fumlis og skrikerungene Skrevet 1. november 2008 #26 Skrevet 1. november 2008 Aass Julebrus er best:-) De som ikke er enige i det, har tydligvis ikke smakt den;-)
Raych Skrevet 1. november 2008 #28 Skrevet 1. november 2008 EC Dahls julebrus. Brun og på glassflaske:) (Kanskje det er Ringnes som lager den nå forresten). Kjøper ikke julebrus før 1. desember. Er den eneste brusen jeg drikker. Er egentlig ikke så glad i brus:) Ungene liker ikke brus, eller noe med kullsyre i.
maj77 Skrevet 1. november 2008 #29 Skrevet 1. november 2008 Hos oss skal julebrusen være rød. Lerum sin er favoritten (helst glassflaske) !
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. november 2008 #30 Skrevet 1. november 2008 Hamar og lillehammer bryggeri sin brune julebrus=)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. november 2008 #31 Skrevet 1. november 2008 Lerum:D ingen over ingen under!
Trine & co Skrevet 1. november 2008 #32 Skrevet 1. november 2008 Jaja, for å bryte rekke her er jeg ikke noe glad i julebrus da. Men fetteren til sambo mente det var fordi jeg ikke har smakt den brume fra hamar og lillehammer ennå, kanskje jeg må kjøpe 1 flaske i år og prøve, men jeg er generelt ikke glad i slik, synes det blir altfor søtt, liker ikke villa heller jeg da
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. november 2008 #33 Skrevet 1. november 2008 Grans ingen over ingen ved siden.. Har ikke smakt noen bedre i alle fall.. Og snuppene har ikke fått julebrus.. De er 7 uker og 19 mnd hehe
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. november 2008 #34 Skrevet 1. november 2008 Det er KUN den brune på glassflaske fra Rignes som er julebrus! ingenting og diskutere;)
chill+enda en til Skrevet 1. november 2008 #35 Skrevet 1. november 2008 Den eneste rette julebrusen er oransje og kommer fra Trio :-) Nå er det bare å håpe på at pappa sender noen flasker i posten over fjellet til meg, siden det ikke blir noen tur hjem til jul i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå