Gå til innhold

hva er din yndlingsjulebrus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

for meg er det ikke så nøye, så lenge det kommer på en glassflaske. men om jeg skal velge en, eller to, så må det være glassflaskene fra rema 1000 eller de glassflaskene med "brun" julebrus i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørsmål nr 2.

 

får barna deres julebrus?

Skrevet

Arendals julebrus:-))) Ingen over, ingen ved siden! Gleder meg veldig til å få tak i den. Ungene får hvis de vil.

Skrevet

All julebrus som er rød:) Og helst på glassflaske. Den brune julebrusen er også god, men ikke julete nok for meg.

 

Sønnen min får bare annen brus, hehe. Nei, han skal nok få julebrus, men her er det ingen julebrus før 30. november.

Skrevet

Roma sin. Åh, den er god! :)

 

Storenupp er ikke noe glad i brus (2 år), og lillesnupp er for liten (5 mnd).

Skrevet

Hamar og Lillehammer bryggeri sin brune julebrus på glassflaske selvsagt!:)

Skrevet

Lerum sin, på glassflaske! Julebrus skal være RØD;)

Skrevet

Dahls julebrus på glassflaske.

 

Selvfølgelig får poden brus og, men ikke før 1 desember eller første søndag i advent - hva det nå enn måtte være som kommer først.

Skrevet

hamar og l.hammer .. på glassflaske.. ingen over , ingen ved siden av

Skrevet

Yndlingsjulebrus? Det finnes bare ÈN julebrus:

 

Hamar og Lillehammer bryggerier - det er det som er julebrus!!!

 

(alt annet er bare dårlig skvip!)

Skrevet

Dahls (brune) julebrus (og den må være i glassflaske).

 

Og ja, når jula kommer vil nok småen få smake julebrus. Men siden han er bare 1 1/2 så blir det nok ikke så mye han får ;-)

Skrevet

Snuppa hadde nok fått julebrus om hun ville ha. Men foreløpig liker hun ikke brus (huff så synd liksom.. hehe)

Skrevet

Hamar og Lillehammer bryggeri sin brune julebrus, men den er vanskelig å få tak i her i trøndelag. Men Dahls sin brune på glassflaske er en veldig god nr 2. Vi drikker ikke julebrus før i desember, også klart sønnen også får..

Skrevet

Det er selvfølgelig den fra Hamar bryggeri =)) Ingen over og ingen ved siden ... ike så mange steder de selger den, men de har den ihvertfall på Rema, Meny og Spar....

Skrevet

Dahls sin på glassflaske!

I Oslo har de den som regel på Joker(Grønland) og div Bunnprisbutikker =)

Skrevet

CB sin her:) Mannen min elsker Hansa sin, men den får vi ikke tak i på sørlandet. Bare noen plasser på vestlandet tror jeg, så godt vi skal ha vestlandsjul i år;)

Skrevet

Dahls!!! :-)

Skrevet

Aller helst Lerum, men veldig vanskelig å få tak i så da er Grans fra Rema 1000 god også.

Skrevet

Hamar og Lillehammer bryggeri sin brune julebrus på glassflaske selvsagt! :) Ingen kan matche denne.

 

Ingen brus på mine barn...eldste er 5 år.

Skrevet

Lerum sin er best:o)

Og jenten min får smake hun og:o)

Skrevet

Må være på glassflaske, ja :)

 

Og helst hete Grans med champagnesmak :)

Skrevet

NEI!! Mente Grans ROED!! :-D Hvordan kunne jeg!?

Skrevet

For å bryte rekka syntes jeg i smuuug ringnes sin er best. Men sverger til grans bare fordi jeg må :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...