Gå til innhold

Det gikk riktig dårlig på ultralyd


Tobarnsmamma!!!

Anbefalte innlegg

Dette har vi ventet på! Gratulerer så utrolig mye med vidunderet! Og det er han, et vidunder :) Så fint at ammingen går bra. Lykke til med operasjoner som kommer i fremtiden. Kos deg som tobarnsmamma!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYKJE TOBARNSMAMMA!

 

Endeleg, nesten tre år etter at denne tråden der vi starta vår felles reise frå å vere gravid, så beskjeden om at dette ikkje går, til at vi no begge har fått barnet vi har lengta etter. Spesielt for deg vart vegen lang, og eg er glad langt inn i hjartet for å høyre at du endeleg har fått din etterlengta vesle prins. Unner deg gleda no av heile mitt hjarte!

 

Endeleg har du to barn heime. Endeleg har du fått sett storesøster sine auge funkle i møte med sin nyfødte lillebror. Endeleg er du framme på denne reisa!

 

Eg ønsker jo eigentleg ikkje at tråden her skal slutte, hadde jo sånn sett vore kjekt å følge deg vidare. Kjenner deg jo ikkje, men føler likevel at eg kjenner deg. Men uansett om tråden fortsetter eller slutter no, det er uendeleg godt at den enda med at vi begge fekk eit barn, som vi ønska oss. Det kan kanskje også gi håp til andre som havner i den vanskelege situasjon vi gjorde i november/desember 2008.

 

Mange klemmar til deg!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lest igjennom tråden og grått mange tårer og smilt litt underveis. For en vei mange av dere har hatt.. Får helt vondt av dere. Har selv prøverørsbarn etter mange års prøving, men det er ingenting mot hva dere har vært igjennom. Masse lykke til videre på livets lange vei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wow dere! Åhhh. Sterke er dere! Takk for at dere har delt dette. Håper dere koser dere med deres små. Ble så glad for at dere begge fikk deres etterlengtede små. Også venter to engler dere! Mistet i SA for 2 uker siden og tårene sitter løst selv om jeg ikke hadde tippet 5 uke enda. Klemmer til dere begge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...