Gå til innhold

hva er din yndlingsjulebrus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aass Julebrus er best:-) De som ikke er enige i det, har tydligvis ikke smakt den;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EC Dahls julebrus. Brun og på glassflaske:) (Kanskje det er Ringnes som lager den nå forresten).

 

Kjøper ikke julebrus før 1. desember. Er den eneste brusen jeg drikker. Er egentlig ikke så glad i brus:)

 

Ungene liker ikke brus, eller noe med kullsyre i.

Skrevet

Hos oss skal julebrusen være rød. Lerum sin er favoritten (helst glassflaske) !

Skrevet

Hamar og lillehammer bryggeri sin brune julebrus=)

Skrevet

Lerum:D ingen over ingen under!

Skrevet

Jaja, for å bryte rekke her er jeg ikke noe glad i julebrus da. Men fetteren til sambo mente det var fordi jeg ikke har smakt den brume fra hamar og lillehammer ennå, kanskje jeg må kjøpe 1 flaske i år og prøve, men jeg er generelt ikke glad i slik, synes det blir altfor søtt, liker ikke villa heller jeg da

Skrevet

Grans ingen over ingen ved siden.. Har ikke smakt noen bedre i alle fall..

 

Og snuppene har ikke fått julebrus.. De er 7 uker og 19 mnd hehe

Skrevet

Det er KUN den brune på glassflaske fra Rignes som er julebrus! ingenting og diskutere;)

 

Skrevet

Den eneste rette julebrusen er oransje og kommer fra Trio :-) Nå er det bare å håpe på at pappa sender noen flasker i posten over fjellet til meg, siden det ikke blir noen tur hjem til jul i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...