:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 for meg er det ikke så nøye, så lenge det kommer på en glassflaske. men om jeg skal velge en, eller to, så må det være glassflaskene fra rema 1000 eller de glassflaskene med "brun" julebrus i.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2008 spørsmål nr 2. får barna deres julebrus?
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Arendals julebrus:-))) Ingen over, ingen ved siden! Gleder meg veldig til å få tak i den. Ungene får hvis de vil.
-MtG- Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 All julebrus som er rød:) Og helst på glassflaske. Den brune julebrusen er også god, men ikke julete nok for meg. Sønnen min får bare annen brus, hehe. Nei, han skal nok få julebrus, men her er det ingen julebrus før 30. november.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Roma sin. Åh, den er god! Storenupp er ikke noe glad i brus (2 år), og lillesnupp er for liten (5 mnd).
flypapir Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Hamar og Lillehammer bryggeri sin brune julebrus på glassflaske selvsagt!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Lerum sin, på glassflaske! Julebrus skal være RØD;)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Dahls julebrus på glassflaske. Selvfølgelig får poden brus og, men ikke før 1 desember eller første søndag i advent - hva det nå enn måtte være som kommer først.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 hamar og l.hammer .. på glassflaske.. ingen over , ingen ved siden av
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Yndlingsjulebrus? Det finnes bare ÈN julebrus: Hamar og Lillehammer bryggerier - det er det som er julebrus!!! (alt annet er bare dårlig skvip!)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Dahls (brune) julebrus (og den må være i glassflaske). Og ja, når jula kommer vil nok småen få smake julebrus. Men siden han er bare 1 1/2 så blir det nok ikke så mye han får ;-)
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Snuppa hadde nok fått julebrus om hun ville ha. Men foreløpig liker hun ikke brus (huff så synd liksom.. hehe)
-------- Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Hamar og Lillehammer bryggeri sin brune julebrus, men den er vanskelig å få tak i her i trøndelag. Men Dahls sin brune på glassflaske er en veldig god nr 2. Vi drikker ikke julebrus før i desember, også klart sønnen også får..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Det er selvfølgelig den fra Hamar bryggeri =)) Ingen over og ingen ved siden ... ike så mange steder de selger den, men de har den ihvertfall på Rema, Meny og Spar....
frk Nilsen Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Dahls sin på glassflaske! I Oslo har de den som regel på Joker(Grønland) og div Bunnprisbutikker =)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 CB sin her:) Mannen min elsker Hansa sin, men den får vi ikke tak i på sørlandet. Bare noen plasser på vestlandet tror jeg, så godt vi skal ha vestlandsjul i år;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 Aller helst Lerum, men veldig vanskelig å få tak i så da er Grans fra Rema 1000 god også.
gerd Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Hamar og Lillehammer bryggeri sin brune julebrus på glassflaske selvsagt! Ingen kan matche denne. Ingen brus på mine barn...eldste er 5 år.
♥Andrine♥ Skrevet 1. november 2008 #20 Skrevet 1. november 2008 Lerum sin er best:o) Og jenten min får smake hun og:o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2008 #21 Skrevet 1. november 2008 Må være på glassflaske, ja Og helst hete Grans med champagnesmak
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2008 #22 Skrevet 1. november 2008 NEI!! Mente Grans ROED!! :-D Hvordan kunne jeg!?
Mor&barn Skrevet 1. november 2008 #25 Skrevet 1. november 2008 For å bryte rekka syntes jeg i smuuug ringnes sin er best. Men sverger til grans bare fordi jeg må
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå