Gå til innhold

Tromsø?


mamman til snart 3 ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei... jeg har termin 4 juli, og bor i tromsø :D når har du? og hvor gammel er lille victoria? jeg har selv en gutt på 1år og 8mnd fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!!

ut ifra hva jeg har regna ut sjøl så har jeg termin 10 juli :)

Og Victoria er 1 år og 7 mnd :) hadde vært gøy og treffes etterhvert som magene bynner å vokse :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei! :)

Har sjølutregna termin 11 juli, legetime på freda så da får vi se om d stemme..

Min første graviditet så e littegranne spent.. :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe vi får tid til å møtes etterhvert da. Møtes på kafe eller no når magen bynner å vokse litt. Er jo artig å blir kjent med noen som man kan være sammen med i permisjonstida :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært koselig å møtes ja :) har enda ikke vært hos lege, ikke ringt engang ;) men skal gjøre d imorra :D e jo tidlig enda! kossn e formen? min har vært fin til no, litt småkvalm, men ellers bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe trøtt i 2 uker for 2 uker siden...hehe...men nu merker jeg ingenting....men d kommer vell....var ufattellig kvalm sist...så blir vell kvalm snart...hadde jo vært supert visst jeg ikke ble d da...hehe...

føler at jeg har lagt veldig på meg allerede, men det det er vell bare innbilding....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kanskje etter jul en gang? Har litt lyst å være over de magiske 12 ukene i hvertfall.. Også har jeg ikke lyst å "offentliggjøre" det før etter de magiske 12. Det er ikke det at jeg er kjedis og at graviditeten min kommer til å bli slått opp i Se å Hør, men man liker jo å være litt på den "sikre" sia først.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei alle sammen!

Hiver meg på her.Er gravid med min første,og har også termin i juli.26 for å være mer presis.Hadde vært gøy om vi hadde møttes på nyåret:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Der fant æ dæ,ja.Hihi

No må vi få ordna et sånt treff snart.Æ glæde mæ til å se kæm andre som e gravid å som skal ha e juli.

Håpe formen din blir bedre snart

klem til dæ pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde vært trivelig å møtt flere fra Tromsø med termin i juli. Men helst på ettermiddag/kveld sian æ jobba tel 16 i ukedagan. E søndaga et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...