Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #26 Skrevet 4. november 2008 Dette var triste nyheter, sender dere gode tanker. Husk at i morgen ved fødselen så skal du be om smertestillende, det skal ikke behøve å gjøre vondt for deg nå i denne situasjonen. Jeg har også mistet sent, i uke 22, og man må føde etter ett visst antall uker, det er det beste for kroppen. Det er normalt at det tar et døgn ca fra man starter opp med riestimulerende midler til det hele er over. Husk å be om å få smertestillende for den fysiske smerten. Jeg anbefaller også at du tar imot tilbudet om samtaler i etterkant, utrolig tøft dette og det kan ta tid å få det bearbeidet. Jeg valgte å se babyen min etter fødselen, det er noe du også kan tenke på. Hør hva jordmoren anbefaller deg.. bare ta kontakt med meg på pm om du vil det, har vært igjennom dette to ganger før så har endel erfaring. Trøsteklem til dere i denne tiden fremover.
april-nurk på vei=) Skrevet 4. november 2008 #27 Skrevet 4. november 2008 Kjempetrist å lese...Håper dere får all den hjelp dere trenger i tiden fremover. trøsteklem
VinterSol+2 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #28 Skrevet 4. november 2008 takk for støtten jenter. nå er det over. Min lille gutt ble født mandag 3.november, klokken 14.35. fødselen var godvond. jeg brukte ikke smertestillende. ville ikke ha. livmoren var så liten, at smertene satt bare langt nede. lillegutt ble født med bare mamma og pappa som vitner. men så var han også så utrolig bitteliten at det var ikke noe problem å presse han ut. vi ringte på sykepleier etterpå. og legen kom og hjalp meg få ut morkaka. da hadde jeg ikke mer rier å bruke. av en eller annen grunn var det ingen jordmødre tilstede overhodet. vi fikk ha gutten vår for oss selv en stund etterpå, han lignet på pappaen sin. det var godt å få ha han litt, og å få tatt farvel på en skikkelig måte. for meg var det veldig riktig å føde han, og å se han etterpå. nå er det veldig tomt og ensomt. de siste mnd med kvalme og bekkenløsning er liksom bortkastet. når jeg er i dusjen, -så er det bare jeg som dusjer, ikke jeg og den lille i magen. men vi kommer oss gjennom det. jeg er glad jeg er i et stabilt, bunnsolid forhold og at vi har en fantastisk liten datter å glede oss over. en sørger ikke hele tiden. men stadig vekk. takk for meg. heretter finner dere meg på ufrivillig abort.
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 5. november 2008 #29 Skrevet 5. november 2008 Så trist. STOR GO KLEM fra meg.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #30 Skrevet 5. november 2008 huff:( finner ikke ord....varm god klem fra meg....
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 5. november 2008 #31 Skrevet 5. november 2008 Ble helt på gråten når jeg leste dette!!! Det gjør meg vondt å lese! Jeg har egentlig ikke ord jeg, og jeg kan bare forestille meg hvor smertefullt dette er for dere. Ord blir fattige! Ta vare på hverandre.... *mange klemmer*
¤A-09¤ Skrevet 5. november 2008 #32 Skrevet 5. november 2008 Uff, dette var veldig trist å lese:-( Ta godt vare på hverandre i tiden fremover. *trøsteklem*
Mamman til Mia Camilia Skrevet 5. november 2008 #33 Skrevet 5. november 2008 Vil gi deg en skikkelig god klem. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå