Gå til innhold

HJELP!! Ang clearbluetestene og skyggestrek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i morges, fordi den andre jeg tok nokså sikkert var ugyldig. Så tok jeg den i morges, kom ikke noe plussstrek å glemte den helt bort.

Måtte ta en titt igjen når jeg kom hjem nå, å nå ser jeg helt klart å tydelig en skyggestrek der. Det er et plusstegn, er det noen her som har hatt skyggestrek uten å være gravid(selv om man ser på testen senere enn man skal) jeg har aldri fått det før.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå tok jeg testen fra hverandre å da var streken mye tydeligere. Er jeg gravid så vil jeg tro jeg er sånn rundt 7-8 uker på vei, er det ikke rart at testen skal være svak da? Eller??

Skrevet

Må desverre først si at jeg har hatt mange av den sorten uten å være gravid. Men hadde også en slik når jeg var ravid... men som du sier, litt rart om du er så langt kommet... krysser fingrene for en sterkere om noen dager=)

Skrevet

tror du er gravid....:)

Skrevet

har du hatt mange cb med svakt positiv uten å være gravid? Trodde det var veldig veldig sjelden jeg, men om du har hatt mange så må det være flere tilfeller der ute som også har svakt positivt uten at de faktisk er gravide da..................

Skrevet

i løpet av de to årene jeg prøvde så vil jeg kalle det "mange tester" so ikke vet jeg=)

Håper virkelig du er gravid altså, ville bare fortelle min opplevelse tilfelle det ikke er slik denne gangen.

Skrevet

Dette har hendt meg 2 mnd på rad og jeg er ikke gravid ;O( synes vi skal sende mail til CB å fortelle dette, for disse testene var ikke slik for 5år tilbake.

Skrevet

Oj, så rart da. Ja jeg får ta en test til i slutten av denne uka for å se om den virkelig er positiv. Kan jeg legge inn her så noen kan se på den å si hva de tror? Tok bilde både når den var i hylsa og når jeg "plukka" den fra hverandre.

Skrevet

Ja prøv å legge ut bildet, jeg fikk ikke frem den streken på bilder, hvis det er en trøst.

Skrevet

hvordan legger jeg ut bilder her inne da?

Skrevet

fant ut hvordan jeg gjør det da, men da kommer jo navnet mitt opp på albumet gjør det ikke? Eller kommer nicket opp?

Skrevet

Jeg tror det bare kommer opp nick.

Skrevet

Hei! Jeg testet med cb et par dager før ikm de to siste pp og fikk veeeeeldig svake streker begge pp, den første pp tok jeg en cb 3 dager før ikm og fikk en svaaaak og tynn strek, måtte stirre på den i lyset, men hadde jeg bare sett fort på den ville man ikke sett noe. Jeg tok en cb igjen dagen før ikm og den var enda svakere. Det samme skjedde neste pp, 3 dager før ikm og samme svake streken. Jeg tok tester pga ekstremt mye symptomer, alt var annerledes enn før. Men jeg fikk mensen på ikm likevel. Denne pp har jeg ikke hatt alle disse symptomene som jeg hadde, har derfor ikke testet, men jeg er sikker på at det var såkalte kjemiske graviditeter jeg hadde de to pp pga alle symptomene og svake tester. Rart at du ikke har fått sterkere streker hvis du er så langt over ikm,da. Da er det vel usannsynlig at du har en sånn kjemisk graviditet og. Hmmm må bare ønske deg lykke til, krysser fingrene for en spire i magen din =)

Skrevet

ok, men har lagt ut bilder nå. Men på den i hylsa klarer jeg ikke å se det på bilde(men jeg er nærsynst å trenger briller) men på den som er plukka fra hverandre ser jeg den men svakt men trenger som sagt briller. Ser og så de veldig klart her hjemme. Noen som kan ta en titt å si hva de tror?

Skrevet

Jeg mener jeg ser noe på det bildet der testen er plukket fra hverandre, men som regel så pleier det å bli en tynn blå strek med svakt blått utover, når den er positiv.

Skrevet

ja jeg har aldri plukka frahverandre så aner ikke. Men streken er vel en skyggestrek og har ingen farge nei. Så da kan jeg regne den som en falsk svak positiv?

Skrevet

hvordan finner jeg det bildet forresten?

Skrevet

Tror det skal ligge under nicket mitt. Nå er ikke jeg så kjent her inne, men etter som jeg har forstått så ligger det under nick.

Men jeg burde vel strengt tatt se bort fra denne testen, selv om jeg aldri før ha opplevd at teste har blitt falsk positiv uansett hvor lenge etterpå?

Skrevet

Når jeg trykker på nicket ditt får jeg opp Maya28 eller noe sånt. Er det deg?? Uansett, jeg finner ikke noe bilde der.

Skrevet

Hei ! jeg testet idag 7dpo, holdt ikke ut lenger, og har desse skyggestrekene dere snakker om ... Hva betyr det? ?

Skrevet

skal ligge på anonym litt til tror jeg om du sjekker på nick lista så finner du meg sikkert.

Skrevet

Jo, jeg finner deg. Men jeg kommer inn på siden til Maja28. Og der er det ingen bilder.

Skrevet

finner ikke bilde jeg heller:( vil gjerne se det, for jeg har nemelig også opplevd å få skygge strek på CB uten å være gravid.... tiktignok kom denne skygge streken etter tiden var gått ut.. men jeg trodde jo jeg var gravid jeg da.... hadde prøvd i over et år, og hadde kun hatt negative tester... så ble kjempe glad, men nei da, den var falsk..... ble gravid to mnd etterpå og da ble krysset helt anderledes enn den gangn jeg trodde jeg var gravid..:)

test igjen i morgen el noe også kikk på testen helt til tiden er ute... hehe;)

Skrevet

Men skyggestreken kom med en gang.. æsj, jeg fikk slik hopp i hjertet når jeg såg det men,nå vet jeg ikke helt lenger.. får vel bare vente litt til..holde ut en uke med venting..

Skrevet

du som fikk skyggestrek med en gang kan nok være veldig veldig sikker på at du faktisk er gravid. Gratulerer så mye med spiren i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...