Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg husker jeg fikk en hudfarget "gammeldame"truse i tenårene.Holdt på å le oss ihjel hvert år av gavene fra tanta til mamma hehe,hun mente det jo godt men;)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Eller det minnet er jo veldig morsomt da men:DD
Tante Gustava Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Det må nesten være det året jeg innså at folk mente at jeg begynte å bli voksen. Fikk minst gaver av alle, til og med færre enn pappa! Fikk jo forsåvidt fine og dyre ting, men alt var liksom bare sånne fornuftige ting...
Zitro Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 En slags telys holder... tenk dere en buske uten blader, altså bare grenene... og overalt i denne "buska" var det te-lys holdere i forskjellige farger. Og den var diger, tok vel opp ca like mye plass som 2 vaskebøtter.... skal love dere at den aldri har vært fremme.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Det året jeg kun fikk kjeler og handklær til jul.
Zitro Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Det er nesten like tragisk at den faktisk står i kjellerboden enda. har bodd der i noen år den nå gitt. Får ikke surret meg til å få kastet den møkka....
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Husker hvordan jeg antigledet meg til å åpne julegaven fra mormor hvert år, for det var alltid en hekleduk, hardangerduk, strikkeduk, ullsokker osv. (så utakknemlig jeg var, nå skatter jeg dem høyt!) Et år før vi oppdaget at hun var begynt å bli dement fikk jeg plutselig en sort tangatruse, leenge før det var vanlig å gå med. Holdt på å få julekakene i vrangstrupen da, hehe;)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Hehehe litt av en overgang fra hardangersøm ja;))
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Må ha vært en forferdelig stygg lysestake jeg fikk en gang i farget glass som skulle fylles opp med noe sand og kubelys på toppen. Var så glad når en håndtverker klarte å knuste den, så slapp jeg å finne på en hvit løgn på hvorfor den ikke var der.
Leirha Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Jeg fikk en barbidukke den julen jeg var i verste tenåringsperioden (usikker til tusen, og alt var flaut) Så det var grusomt
Gjest Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Fikk noen lignende en gang selv som jeg tok frem når vedkommende var på besøk heheHuff!!
erteposen + 4 Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Det er to forskjellige juleminner. Julen jeg jobbet i et lite land i Vest Afrika var det verste minnet jeg har, også det viktigeste. Hjemlengsel,samtidig med verdens ekleste følelse av at desse menneskene forstod julebudskapet og hadde forstått hva som var viktig i livet. Da mine fantastisk skrullete venninner i syvende klasse ga meg en pakke med penisringer, noe jeg ikke ante hva var. Forstod raskt at det var noe pinlig gitt:)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Det maa vaere det aaret jeg ikke fikk julegave av foreldrene mine. Ellers har jeg bare gode julegaveminner.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Huff hehe,sikkert fælt å være deg da ja..
HeldigeMEG:) Skrevet 2. november 2008 #18 Skrevet 2. november 2008 hehe=) jeg fikk en stor pakke av en tidligere kjæreste (vi var 14år kanskje), den pakka var sååå stor.. jeg leta og leta nedi der etter gaven,men fant ingen ting=) til slutt pakket jeg opp andre ting og lillesøster satt seg oppi den store pakka fra kjæresten.. Hun tømte ut alt av isopor kuler og til slutt sa hun "jeg fant, se jeg fant" Og i de sprekkene i denne esken lå det ett kjede med hjerte på.. SØTT men også helt for JÆVLIG pakket inn=)=) huhu... Og etter en uke med det "sølv" kjede rundt halsen måtte jeg ta det av pga svart/grønne merker.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2008 #19 Skrevet 2. november 2008 ønske meg bobblebukse... fikke i litt stor mjuk pakke, satt der så skråsikker og sa til de andre, "ja da får jeg vel åpne bobblebuksa mi da..." var visst ikke det gitt, men en j.... saueskinnspels... som jeg itillegg skulle ha i bilen så jeg ikke skulle fryse på rompa mi...... daaaah.. Sååå skuffa,,,, det neste er vel gava vi fikk fra onkelen til sambo... et kunstig blomsterlys.... en blomsterbukett med lys i tuppene, som skifta farge.... helt for jævlig stygg... vanvittig glad han ikke var der... hehe
Gjest Skrevet 2. november 2008 #20 Skrevet 2. november 2008 En liten pakke røkelse... (Er superallergisk.....!!)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. november 2008 #21 Skrevet 2. november 2008 Fikk, som 14åring, fra pappa, joggedress kjøpt på "treff" (den kjipeste butikken ever), i størrelse 12 år. Det var forøvrig siste julegave derfra. Ett år fikk jeg en kopp med en bamse på, og en stringtruse oppi fra tanta mi. Tror jeg var 16 eller 17 og var nok døden nær av flauhet.
Tøysetipp Skrevet 2. november 2008 #22 Skrevet 2. november 2008 Stakkar farmor ( rip ).. Søsteren min og jeg fikk pakket inn hver vår julenisse hun hadde hatt i alle år fremme selv. Hun synes tydligvs det var på tide at de gikk i arv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå