare kjennes ut som det er noe der på en måte.....!?!

Jeg tror jeg er gravid, men det har jeg vært sikker på før også uten at det har stemt, så må jo bare vente.....

En annen ting er denne verkende følelsen i bekkenet eller hofta eller hva det er, her om dagen bare svikta ene bentet mitt helt, vondt som fy, men så var det over igjen.......... BLIR GAL

Skrevet

Har magemurring så det holder... Har holdt på sånn i ca 3 dager nå, med en liten topp i stad, magevondtet begynner å bli litt bedre, bare en verkende murring nå, men vondtet på høyre side slipper ikke helt taket... Er så trøtt, så trøtt og småkvalm. Er bare på dag 15 i syklusen min, første dag i siste menstruasjon: Fredag 24.okt - så det er nok bare EL, men har passet på runder i sengehalmen annenhver dag siden forrige fredag, siste gang i går, MEN.... mannen har dratt på utelandsreise i dag, så er usikker på om det blir noen fulltreffer denne første pp`n... blir jo ikke noe før til tirsdag igjen og da er EL over for denne gang, men vi får bare leve i spenningen å se...

Vi har satt oss opp på samme IKM dag vi Ella26 1.pp... Det blir spennende å følge hverandre, jeg krysser fingrene for deg, akkurat som jeg gjør for meg selv!!! Er jo bare i 1 pp, så forventer jo selvsagt ingenting, men håpe kan man jo alltids, hehe =)

Klems

Skrevet

Det høres jo ut som hele gjengen har høyre eggløsning og opplever den samme ømheten - kanskje er det vanligere enn man tror når man driver med prøving.

Meg og lille snuppis: Tror nok dere har truffet på EL - svømmerne kan jo leve ganske lenge og hvis du har IKM samtidig som meg så er nok EL overstått for deg også?

Vi hadde ikke noe sengekos i går siden jeg har litt vondt, vet ikke om det kan gjøre vondt verre. Men på den andre siden, det er jo freddan, hehe...

Skrevet

Ja, du sier noe der Ella.. Tror ikke jeg er gravid jeg..

Skrevet

Ja, eller så må jo svaret være at ALLE er gravide..hehe...jeg stemmer for det!

Skrevet

Haha, ja!! ;)

Skrevet

Hahaha, slenger meg på denne jeg også =)

Skrevet

Oppdatering i dag? Hvordan går det med dere? Har dere symptomer?

Her er det samme faenskapen, har press på høyre side. Så tror ikke det er noe annet på gang enn endometriose, skal bestille legetime på mandag...

Men...det berømte men`et...jeg har også masse hormoner i kroppen, kviser og trøtt og følsom, sånn som jeg bruker å bli ved mensen..Så har lyst til å teste snart!

Skrevet

Jeg har antydning til ømhet i dag også... Men, veldig lite... Har veldig ømme brystvorter og areola ser på en måte "hoven" ut... Men, ikke tykkere eller mørkere...

I går og i dag har jeg vært litt uggen..ikke hatt matlyst...men, godis går ned... :)

Har du veldig vondt du eller, Ella??

Skrevet

Det går veldig opp og ned, når jeg står opp om morgenen er det så godt som borte, men utover dagen når jeg står mye kjenner jeg det godt. Ikke direkte vondt, men for å beskrive det best er det som om det er noe "lim" eller noe som drar huden på høyre side innover. I dag stråler det litt nedover også. Jeg sa det nettopp til samboeren min - jeg blir ikke kjempelei meg dersom vi ikke klarer å bli gravid på første forsøk - men jeg blir lei meg dersom jeg har langtkommet endometriose...

Når skal du teste da Pfeew? Spent på dine vegne :)

Skrevet

Hmm..vi får bare vente å se når ikm kommer.. Lengter etter å kunne teste! Men, meget forberedt på en negativ test..og deretter mensen.. Redd skuffelsen blir stor hvis jeg håper alt for mye..

Skal teste på onsdag tenkte jeg..... Du da?

Skrevet

Har ikke IKM før 20. nov, men tenkte jeg skulle prøve å teste for morro skyld om en uke..tror det må være første gang jeg har gledet meg til å starte på ny jobbuke, for da går tiden fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...