VinterSol+2 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 om det var kollisjonen på tirsdag, eller om det var noe helt annet, er vanskelig å si. men dette svangerskapet ble altså ikke lenger enn 15-16 uker. lille i magen lever ikke lenger, og i morgen legges jeg inn på sykehuset for å føde. eller "føde" om du vil. det vil bli rier osv, men forhåpentlig lettere enn en normal fødsel. dette er tungt, leit og ubegripelig. og tanken på å gå kvalm nye tre måneder i nær fremtid er ikke aktuell.. ikke enda iallefall.. det tok altså nesten en uke før legene trodde på meg, at noe var galt. og selv i dag, på ultralyd, fikk gynekologen sjokk da han innså at jeg hadde rett. så da takker jeg for meg her på andre trimester. hadde aldri trodd at dette skulle skje meg.
fru H Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Dette var forferdelig trist å høre, sender deg masse gode tanker. Håper hverdagen ikke blir for tung den neste tiden, og lykke til i morgen.
Nea og juniors mamma Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Noe så ulidelig trist, jeg føler virkelig med deg og dine. Den lille ligger godt beskyttet, men desverre ikke godt nok for en event kollisjon. Ønsker deg lykke til videre etter i morgen og håper det ordner seg etterhvert følelsmessig. Viktig nå er å holde motet oppe for deg selv. Stooor og varm klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Nei, så forferdelig trist! Vil bare sende over noen varme tanker, det må være helt grusomt å gå igjennom det du gjør nå! Klarer liksom ikke helt å sette meg inn i det... Det er som du sier veldig lett å tenke at det ikke skjer en selv, og det å bare forestille seg det blir helt merkelig. Huff... du må ha det helt forferdelig. Håper du finner styrke til å komme igjennom denne tiden! Ønsker deg lykke til i morgen og... Klemmer fra meg
mamman til pia, eli og mari Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 uff dette va utrolig trist og lese ønsker deg og dine lykke til og håper og få se deg snart igjen stor og varm klem i fra meg
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Såå trist:( ønsker deg lykke til i morgen, å i neste svangerskap Mange goe klemmer
Venterispenningpånummerto Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Kjære deg, Kan ikke annet enn å si at jeg føler masse med deg. Du kommer deg igjennom morgendagen og tiden fremover, men jeg håper virkelig at du og mannen din har noen gode venner som kan stelle litt pent med dere. Ta vare på hverandre, så får vi håpe at lykken smiler til dere om ikke altfor lenge.
LilleMy med nr3 Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 uff, dette var utrolig trist å høre.. kan ikke forestille emg hvordan du har det nå, men sender deg mange gode tanker og styrke til å komme igjennom dette... masse lykke til i morgen, skal tenke på deg!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Oh my god!!!!!!! Vintersol! Jeg vet ikke hva jeg skal si! Så hva det stod på msn, men siden du står som opptatt ville jeg ikke forstyrre deg!! Jeg syns så ufattelig synd på dere, jeg vet ikke hva jeg kan si for å trøste deg/dere! Tårene renner her, men det er ekstremt liten trøst for dere! Vil bare ønske dere lykke til på en ekstremt tung dag i morgen. Vit at jeg tenker på dere! Stor klem fra oss.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Utrolig trist å høre! Sender mange varme tanker til dere!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Oi, oi, oi... Det var forferdelig trist å lese! Så uvirkelig. Jeg fikk beskjed om at en sa var uunværlig i uke 12, så jeg vet følelsen... men i uke 15/16 er jo bare enda verre!
mor til 2 prinsesser. Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Det var forferdelig trist å høre. Føler med dere. Ønsker dere lykke til med bearbeidelsen og tiden framover.
L1981 Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Neei, så ufattelig trist og lese!! Stakkars dere:( Tenker masse på deg imorgen, og håper dere kommer dere igjennom dette og kan se fremover etterhvert på en ny graviditet! Men skjønner veldig godt at ting virker litt håpløst nå... Jg har aldri mistet så langt uti svangerskapet, men jg mistet 5ganger på under 2år i uke 9, så jg vet hvor tomt, jævlig og håpløst alt føles!! Ønsker dere lykke til imorgen, og i fremtiden! Stor trøste klem!
*juble juble* Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Dette var utrolig triste nyheter. Håper du har styrke til å komme gjennom morgendagen. Tenker på deg og dine, og tiden som venter dere. klem fra meg
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 Så trist! Lykke til i dag! det er jo helt ubegripelig.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #17 Skrevet 3. november 2008 Aå uendelig trist å lese! Jeg føler med deg på det sterkeste. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer...
Bilba og gutta :) Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 Ånei... Jeg sitter her med frysninger og tårer i øynene og skulle bare ønske jeg kunne gi eg en god klem. Ingen skulle trenge å oppleve noe sånn.... og i tillegg ikke bli tatt på alvor hos de som burde vite bedre. Kommer til å tenke mye på deg i dag.... lykke til med fødselen og de nærmeste dagene. De vil bli tunge, men dere kommer dere gjennom det...det må dere bare....og snart er det deres tur! Klem fra meg
Tobarnsmammaen Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 Dette var fryktelig leit å lese. Føler virkelig med dere. Har selv mistet et barn så vet litt av hva du/dere går gjennom. Ta godt vare på hverandre i tiden framover. Det er superviktig! Lykke til med fødselen, håper og tror du har gode folk rundt deg som gir støtte og trøst. Mange gode klemmer herfra:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. november 2008 #20 Skrevet 3. november 2008 venninna mi mista og i uke 15.. skjønner det er drit tøft!!! huff men hvorfor må du føde? ho ble lagt i narkose og de tok den ut for henne, siden det ikke er så stort enda så gikk det ann.. må være fælt å bli satt igang med det man veit i tankene.. huff.. føler med deg
Randis Skrevet 3. november 2008 #22 Skrevet 3. november 2008 Huffa meg så trist. Dette må være tøft for dere. Håper dere får god oppfølging imorgen. Lykke til. Skal tenke på dere. Stoor trøstekos herfra.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. november 2008 #23 Skrevet 3. november 2008 off,så grusomt og leit.kan jo ikke beskrives.kommet så langt.man merker vel selv det er noe galt ja.du må ha kjempe lykke til!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 3. november 2008 #24 Skrevet 3. november 2008 forferdelig trist mange trøsteklemmer
ticalinda Skrevet 4. november 2008 #25 Skrevet 4. november 2008 Det var veldig trist å høre at svangerskapet ditt gikk galt. Jeg mistet selv i 23.uke i mars, så vet hvordan det er å føde en baby man vet ikke skal få leve opp. Det er så vanskelig å vite hva man skal si, og vi er alle forskjellige, og reagerer ulikt, men vil du lufte tanker med en som har vært igjennom noe tilsvarende, så send meg en PM. Jeg vet at det blir en tøff tid fremover, men det er lys i enden av tunnelen hvis du lytter til kroppens signaler. Klem til deg og dine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå