SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #27 Skrevet 2. november 2008 de gangene jeg fikk noe gave av fattern , både jul og bursdag gikk det i gaver som - Pins -kortstokk fra liseberg -supermario genser -Utleiefilm -
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. november 2008 #28 Skrevet 2. november 2008 det året jeg var 17(!!) fikk jeg en bamse-chihuahua i rosa bamse veske!!! å den fikk jeg fra onkelen min m/fam som egentlig alltid har vært kjempe flink å kjøpe gaver! hehe, skuffa da ja!
-MtG- Skrevet 2. november 2008 #29 Skrevet 2. november 2008 Julen jeg var 14 år og fikk en Minnie Mus-genser av min tante. Den var grønn og uformelig og hadde stort bilde av minnie foran:) Alle andre år har jeg fått stygge porselensnisser av samme dame. Jaja, nå har hun heldigvis sluttet å kjøpe gave til meg. Får være måte på hvor mange porselensnisser fra tier'n jeg trenger...
(0_o) Skrevet 2. november 2008 #30 Skrevet 2. november 2008 Jeg har mange... • Alle barnebarna fikk 500 kr hver av bestefar, bortsett fra meg. Jeg fikk et grusomt sengesett med grønne og oransje roser på, og på-salg-lappen satt fortsatt på. 59 kr... • Da jeg var 19 år fikk jeg en rosa hjertepute med pels rundt kanten og snøhvitmotiv på av bestemor. Dritfin... • Av tanta mi fikk jeg i fjor en pakke med "småsulten-nøtter". Jeg tåler ikke nøtter, har hatt nøtteallergi siden jeg ble født omtrent. Mens søstrene mine fikk hvert sitt sett med vanter, lue og skjerf... • Den første julen jeg hadde kjæreste (var 16 år) fikk jeg et sett med bh og truse av ham. Greit nok det, undertøy er alltid fint å få, sånn bortsett fra at bh'en var to cuper for stor og trusa var to str for liten... Huh, tenkte jeg da, er dette et...hint? • Fikk brukte plastperleøredobbklips av oldemor da jeg var 17... • Til 20-årsdagen min fikk jeg en pakke med ginsengtabletter av bestefar... To uker etterpå ble kusina mi 20 og hun fikk en tusenlapp og en stor blomsterbukett... Bestefar hater meg tror jeg :-/ Men hver eneste gang har jeg smilt mitt søteste smil og takket pent, det er jo tanken som teller )
Gjest Skrevet 2. november 2008 #31 Skrevet 2. november 2008 første jula med sambo .. fikk tøfler i gave.. woho liksom.. brukte dem aldri for jeg hater tøfler men sikkert godt ment
Gjest Skrevet 2. november 2008 #32 Skrevet 2. november 2008 hahahahaha, jeg sitter å skrattler her :-) takk jenter, nå er jeg ikke i så dårlig humør lenger... hahahah
lure Skrevet 2. november 2008 #33 Skrevet 2. november 2008 Da jeg var 14 fikk jeg et brunt brille etui, sånt bløtt med bøyler til å klemme på for å åpne. oppi lå det 100,- som var bursdagsgave ! (har bursdag i august ) Fra farmor.
Piri Skrevet 2. november 2008 #34 Skrevet 2. november 2008 Fikk av kjæresten min da jeg var 15 år et sett med dusjsåpe og bodylotion til 29.90. Den lukta helt jævlig!
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2008 #35 Skrevet 2. november 2008 Fikk mye spenstig av farmor.. Off, ja:o) Men, det som tok kaka var vel det året jeg gikk høygravid med sønnen vår, og jeg forventningsfult åpnet gaven fra mannen, som var to refleksbånd. Mamma kløp meg i låret for at jeg ikke skulle brase ut i latter... Men jeg spurte hva i all verden dette skulle være godt for. Jo, for at du skal synes nå som du sikkert skal begynne å trene?? Morn Blom.
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 2. november 2008 #36 Skrevet 2. november 2008 For å si d sånn så er jeg gla jeg er blitt "voksen" så jeg slipper å få så mange rare gaver, for så mye skrot jeg fikk i tenårene har jeg aldri vert borti. Kanskje utakknemlig tenkt men satt jo hele romjulen å kasta ting... Et år tok kaka... Var rundt 17-18 år. Kunne fylle en remapose med fæle deo, dusjsåper og slikt fra europris. sikkert over 20 toallettmapper i ALLE str, og en haug me neglelakk i alle regnbuensfarger. Og for ikke å glemme d tryllehefte jeg fikk som d stod med store tall 7-10år!!!!!!!!!! Skulle tro folk mista vettet i juleshoppinga.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #37 Skrevet 2. november 2008 Hehehe,artig:DHusker jeg fikk sånn billigpakker med Fenjal tror jeg det het og de stinket pyton
h2lita Skrevet 2. november 2008 #38 Skrevet 2. november 2008 Må ha vært det året jeg var 16... Satt sammen hele familien inkludert min gamle morfar, da jeg pakket opp en stor tekopp. Koppen var i hud/rosa tone og håndtaket var formet som en meget naturtro kuk.. Trodde jeg skulle dø!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. november 2008 #39 Skrevet 2. november 2008 Da jeg som tenåring fikk dorull-holder med innebygd radio og vifte med en slik hekla dukke på toppen og i hånklestoff, pluss en gusjegrønn genser med rosa blomster i flanell stoff i tusen str for stor (genseren var virkelig grusom, mamma holdt på å le seg ihjel mens jeg bare ville gråte, måtte jo bruke den fordømte genseren dagen etter i selskapet til de som gav den til meg) Mamma fikk også mye rart fra dem, blant annet lampe i noe som skulle ligne bambus, det var også en foss og grønne høyglans blader rundt. Makan til lampe, holdt jo på å bli blind av synet og holdt på å tisse på meg hver gang den sto på (som kun var når disse giverenen var på besøk) Lurer på hvor de shoppet hen, for vi fikk noen helt vanvittige merkelige gaver hvert år. Hva skal man med sokker som spiller julesanger liksom? Eller med snaps-stokk, som 15åring? En god latter forlenger livet og jeg tror disse gavene har forlenget livet mitt med en god del år. .
Gjest Skrevet 2. november 2008 #40 Skrevet 2. november 2008 Jeg var 8 år og fikk en fisk.... ikke e gullfisk, ikke en lekefisk, men rett og slett en dau fisk som skulle kokes/stekes whatever.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #41 Skrevet 2. november 2008 Hehe, huff..måtte du levere inn filmen etter en dag da eller?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #42 Skrevet 2. november 2008 Pappa og onkelen min kjøpte foresten tidenes gave til besteforeldrene mine da de var små. De kjøpte videospiller! Noe som på den tiden va sinnsykt dyrt (hadde akkurat kommet på markedet) besteforeldrene mine kunne ikke fatte hvordan de hadde skaffet så mye penger, de måtte jo ha spart voldsomt.... Helt til mnd, etter, da leige regningen fra Thorn dukka opp:p
Gjest Skrevet 2. november 2008 #43 Skrevet 2. november 2008 Et lys formet som en isbjørn på et isfjell! Nydelig altså, med sinnsyke mengder glitter på *grøss* I tillegg så var det litt brent, altså akkurat så mye at stearinen hadde begynt å smelte litt.. Prøver å være takknemmelig uansett om gaven faller i smak eller ikke, men dette lyset var rett og slett så grusomt og i tillegg så LYSTE det at dette var noe de hadde pakket inn fordi de hadde noe som lå å slang i huset bare. Synes ikke man skal gi bort gaver som man har brukt selv jeg da. Hadde vært mye greiere å bare la være å gi meg noe da synes jeg
Nora Liza Skrevet 3. november 2008 #44 Skrevet 3. november 2008 Småsporvinj: Det må være det verste jeg har hørt!
tudelideisann Skrevet 3. november 2008 #46 Skrevet 3. november 2008 Badevekt......( Slå den da! Juleribba smakte ikke helt det samme etter den gitt....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. november 2008 #47 Skrevet 3. november 2008 Har egentlig fått mye rart opp gjennom årene.. Men det beste var faktisk noe jeg fikk av tante for bare 2 år siden.. Nemlig en helt vanlig ordinær musefelle i tre... hehe.. =) Har forresten aldri sett noe mus her hjemme.. hihi...
Banshee Skrevet 3. november 2008 #48 Skrevet 3. november 2008 Hehehehe, men *huff* , den var stygg tudelideisann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå