Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #27 Skrevet 5. november 2008 Ja, for det skal man liksom regne med at små barn har klart for seg? Nei, vet du hva, Småsporvinj, med respekt å melde synes jeg ikke om din "metode".
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #29 Skrevet 5. november 2008 Dessuten er det synd at du ødelegger tråden, Småsporvinj. Temaet her er altfor viktig til at det bables i vei om alt mulig og hovedtema kommer ut av fokus. Derfor trekker jeg meg herved.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #30 Skrevet 5. november 2008 Hun har vel fått svar på det hun spurte om, har hun ikke?
KaMa Skrevet 5. november 2008 #31 Skrevet 5. november 2008 Du trenger da ikke å synes noe om småsporvinjens metode, anonym. Det var ganske sikkert ikke en metode men et resultat. Selv satt jeg å grein på kjøkkenet med min 2 og 1/2 åring som skreik voldsomt fordi han ikke fikk kjeks til frokost, etter å ha vært våken siden kl 3.15 i natt. Heller ikke en metode, men et resultat av å være frustrert og sliten. Sånt skjer, men det er milevis langt fra å skrike til ungen og å være fysisk.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #32 Skrevet 5. november 2008 Det var forøvrig ikke et resultat av å være resultat av å være frustrert og sliten heller. Mer for å finne på noe å avlede oppmerksomheten hennes fra å være sur for å ikke få viljen sin. Gjorde noe av det samme da jeg jobbet i barnehage. Hadde en gutt som aldri ville ha på seg sko da han skulle ut. Så en dag vi skulle ut satte jeg meg ned og sutret ved siden av ham og sa jeg ikke ville ha på meg skoene mine. Funket som bare det, gutten ble med ett veldig behjelpelig og skulle vise meg hvordan han tok på sine sko, og så hjelpe meg med mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå