♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. november 2008 #26 Skrevet 3. november 2008 Her bakes det myye, og vi har faste sorter som vi bare MÅ ha =) *Pepperkaker *Kakemenn *kokkosmakroner *Huldakaker *Havreflarn *Harde vaffelhjerter *Kromkaker *Sandnøtter *..og den siste sorten klarer jeg ikke å huske i farten.. =/ Men det bruker å være 9 sorter =) Men lager ikke store porsjoner!!!! Ellers så baker jeg kanelbrød, og rosinbrød. Og til konfekt, lager vi: *Snikkerskonfekt *Peppermyntekuler *Knekk *Delfiakake Er så kos når julemåneden kommer, og kakelukten kommer i hus =D Gleder meg :)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. november 2008 #27 Skrevet 3. november 2008 dere har glemt sjokoladeboller. nam nam. sånne klissete som man ruller i kokos. nesten som punchboller.
Alba44 Skrevet 3. november 2008 #28 Skrevet 3. november 2008 Jeg skal bake vørtebrød, fletteloff, rundstykker, kanelsnurrer og kransekakestenger. Muligens noe mer også. Tradisjonelle julekaker er ingen av oss så glad i, men mamma og svigermor baker så får smake av dem )
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 3. november 2008 #29 Skrevet 3. november 2008 Melkekjeks, sirupssnipper, kransekake, sjokoladekake, gulrotkake, daimkake, suksessterte og ostekake. Nam!! Gud som jeg gleder meg til jul;-)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #30 Skrevet 3. november 2008 Jeg har vært på Noka i snart tre dager, så jeg sitter her og sikler på tråden din... ;P Det blir risboller, pepperkaker, krydderkake, honningkake, og hjemmelaget konfekt i år også.... *drøøøøømmer*
lure Skrevet 3. november 2008 #31 Skrevet 3. november 2008 -pepperkaker -sjokoladekuler -havreflarn -krydder boller -ingefærkake -sandnøtter -kromkaker det jeg kommer på nå.
Ninemi Skrevet 3. november 2008 #32 Skrevet 3. november 2008 -Sjokoladekake -Suksessterte -Daimiskake -Pepperkaker -Sarah Bernard -Rundstykker -Julebrød -Konditorens julegodt nam nam.... =)
kråke76 Skrevet 3. november 2008 #33 Skrevet 3. november 2008 "mastermind" kan jeg få oppskriften på mintkjeks? hørtes veldig godt ut!! er så glad i ting med mint i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå