monca*84*j12 Skrevet 3. november 2008 #26 Skrevet 3. november 2008 Jeg bare føler jeg må si noe her... Det står på pakkningsvedlegget på cb at man ikke skal lese av tester etter så så lang tid da det da kan komme feil resultat.. som fks falsk positiv.. Det er en grunn til at det står dette i vedleggene, fordi kjangsen for falske streker absolutt er til stede etter lang tid! Man skal jo heller ikke plukke fra hveradre tester..... Man girer seg unødig opp... Var jeg deg ville jeg dratt og kjøpt en cb dig... Den kan ikke tolkes og gir deg ok, noe brutalt, men ærlig svar... håper testene dine snart blir positiv og at jeg tar feil i denne saken, men jeg trur ikke du er gravid.. du burde som du nevner selv hatt mye sterkere positive tester etter såpass lang tid! Lykke til
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #27 Skrevet 3. november 2008 Jeg må nesten si noe, jeg og... hehe. Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene testet jeg ca. ved IKM (pluss/minus et par dager), og fikk negativt svar. Men begge gangene sparte jeg på dem, for å kaste dem siden (hadde en god grunn, lover!). Da jeg så på dem etter flere timer, i det ene tilfellet ett døgn, var de svakt positive. Selv om man egentlig ikke skal stole på det, så var jeg altså gravid, så det er mulig å få et "riktig" svar lenge etter. Når det er sagt. Jeg tror ikke du er gravid. Gjør som hun over her sier. Kjøp deg en CB Digital.
3barnsmor? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #28 Skrevet 3. november 2008 Ok,takk for svar alle sammen. Jeg har kjøpt nye tester uansett nå. Men hvorfor mener du som feks ogås fikk positiv etter at tiden gikk ut at jeg ikke er gravid selv om det som skjer meg nå faktisk har skjedd deg å du var gravid? Bare lurer(ikke fordi jeg selv mener jeg er gravid, jeg har ingen ide lenger) Er jeg gravid så er jeg vel alt fra 6 til 8 uker på vei helt nøyaktig.
3barnsmor? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 3. november 2008 Jeg kjøper ikke digital, den har jeg fått en gang før å den ble falsk negativ.
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #30 Skrevet 3. november 2008 Bare fordi du ville i så fall vært så langt på vei at testen hadde blitt positiv med en gang. Men jeg kan jo ikke vite helt sikkert om du er gravid eller ikke. Kroppen er en merkelig ting. Jeg hadde vurdert å tatt en tur til legen hvis testene enda ikke er positive.
3barnsmor? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #31 Skrevet 3. november 2008 Forrige test når jeg var gravid ble svakt positiv, der tok jeg bilde av testen å tok den med på apotekt for å spørre om den virkelig var positiv. Da var jeg vel en 7-8 uker på vei faktisk. Da fikk jeg beskjed om at en strek var en strek, MEN der kom den svake streken så jeg så den ganske umiddelbart da men det var med en annen sort test QR var det. Vet ikke hvordan den er iforhold til clearblue jeg?
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #32 Skrevet 3. november 2008 Nei, jeg vet ikke. Føler at jeg er litt ute på dypt vann her. hehe. Du må rett og slett teste en gang til om noen dager. Jeg ville bare to at testen blir positiv ganske kjapt om man er 7-8 uker på vei.
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #33 Skrevet 3. november 2008 Det var forresten QR her.
monca*84*j12 Skrevet 3. november 2008 #34 Skrevet 3. november 2008 Jeg mener ikke at det er umulig at du er gravid... Jeg håper jo for din del at du faktisk er det... Men, siden det står på pakkningsvedlegget at man ikke skal lese av testen etter så så lang tid bør man jo ikke gjøre det... Derfor ville ikke jeg stolt på den... Angående Qr har jeg opplevd og få skygge strek uten at det faktisk var noe... men jeg var nok bare uheldig... Noe du anonym kanskje var med cb dig.. trur nok de over all er riiimelig sikre altså... men hey, jeg er ingen ekspert her jeg heller=)
3barnsmor? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #35 Skrevet 3. november 2008 Har lest at QR er litt mer usikker enn cb og kan gi mer falske positive tester. Har dog ikke hørt om så mange CB som har gitt falske positive, men alt er mulig. Jeg sitter ikke å sier ejg er gravid, jeg er bare veldig i tvil. Har mange tegn på at jeg er, men samtidig ikke. Vanskelig å forklare. Har nå uansett kjøpt meg en ny test som jeg tar i morgen tidlig er planen.
3barnsmor? Skrevet 4. november 2008 Forfatter #36 Skrevet 4. november 2008 tok en ny test i dag ,men den var negativ. Holdt den i koppen i 10 sekunder da, kanskje litt lenge men men teststreken kom jo opp som den skulle. Kommer ikke mensen snart så får jeg vel tusle meg en tur til legen da.
3barnsmor? Skrevet 4. november 2008 Forfatter #37 Skrevet 4. november 2008 Må si jeg skjønner lite, etter 4 timer kommer det faktisk en svak strek igjen. Men er jo som de sier at man ikke skal se på testen etter 10 min...men vanskelig ja. Jeg tok testen fra hverandre nå også, bare for å se om streken var der hele tiden. Det var den ikke. Men nå fikk jeg sett på den sånn at jeg visste sånn ca når den kom, å det tok litt under 4 timer, tok testen kvart over/ti på halv 7, å klokka 11 var den svake streken der. Men er nok ikke gravid, hadde jeg vært det så ville den nok kommet med en gang.
3barnsmor? Skrevet 8. november 2008 Forfatter #38 Skrevet 8. november 2008 Skjønner ikke hvorfor du kommer inn på maja28, jeg var inne for å se på bildene mine nå å det ligger under anonym litt til fortsatt. Jeg er ikke maja28 så rart du kommer inn på en annens side når du er inne på mitt album? Kan du sjekke igjen om samme feilen kommer opp? For da må jeg sende mail til de som driver her for da må det være noe feil her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå