Gå til innhold

Tromsø?


mamman til snart 3 ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søndag e litt dumt da det er helg og man har ofte planer synes jeg...kan vi ikke ta det førstkommende uke sånn i sju tida på kvelden eller noe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,æ tilhøre egentlig juniklubben, men ser her hos dokker at dokker oxo planlegg treff hær i Tromsø...ka me å slå oss sammen? vi e færre, så vidt æ vet,men har bestemt oss for å møtes... så sia dokker har kommet lengre i planlegginga kan vi kanskje hive oss på dokker?:)

 

Så en ide, ka me å sette opp treff på BMI-treff sia så kan alle som vil komme komme?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må vel gå an dere?:) Skal vi bare føre opp et BIM-treff neste tirsdag klokken 19? Er du enig, Mamman til Victoria, siden du startet dette forslaget? Synes ellers at alle BIM treff har vært på dagtid, så nå hiver kanskje flere seg me siden det er på kvelden og flere har mulighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige gang jeg var gravid så var jeg på et treff der alle som ville kunne treffes. og da var noen 5 mnd på vei og noen 8 mnd og noen 3 mnd. er litt gøyere å møtes når man er akkurat like langt på vei...så jeg vil gjerne møte de som er like langt på vei ;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ska vi forstå det sånn at dokkers møte bare e for juliklubben da? skjønne godt at d e forskjell på en som e 2mnd og en som e 8 mnd på vei...men d e jo ikke d e snakk om her...enkelte mammaa e jo bare skilt me en dag... Da får vi lage treff skjøl da, men vil bare si at alle juli-mammaan e invitert t oss:)

 

Juniklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å klart vi kan være lamme juliklubben ;) d blir jo bare ksoelig at vi blir flere...passe d for dokker på tirsdag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe god ide` :) kanskje du har mulighet til å gjøre det?? tror du vi må reservere bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir kjempe koselig. da reserverer vi bort på grunder på tirsdag kl 19 ;) gleder meg til å møte dere ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...